Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako kukaan teista vesijumppaa?

Vierailija
16.02.2011 |

Onko se ihan mummojen laji?

tekis mieli kokeilla mut en tiedä kehtaanko. Syyt on se että olen niin ylipainoinen ja nuori.

Kuluttaakohan siinä edes kunnolla kaloreita vai jatkanko vain kävelemässä käyntiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn syvänvedenjumpassa.

Siellä on myös miehiä ja aika paljon mummoja, on meitä nuorempiakin ;)

Kulutukseen kai vaikuttaa oma aktiivisuus, aina voi tehdä liikkeitä puoliteholla jos ei huvita tms. mutta samalla rahalla saa ihan hyvänkin jumpan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesijumppahan on tosi tehokasta kunnolla tehtynä, kun vesi antaa liikkeille luonnollista vastusta koko ajan. Vastusta voi kasvattaa vielä erilaisilla hanskoilla, painoilla jne.

Itse harrastan 2 kertaa viikossa vesijuoksua tosi kovalla sykkeellä ja vauhdilla. Olen puolen tunnin juoksun jälkeen jo aika naatti, ja reisien ja käsivarsien lihakset on ihanan kipeitä.

Eli sinne vaan sinäkin! Mukavaa kevättä :)

Vierailija
4/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä en ehdi niin piti lopettaa mutta tykkäsin kyllä paljon, ja oli siellä kaiken ikäisiä vaikka isoin osa oli vanhempaa väkeä. Mutta en siis erottunut mitenkään poikkeavana joukosta kun oli vielä minuakin nuorempia :)

Ja minäkin kävin syvänvedenjumpassa, kivempaa kuin se missä jalat yltää pohjaan

Vierailija
5/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijumppaahan on useampaa sorttia. Perinteisen, ihan vesijumpan nimellä kulkevan mieltäisin hieman kevyemmäksi, mutta kuitenkin peruskestävyyttä kohottavaksi treeniksi. Sopii kaikille kunnosta riippumati, täällä varmaan eniten mummojakin on.

Sitten on jo aiemmin mainittua syvänvedenjumppaa, jossa voi käyttää vaikka kelluntavyötä ja menokin on rankempaa. Omassa kotikunnassani on myös hydrobiciä, joka kuulemma vastaa rankkuudeltaan aerobicia. Tätäkin voi olla syvässä vedessä. Ainakin meillä kävijät ovat useimmiten työikäisiä naisia, keski-ikäisiä varmaan enemmistö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän