Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä seksielämäsi loppui tai uskot sen loppuvan?

Vierailija
16.02.2011 |

Itselläni se loppui 23-vuotiaana.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, milloin virkoaa... Panetta niin perkeleesti, mutta mitään satunnaista en halua. Joku ihana vakipano, joka ei halua vakavaa suhdetta, olisi MAHTAVA juttu. Mistä sellaisen löytää? Pitäisi kemioiden osua kuitenkin hyvin yhteen.

Vierailija
22/36 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 40 ja voin sanoa, että vasta viimeisen viiden vuoden aikana olen todella oppinut nauttimaan seksistä!

Olen aina tykännyt seksistä, mut ne halut ja intohimo kasvoi potenssiin 10 silloin. Opin saamaan niitä kuuluisiä emätinorgasmejakin.

Ei ihme että nuoret kollit tykkää kypsemmistä naisista.

Vierailija
24/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että loppui? Tuolla joku vastasi, että säännöllinen loppui eroon mutta on kertakeikkoja. Jos siis vastaukseksi kelpa tuo niin mulla sitten suunnilleen 25-vuotiaana, saatoin olla nuorempikin. Sen jälkeen aviomieheni kanssa on ollut seksiä ehkä pari kertaa vuodessa. Viitisen vuotta menty näin.

Vierailija
25/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä ollut kumppaneina -toki yksi kerrallaan. Perheenperustaminen ei mietitytä eikä stressaa, sellainen on jo, oma itsetunto vahvenee ja pidän itseäni viehättävänä. Samanikäisillä terveesti elävillä miehilläkin homma toimii. I'm enjoying!

Vierailija
26/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta 40+ ikäisenä koen seksielämäni alkaneen!

Nuorena oli ihme räpellystä, mutta nyt tunnen kroppani ja tiedän, mitä haluan. Mies on onnellinen kun vihdoinkin haluan seksiä, ja usein.

Vierailija
27/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v väittää että seksielämä on loppunut. Kokonaan!

Haloo pahvi, kymmenen vuoden päästä jörnit menemään joko uudessa suhteessa tai ihan sinkkuna.

Vaikka pysyisit nykyisen kanssa yhdessä ikuisesti (mitä en usko, etkä sinäkään), jossain vaiheessa hän haluaa taas/sinä hankit rakastajan/mies kuolee tms.

Tulee väkisinkin mieleen 15v "Mun elämä on loppu!!! Siis make jätti mut vaik seukattiin viikko!! Mä rakastan sitä!!"-teinit.

Anteeksi vaan. Kyllä se siitä jahka aika kuluu.

Vierailija
28/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isä oli 78v kuollessaan ja hänellä oli ystävätär - eikä todellakaan mikään platoninen suhde heillä:D

Vierailija
29/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka hedelmä on nyt 1,5 v. Ja minä 42 v. Haluja olis kovasti mutta ei ton äijän kanssa, joka heittäytyi niin vittumaiseksi tämän vahinkoraskauden alettua ettei tosikaan. Ei se mikään mukava ole ollut aikaisemminkaan, mutta pystyin sentään rakastelemaan sen kanssa kun samalla ajattelin muita miehiä. Nyt en enää pysty. Olen kuitenkin uskovainen, joten kynnys eroon tai pettämiseen on tosi korkea :C

Tulihan se sieltä. Uskovaiset.

Elämä maanpäällisessä helvetissä kun ei voi erota, kulissiliitto. Mutta ehkä taivasosa on kirkkaampi, niin ne sanoo, paratiisissa palkitaan.

Näitä ,t eitä, on enemmänkin. Ja samat uskovaiset sitten tuomitsee jyrkin sanoin ne, jotka eroavat "ja vielä uskovaiset! Olet rikkonut perheesi ja hylännyt puolisosi, Jumala vihaa tuollaista, saatat lapsesi (eron aikana alle 2 vuotiaan) liian aikaisin seksisuhteisiin tuolla erollasi, estät häntä kasvamasta tasapainoiseksi koska viet isän elämästä..."

"Emme me voi odottaa saavamme rakkautta, meidän tulee antaa rakkautta ja siten me saamme paremman paikan Jumalan silmissä...se on ihmisen osa Jumalan mielestä"

Tervisin uskovainen, joka on taas synnin tiellä ja asumuserossa ja aikoinaan sai tuonkaltaisen ryöpyn niskaan haukkuja kun totesin, etten jaksa, en vaan jaksa.

Vierailija
30/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat miehen kanssa hyvin himokkaita... =)

Ja siinä vaiheessa kun lapset muuttaa pois kotoa niin luulen että vain lisääntyy, tai ainakin pitenee ajallisesti kun ei tarvitse odottaa siihen asti että lapset nukahtaa...

Vierailija
31/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuli ero ja sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista sukupuolielämää, 7 vuotta jo selibaatissa eikä sille loppua näy. Uskon itse etten varmaan ikinä enää koe seksiä, vaikka haluaisinkin. Ei vaan enää löydy kumppaneita.

Vierailija
32/36 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viimeksi ex-miesystävän kanssa jouluaattona 2011. Sen jälkeen ei niin mittää. Ikää nyt 40, syyskuussa 41. Ihan sama.

Vierailija
33/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että miksi loppui? Siis, 23v. on vielä kuitenkin nuori ja on omituista ajatella, että seksielämä päättyisi noin aikaisin.

seksielämämme, eikä minusta ole pitämään rakastajaa. Avioerokin seksin puuttumisen vuoksi tuntuu ainakin tällä hetkellä väärältä vaihtoehdolta, sillä kovin mielelläni soisin lapsille ehjän perheen.

ap

Hänellä on varmasti toinen nainen tai mies. Eihän hän muuten lopettaisi seksiä... Ja kun kerran näin on, olet sinäkin vähintäänkin oikeutettu hankkimaan rakastajan tai useita. Toivottavasti olet jo hankkinutkin.

Vierailija
34/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinainen seksielämä vasta alkoi. Olihan sitä ennenkin, mutta vasta nyt se on todella estotonta ja nautittavaa. Sain kyllä orgasmeja nuorenakin, mutta nyt ne ovat voimakkuudeltaan jotain aivan muuta.

Vierailija
35/36 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole sen jälkeen haluttanut. Ikää nyt 45 v.

Vierailija
36/36 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että miksi loppui? Siis, 23v. on vielä kuitenkin nuori ja on omituista ajatella, että seksielämä päättyisi noin aikaisin.

seksielämämme, eikä minusta ole pitämään rakastajaa. Avioerokin seksin puuttumisen vuoksi tuntuu ainakin tällä hetkellä väärältä vaihtoehdolta, sillä kovin mielelläni soisin lapsille ehjän perheen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi