Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä miehen kanssa?

Vierailija
17.02.2011 |

Mulle on ihan kauheeta, että joudun edes kyselemään tällaista, mutta en ole saanut kunnolla edes nukuttua. Pakko kysyä toisten mielipiteitä.

Olemme siis neljän hengen perhe ja nyt mies miettii alkavansa kasvattaa kannabista meillä kotona! Olen itse todella huumevastainen ja olen nyt heittämässä miestä suunnilleen ulos meidän asunnosta. Ei minua haittaisi varmaan niin paljon jos asuisimme kahdestaan, mutta meillä on kaksi lasta. En ymmärrä enää yhtään mitä miehen päässä liikkuu. Olen tiennyt suhteen alkuajoista saakka, että joskus käyttää ainetta, mutta en uskonut, että jonain päivänä haluaa vaarantaa koko perheen.

Mitä te tekisitte? Antaisitteko miehenne kasvattaa komerossa pari kasvia vaiko olisitteko sitä vastaan? Tämä kotikasvatus on ilmeisesti aika yleistä nykyään, mutta mä olen aina ollut todella huumeita vastaan.

Jos mies jäisi kiinni, mitä minulle tapahtuisi? Olen vastaan kasvatusta enkä ikinä ole edes kokeillut mitään huumeita.

Kokemuksia tai ajatuksia!!!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järjetontä ettei mies saa omia harrastuksiaan toteuttaa ehkä ei kotiin viljelmää kun on lapsia mutta kenties joku autotalli tai muu vastaava kasvatus teltoilla toimisi mukavasti

ja te viinalla ja tupakalla pilanneet naiset olkaa nyt huumeista jo hiljaa ja katsokaa peiliinne pahimmat narkomaanit taitaa olla SIINÄ

Ei mietitä ihmiset aina pahinta vaan rauhaa ja rakkautta mut eine kaikki sitä ansaitse

Vierailija
2/40 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ehdottoman ein. Minä en mitään hörhöilyä ala täällä katsella, olkoon kannabis sitten kuinka vaaratonta tahansa. Olen hyvin huumevastainen muutenkin, en pysty arvostamaan huumeidenkäyttäjiä mitenkään, ihme nitkuja jotka eivät saa mitään tehtyä kun polttelevat vaan kannabista. Jaksavat vielä mainostaa, miten vaaratonta ja jopa terveellistä kannabis on. Ei helvetissäkään, tämän katon alle ei huumeita tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näin pimeitä naisihmisiä oikeasti ole?

Eikä rikollinen toiminta ole todellakaan miehen eikä sinunkaan mielestäsi väärää?

Eikö pieni järjen ääni kuiskaa, että kotonasi on rikollinen, ja laskujen maksusta on muutenkin itse kunkin selvittävä. Erotessa miehelle määrätään elatusmaksut ja asia hoituu...

Miten sinä sitten maksat laskusi, kun mies on vankilassa? Eikö se olisi vielä suurempi pula, ynnä vielä miehen huumehörhökaverit bonuksena?

Jos tämä ei ole päivän provo, niin siinä tapauksessa voi olla parempi aloittaa se kannabiksen kasvatus yhdessä. Ehkä lasten tulevaisuus huostaanotettuna on sittenkin parempi kuin teidän kanssanne.

Vierailija
4/40 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, oli pakko kertoa että olen itse nähnyt saman. Mun mies valehteli että kämpille ei saa tulla milloin mistäkin syystä. Hän oli myös jatkuvasti äkäisellä päällä, ei ehtinyt nähdä yms.. Lopulta paljastui kotikasvatus, jonka annoin anteeksi. Olin pettänyt miestäni, kun luulin että hän salaa toisen naisen tms. Tässä välissä ennen totuutta, mies jätti minut ja otti takaisin. Kerroin hairahtaneeni ja melkein ajauduin itsemurhaan, kokoajan mies valehteli.. Miten tästä eteenpäin kun vieläkin rakastan häntä :/

Vierailija
5/40 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi 16-vuotias kun ei tajua tekojensa seurauksia? Luuleeko hän että huumeiden kasvatuksesta/hallussapidosta/käytöstä (jotka kaikki siis ovat Suomessa rikokseksi luokiteltuja) ei seuraisi toimia lastensuojeluviranomaisten kanssa?

Kannabiskasvi haisee todella voimakkaasti ja sen kasvattamista on melko vaikea peitellä. Tietysti jos teillä ei koskaan käy vieraita niin ehkä ette siitä jäisi kiinni. Sinuna kyllä pistäisin miehen pihalle. Käräytä samalla hänen kaverinsakin (jolla toivottavasti ei ole lapsia) kasvattamisesta. Ihan vaikka näpäytykseksi vain.

Vierailija
6/40 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh ja silmä käteen, tähän olikin vanha.. Terv. Edellinen

Vierailija
7/40 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se lama teettää kun on rahat loppu. Aina nämä ilmiöt tulevat esiin laskukauden aikaan.

Vierailija
8/40 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kyselee puolisolta lupaa toimintaansa? 

Ap:n mies on aikuinen ja tekee omat ratkaisunsa. Jos ap ei voi niiden kanssa elää, maksakoon laskunsa ja hoitakoon lapsensa. 

Vierailija
9/40 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliviranomaiset ottaa lapset välittömästi huostaan mikäli teidän asunnosta löytyy huumeita.

Vierailija
10/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet miehen kanssa, että saa vetää vaan niissä bänditreeneissään. Kotona ei käytä. Onneksi ei olla naimisissa. Omaa viljelmää perustelee sillä, että tietää mitä saa...hoh hoijaa. Laitoin äsken miehen kaverille (tälle toiselle kasvattajalle), että en tule suostumaan siihen kotikasvatukseen ja toivon hänen ymmärtävän minua.

Vierailija
11/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti huumevastainen ihminen ei hyväksyisi sitä, että puoliso vetää huumeita edes jossain yhdessä harrastuksessaan. Hommalla kun on taipumus laajentua, vetää tietynlaisiin piireihin ja on joka tapauksessa rikollista.

Varmaan tarvitset tuota "olen tosi huumevastainen" -ajatustasi johonkin, ehkä minäkuvasi ylläpitämiseen. Mutta jos avaisit silmäsi, niin tajuaisit, että tosi huumevastaiselle ihmiselle EI OLISI MIKÄÄN VAIHTOEHTO tehdä lapsia narkin kanssa.

Vierailija
12/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnainen polttelija ei minusta kyllä ole mikään narkki, mutta ap:n mies on kyllä aivan liian riippuvainen tästä huumeesta jos on sen vuoksi valmis eroamaan. Hänellä siis selvästi on huumeongelma.

Vierailija
13/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa bändissä soittamista ja niillä on treenit kerran viikossa, vaikkeivät edes keikkaile tai mitään, soittavat omaksi ilokseen.

Jos joku vetää dullaa kerran viikossa tai vaikka joka toinen viikko, minusta se ei ole satunnaista käyttämistä. Mutta ap ei sanonut, kuinka usein ne bänditreenit on.

Vierailija
14/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole kyllä narkki missään nimessä. Satunnainen polttelija on ollut jo 20 vuotta. Ikinä ei ole kokeillutkaan kovempia huumeita. Käyttö on aina pysynyt samana. Hyvä isä muuten, käy työssä ja kaikkea. Ei rajoita elämää. Ei varmaankaan ole riippuvainen vaan jos aina saa jotain ideoita päähänsä, ei jousta yhtään. Se on miehen ongelma.

Vierailija
15/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rikkomassa teidän perheen sillä perusteella, ettei saa kasvattaa huumeita kaapissa?

Ja kuulisin kyllä kiinnostuneena, kuinka usein ne bänditreenit on...

Vierailija
16/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalissa perheessä on se, että jos jompi kumpi aikuisista ei halua/suostu tekemäään tai hyväksy jotain asiaa, asiaa ei toteuteta. Tekemisiin vaaditaan siis aina kaksi kyllä -ääntä, tekemättömäksi jättämiseen vain YKSI ei -ääni.

Vierailija
17/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa muuten mitään, mutta jos mies on valmis eroamaan kannabiksen takia, niin eikö se soita hälytykselloja?? Joko mies on huomattavasti riippuvaisempi aineesta kuin kuvittelet, tai suhteenne on pelkkä vitsi.

Vierailija
18/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaihtoon ja hyvin äkkiä!!

hyi!! hyvä esimerkki lapsille että kaman käyttö jees! rikollista toimintaa,ei varmasti sosiaalitädit kattelis hyvällä kun jäisitte kiinni..

Vierailija
19/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole kyllä narkki missään nimessä. Satunnainen polttelija on ollut jo 20 vuotta. Ikinä ei ole kokeillutkaan kovempia huumeita. Käyttö on aina pysynyt samana. Hyvä isä muuten, käy työssä ja kaikkea. Ei rajoita elämää. Ei varmaankaan ole riippuvainen vaan jos aina saa jotain ideoita päähänsä, ei jousta yhtään. Se on miehen ongelma.

Miten voit kutsua itseäsi todella huumevastaikseksi jos olet mennyt avoliittoon ja hankkimaan lapsia miehen kanssa, joka polttaa kannabista? Minä annoin sellaiselle miehelle kenkää jo seurusteluaikana kun selvisi tämä miehen kannabismyönteisyys. Eikä muuten harmita yhtään.

Vierailija
20/40 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on teidän kaikkien yhteinen, siellä tehdään asioita, jotka kaikki voivat hyväksyä.

Ihan samantekevää onko kannabiksen kasvatus nykyään yleistä vai ei, ei se sitä hyväksyttäväksi tee. Vrt. vaikka ylinopeus liikenteessä.

Enkä sano tätä missään siveyden sipuli-mielessä, kokemusta on jonkun verran nuoruusvuosilta. Pössyttelijä on tosi tylsä tyyppi, passiivinen, flegmaattinen ... Sanot vain ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi