Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyys kummittelee

Vierailija
16.02.2011 |

Nyt on paha tilanne. Kerrassaan kuolettavan nolo! Olen ollut nyt onnellisesti parisuhteessa pari vuotta. Sitä edelsi hurjaakin hurjempi sinkkuelämä. Tänään pomo tuli sanomaan, että työpisteeseeni tulee ensi viikolla harjoittelijapoika. Eihän siinä mitään, kiva saada mies piristämään meidän naisporukkaa. MUTTA... Mulla on ollut tän miehen kanssa yhdenyön juttu. Ja se tapahtui elämäni humalaisimman illan päätteeksi. Nolasin itseni silloin täysin, koska mulla ei sitten ollut minkäänlaista kontrollia. Mulla on vain hämärä muistikuva tyypistä kiskomassa housuja jalkaan ja kysyy samalla "Meinaatsä nukkua tosiaan tossa?" ja osoittaa märkää sänkyä. Ilmeisesti minä olin kussut alleni tai hänen päällensä tarkemmin sanottuna!

Taidan siis lyödä kirveella pohkeeseen, että saan saikkua seuraavaksi kuukaudeksi! Ja ei, tämä ei ole keksitty juttu! Olisikin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun tapahtuneest ei oo kovin pitkä aika...

Vierailija
2/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pieni ja aika moni tuntee toisensa... kännimokat on noloja mutta kyllä niitä sattuu kaikille! Ihan jeesustelua väittää muuta.

Jos ap yhtään helpottaa niin mulle kävi kerran näin. Humalassa risteilyllä touhusin hytissä jotain opiskelukaverin kanssa. Mulla tais olla menkat aluillaan mut en tajunnu. Nooh, tän kundin valkoiset kalsarit oli sit tahraiset... ja seuraavana päivänä hän käveli kännissä ne päässään!!!! Kuolin häpeästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pieni ja aika moni tuntee toisensa... kännimokat on noloja mutta kyllä niitä sattuu kaikille! Ihan jeesustelua väittää muuta.

Jos ap yhtään helpottaa niin mulle kävi kerran näin. Humalassa risteilyllä touhusin hytissä jotain opiskelukaverin kanssa. Mulla tais olla menkat aluillaan mut en tajunnu. Nooh, tän kundin valkoiset kalsarit oli sit tahraiset... ja seuraavana päivänä hän käveli kännissä ne päässään!!!! Kuolin häpeästä.

Vierailija
4/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki me ollaan mokia tehty ja aika kultaa muistot.

Harjoittelijapojalla on saattanut olla muutama poka sun jälkeen ja lisäksi miehet ei pahemmin juoruile, joten unohda että teillä on historia.

Maanantaina vaan esittelet itsesi Hei mä olen Tiina ja jos mies ei missään vaiheessa sano jotain, pidä tämä.

Mulla oli myös juttu yhden miehen kanssa ja pari vuotta myöhemmin oltiin samassa työpaikassa. Loistavasti meni varmaan 5 v, kumpikaan ei puhunut aiheesta ikinä mitään, tässä vaiheessa oltiin kumpikin naimisissa, siis sählinki tapahtui kummankin sinkkuaikoina.

Vierailija
5/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ano siirtoa johonkin toiseen osastoon

Vierailija
6/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle ei ole eläissäni sattunut yhtään kännimokaa. Toinen epätotuus tässä ketjussa on, että miehet muka eivät juoruilisi.

Mutta ap, kyllä se siitä. Sitten vasta olisit kusessa, jos se tyyppi esim. tietäisi sinun pettävän puolisoasi tms. oikeasti häpeällistä.

Vierailija
7/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hurja menneisyys takana ennen nykyistä parisuhdettani. Vieläkin baarissa saattaa joku tulla juttelee, ja pahin tässä on se, että mä en oikeesti muista niitä yhden illan äijiä, nimeltä, usein ulkonäöltäkään. Ne oli vaan jotain nobodeja.

Pidä vaan siis linja että moi mä oon tiina ja olet niinkun et tuntisikaan.

Vierailija
8/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noloa silti. Istun vanhempainilloissa tyypin kanssa, jonka parasta kaveria, naimisissa olevaa miestä, aikanaan kuksin siellä täällä, mm. tämän työpaikalla. Lisäksi lapsemme ovat nyt ystävystyneet, eli olemme tekemisissä enemmänkin, ja hyvin porvarillisesti.

En tiedä muistaako mies minua tai mistä kaikesta hän tietää... enkä kovin paljon ole viitsinyt miettiäkään ensishokin jälkeen. Pokkana vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi