Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatte siis jonkun Kike Elomaan ministeriksi???

Vierailija
16.02.2011 |

En voi ymmärtää Persujen äänestäjiä. Junttivallankumouksellako asiat saadaan kuntoon? Ajankohtaisessa kakkosessa oli "kiva" juttu Persujen äänestäjistä. He saivat tiukata Persujen ehdokkailta vastauksia. Mitään vastauksia ei tietysti tullut, mutta tiukkaajat olivat ylen onnellisia kun ehdokkaat eivät edes väittäneet tietävänsä mitään. Asiantuntijan mukaan Persut on nimenomaan äijäpuolue. Tasa-arvoa, ihmisoikeuksia ja yhdenvertaisuutta ei pidetä tärkeinä. Persut eivät ole edes köyhien puolue, kuulemma köyhät ovat jääneet täysin passiivisiksi ja lannistetuiksi tässä yhteiskunnassa.

Kyllä sydäntä kylmää ja tosissaan pelottaa, kun Persut ja Kokoomus pistävät ministerinpaikat puokkiin. Hyvästi Suomi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehtyä

luulemaan

kikua

misteriksi

jo ny

Vierailija
22/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnemäen haukkujat, mitä konkreettisesti huonoa se on tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehtyä

luulemaan

kikua

misteriksi

jo ny

Vierailija
24/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen kansa, sellaiset edustajat. Onko jollekulle vielä uutinen, että tässä ollaan superjunttikansaa?

Vierailija
25/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonova jo

ku näetsen

sinnepäken

Vierailija
26/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMitäs se on saanut aikaiseksi?]

Sinnemäen haukkujat, mitä konkreettisesti huonoa se on tehnyt?

Ei kun mä kysyin, mitä HUONOA se on tehnyt? Tuskin kukaan niistä on pyörää keksinyt.

Vierailija
27/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mä kysyin, mitä HUONOA se on tehnyt? Tuskin kukaan niistä on pyörää keksinyt.

Vierailija
28/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen puheesta sais selvän, niin tietäisin mitä se ylipäänsä on tehnyt.

esim. lehtiä tai uutisia netistä. Jännä että osaat kuitenkin kirjoittaa!

Vierailija
29/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lehtiä tai uutisia netistä. Jännä että osaat kuitenkin kirjoittaa!

On se muutaman UB:n biisin sanoittanut ja nekin outoon tyyliinsä: hauki on kala...

Vierailija
30/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä saan selvän kaikesta mitä Anni sanoo. Sillä on omalaatuinen äänenpaino, that's all. Mutta persujengi nyt ei olekaan kovin suvaitsevaista tai erilaisuutta kunnioittavaa.

Vierailija
31/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksiny pyöriän

SOINI

Vierailija
32/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä saan selvän kaikesta mitä Anni sanoo. Sillä on omalaatuinen äänenpaino, that's all. Mutta persujengi nyt ei olekaan kovin suvaitsevaista tai erilaisuutta kunnioittavaa.

Jos siitä saa selvää lauseen tai toisen, niin huomaat kyllä että se ei silti sano yhtään mitään.

Vierailija
33/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan puhuu, asiaa sillä ei ole. Sen olen sen puheesta saanut selvää.

Vierailija
34/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryggare on ollut? Entä Mikko Alatalo??

Tuskin AP nyt niin tyhmä on, että Kikeä ministeriksi on laittamassa vaikka muissa puolueissa missejä ja seiväsheittäjiä ja muita balleriinoja onkin ollut ministerinä. Siellä ne Mikot ja Artot ovat menneet vaikka ovat ihan helvetin tyhmiä.

Mikä on seiväsheittäjä?

Vierailija
35/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä

anni sanoo anni

anni sanoo mitä

puoleen hom

pojat

on

hilloa

kämmentäessään

sopint

ryssän kansa

uraa

Vierailija
36/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä saa selvää lauseen tai toisen, niin huomaat kyllä että se ei silti sano yhtään mitään.

Anni sanoo milloin mitäkin Vihreiden puoleohjelman mukaista asiaa. En ole kuullut Annin sanovan että hän tietoisesti rikkoo lakia (kuten Timo Kalli). Anni, kuten kukaan muukaan vihreä ei ole ryvettynyt vaalirahasotkuissa kuten esim. Tiura, Kaikkonen ja Kanerva. Anni on aina johdonmukaisesti vastustanut ydinvoimaa, pitänyt prekariaattia esillä keskusteluissa, kannattanut samoja ihmisoikeuksia kaikille, edistänyt ympäristönsuojeluasiaa.

Vierailija
37/37 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meillä on suoraselkäinen Soini, jonka puheesta saa kaikki selvän!

oinosesta

ottaa

vaa vaarin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi