Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän seurustelun jälkeen voi siirtyä kortsuista muuhun ehkäisyyn?

Vierailija
16.02.2011 |

Oon tässä nyt muutaman viikon tapaillut yhtä miestä, ja molempia alkaa kumit kyrsiä ja pahasti.. Mulla olis resepti pillereille, eli periaatteessa voisin aloittaa heti seuraavista menkoista syömään. Mies on käynyt testeissä ja näyttänyt mulle jopa todistukset että ei ole mitään tauteja... Oisko siis ok, vai pitäiskö vetää vielä varmuuden vuoksi kumeilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaako hän muita sivussa?

Vierailija
2/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole kondyloomaa eikä muuta tauteja niin siitä vaan jos mies on puhdas. Kondylooma ei parane koskaan eli sen kanssa vaikeaa eli menee keskusteluksi ensin haluaako miehesi sinulta kondylooman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oot ite käynyt testeissä myös

Vierailija
4/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testit luette molemmat. Siis ei niin et "Joo,oli minunkin puhdas"

Näin mä teen. Jos mies ei ala niin sit se on väärä mies mulle.

Vierailija
5/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on tehtävä myös siinä tilanteessa, että nainen ei pidä miestä vakavasti otettavana kandidaattina elämänkumppaniksi eikä halua tulla raskaaksi. Tämä on kaikki vain silmänlumetta, jota miehen pitää varoa.

Vierailija
6/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä kysytty terveyspapereita kun vaan että ootko terve, joo, ja eikun panoks.

Vierailija
7/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli järkeä tai ei mutta näin kävi, eikä oo kaduttanut :)

Vierailija
8/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nähty baarissa noin kello 23 ja ennen puolta yötä oltiin jo miehen kämpillä hommissa. Tavattiin Kreetalla, mun mies on kreikasta.

Vierailija
9/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heti pantiin. Mies siis on käynyt testeissä ja näyttänyt tulokset mulle, minä olen käynyt viimeksi 8 vuotta sitten, mutta sen jälkeen pannut vain yhden ja saman miehen kanssa, eli ei mitään ole.

ap

Vierailija
10/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on käynyt testeissä ja näyttänyt tulokset mulle, minä olen käynyt viimeksi 8 vuotta sitten, mutta sen jälkeen pannut vain yhden ja saman miehen kanssa, eli ei mitään ole.

ap

Ihan hyvin sillä yhdellä ja samalla miehellä on voinut olla syrjähyppyjä ja se on tartuttanut suhun jotain.

Vierailija
11/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on käynyt testeissä ja näyttänyt tulokset mulle, minä olen käynyt viimeksi 8 vuotta sitten, mutta sen jälkeen pannut vain yhden ja saman miehen kanssa, eli ei mitään ole.

ap

Ihan hyvin sillä yhdellä ja samalla miehellä on voinut olla syrjähyppyjä ja se on tartuttanut suhun jotain.

että mies ei ole minua pettänyt, ja olin hänen ensimmäisensä, joten ei ole voinut entuudestaankaan kantaa

Vierailija
12/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mitenkään satavarmasti tietää joten kyllä sunkin pitäisi käydä testeissä. Ja en tiedä miten pitkän suhteen jälkeen voi olla varma, ettei toinen petä ja tuo itselle tautia- tai no tiedän, ei koskaan. Jos haluaa olla aivan varma, ettei saa mitään, niin sitten kortsua on käytettävä aina. Ihmiset pettää 20 vuodenkin päästä.

Vierailija
13/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mitenkään satavarmasti tietää joten kyllä sunkin pitäisi käydä testeissä. Ja en tiedä miten pitkän suhteen jälkeen voi olla varma, ettei toinen petä ja tuo itselle tautia- tai no tiedän, ei koskaan. Jos haluaa olla aivan varma, ettei saa mitään, niin sitten kortsua on käytettävä aina. Ihmiset pettää 20 vuodenkin päästä.

itse tiedän että voin olla aivan 100% varma. Joka tapauksessa ajattelin käydä testeissä jotta voin miehelle esittää tulokset. Se nyt ei tässä ollut siis pointti:)

ap

Vierailija
14/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättäkää sitten ehkäisy pois, jos tauteja ei ole.

Miksi ne mahdolliset taudit haittaisivat vain alussa eikä hetken päästä? Testaamaan, hop hop!

Vierailija
15/15 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta loppuikää, jos toinen päättääkin myöhemmin pettää. Paitsi tietysti jos ap on kaikkien miesten kohdalla satavarma, ettei ne ikinä petä. Mutta on vain mietittävä, että onko valmis ottamaan sen riskin, että saa juuri tältä mieheltä jonkun taudin, täysin riskitöntä suojaamatonta seksiä ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä