Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks TORI.FI tarkoitettu

Vierailija
16.02.2011 |

tyhmille?

Siellä on älyttömästi vanhoja ilmoituksia. Kun laittaa kyselyn tavaroista niin on myyty, mutta ovat aukiolevissa ilmoituksissa.

Eikös tuon tori.fi:n pitänyt tulla ja lyödä huuto.net maanrakoon, mutta ei tuolla tyylillä että on todella typerä markkinapaikka.

Erittäin yksinkertainen markkinapaikka ja tuhottomasti vanhoja ilmoituksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä jotain ja todennut saman kuin sinäkin, että myyty on. eiks ne tontut osaa ottaa pois ilmoitusta? myöskin se kauppapaikka on kovin sekava. käytän ainoastaan huutonettiä.

Vierailija
2/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytäntöä. Siellä ei ilmeisesti huudeta ollenkaan tavaroita vaan otetaan ilmoittajaan yhteyttä. Olen myös ottanut ja myyjä on vastannut, että on myyty 2 kk sitten. Olisi varmaankin järkevää ylläpidon poistaa vanhat ilmoitukset, mutta miten tietävät että kohde on myyty jos se ei rekisteröidy mihinkään. Ei kovin paljon kiehdo minuakaan katsella myytyjä kohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan siellä torissa katsella vain uusimpia ilmoituksia! Listastahan selvästi näkee, milloin ko. ilmoitus on jätetty. Itse ainakin teen niin, että katselen vain uusimpia. Ja kun ne ilmoitukset on aikajärjestyksessä siinä listassa niin, että uusin on ensin.

Kyllä muutenkin mun mielestä ilmoituksen poistaminen pitäis olla myyjän vastuulla.

Vierailija
4/4 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni kaupaksi tosi nopeeta rattaat ja täytyy tunnustaa että en tajunnu alkuun käydä poistamassa. monella kai sama juttu sitten, että kauppa käy, jää poistamatta. niiden kandeis kehittää sinne joku muistutus tai joku muu juttu ettei jää vanhaa roikkumaan. ite poistin kun tuli pari soittoa perään. hyvin tuntu toimivan kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän