Haluatte siis jonkun Kike Elomaan ministeriksi???
En voi ymmärtää Persujen äänestäjiä. Junttivallankumouksellako asiat saadaan kuntoon? Ajankohtaisessa kakkosessa oli "kiva" juttu Persujen äänestäjistä. He saivat tiukata Persujen ehdokkailta vastauksia. Mitään vastauksia ei tietysti tullut, mutta tiukkaajat olivat ylen onnellisia kun ehdokkaat eivät edes väittäneet tietävänsä mitään. Asiantuntijan mukaan Persut on nimenomaan äijäpuolue. Tasa-arvoa, ihmisoikeuksia ja yhdenvertaisuutta ei pidetä tärkeinä. Persut eivät ole edes köyhien puolue, kuulemma köyhät ovat jääneet täysin passiivisiksi ja lannistetuiksi tässä yhteiskunnassa.
Kyllä sydäntä kylmää ja tosissaan pelottaa, kun Persut ja Kokoomus pistävät ministerinpaikat puokkiin. Hyvästi Suomi.
Kommentit (37)
Sinnemäen haukkujat, mitä konkreettisesti huonoa se on tehnyt?
erehtyä
luulemaan
kikua
misteriksi
jo ny
millainen kansa, sellaiset edustajat. Onko jollekulle vielä uutinen, että tässä ollaan superjunttikansaa?
[iMitäs se on saanut aikaiseksi?]
Sinnemäen haukkujat, mitä konkreettisesti huonoa se on tehnyt?
Ei kun mä kysyin, mitä HUONOA se on tehnyt? Tuskin kukaan niistä on pyörää keksinyt.
Ei kun mä kysyin, mitä HUONOA se on tehnyt? Tuskin kukaan niistä on pyörää keksinyt.
Ei kun mä kysyin, mitä HUONOA se on tehnyt? Tuskin kukaan niistä on pyörää keksinyt.Jos sen puheesta sais selvän, niin tietäisin mitä se ylipäänsä on tehnyt.
esim. lehtiä tai uutisia netistä. Jännä että osaat kuitenkin kirjoittaa!
esim. lehtiä tai uutisia netistä. Jännä että osaat kuitenkin kirjoittaa!
On se muutaman UB:n biisin sanoittanut ja nekin outoon tyyliinsä: hauki on kala...
kun mä saan selvän kaikesta mitä Anni sanoo. Sillä on omalaatuinen äänenpaino, that's all. Mutta persujengi nyt ei olekaan kovin suvaitsevaista tai erilaisuutta kunnioittavaa.
kun mä saan selvän kaikesta mitä Anni sanoo. Sillä on omalaatuinen äänenpaino, that's all. Mutta persujengi nyt ei olekaan kovin suvaitsevaista tai erilaisuutta kunnioittavaa.
Jos siitä saa selvää lauseen tai toisen, niin huomaat kyllä että se ei silti sano yhtään mitään.
Se vaan puhuu, asiaa sillä ei ole. Sen olen sen puheesta saanut selvää.
Bryggare on ollut? Entä Mikko Alatalo??
Tuskin AP nyt niin tyhmä on, että Kikeä ministeriksi on laittamassa vaikka muissa puolueissa missejä ja seiväsheittäjiä ja muita balleriinoja onkin ollut ministerinä. Siellä ne Mikot ja Artot ovat menneet vaikka ovat ihan helvetin tyhmiä.
Mikä on seiväsheittäjä?
mitä
anni sanoo anni
anni sanoo mitä
puoleen hom
pojat
on
hilloa
kämmentäessään
sopint
ryssän kansa
uraa
Jos siitä saa selvää lauseen tai toisen, niin huomaat kyllä että se ei silti sano yhtään mitään.
Anni sanoo milloin mitäkin Vihreiden puoleohjelman mukaista asiaa. En ole kuullut Annin sanovan että hän tietoisesti rikkoo lakia (kuten Timo Kalli). Anni, kuten kukaan muukaan vihreä ei ole ryvettynyt vaalirahasotkuissa kuten esim. Tiura, Kaikkonen ja Kanerva. Anni on aina johdonmukaisesti vastustanut ydinvoimaa, pitänyt prekariaattia esillä keskusteluissa, kannattanut samoja ihmisoikeuksia kaikille, edistänyt ympäristönsuojeluasiaa.
Onneks meillä on suoraselkäinen Soini, jonka puheesta saa kaikki selvän!
oinosesta
ottaa
vaa vaarin
erehtyä
luulemaan
kikua
misteriksi
jo ny