Kiusallinen ja NOLO ongelma
Eli mulla on AINA märät kainalot. Vaikka palelisin, on kainalot märkänä. Ne ei haise hielle mitenkään.
Vaikka käytän löysiä paitoja, tulee kainaloihin hikiläikät. Kireitä paitoja en voi kuvitellakaan käyttäväni tämän takia.
Kummallista on että välillä tämä ongelma katoaa mutta tulee sitten takaisin. Muualta en hikoile erityisen paljon.
Olen koittanut testata kaikkia apteekin antiperspirantteja jne mutta ei, ei auta, on vaan läikät kainalossa.
Onko kohtalotovereita, joilla olisi ratkaisu tai edes lievennytkeino tähän?
Tällähetkellä mulla on paksu huppari päällä mutta senkin läpi on tullut ällöttävät läikät kainaloihin :( :(
Kommentit (7)
plastiikkakirurgialla ole joku apukeino tuohon? Onko se niin, että kainaloihin laitetaan botoksia?
Tästä mutta ajattelin jos tämän voisi ratkaista ilman kirurgisia toimenpiteitä..
.ap
mutta ei se kyllä botoxia ole, muahahah. Joku muunlainen apu. Katso niiden nettisivulta ja laita vaikka sinne s-posti.
Käsittääkseni tämä hikoilun esto oli jopa Botoxin alkuperäinen käyttötarkoitus. http://www.botoxseveresweating.com/
käsityökaupasta hikilappuja ja ompele niitä vaatteisiisi tai kiinnitä tarroilla. Pestäviä.
Juhlapuvuissa käytetään sellaisia ja pukua ei tarvitse kuin tuulettaa.
Plastiikkakirurgialta voisi löytyä apu mutta ei se kyllä botoxia ole, muahahah. Joku muunlainen apu. Katso niiden nettisivulta ja laita vaikka sinne s-posti.
kun olin yksityissairaalan puhelinvaihteessa töissä, tuota toimenpidettä kyseltiin jonkin verran.
Mutta ehkä sulla on parempaa tietoa (voit vapaasti kirjoittaa sen tänne)?
Hiki paukahtaa päälle ihan yhtäkkiä. Kädet on märkänä ja kainalot lähes aina lits-märät. Joskus selkää pitkin valuu hiki vaikken olisi tehnyt mitään fyysistä joka järjen mukaan sellaisen laukaisisi.
Lääkäri ei (terv.keskus..) keksinyt mistä vaiva johtuisi. Otti muistaakseni kilppariterstit, mutta ne olivat mulla kunnossa.
Tämä alkoi parikymppisenä, jäi hetkeksi pois (muutamaksi vuodeksi) ja on tullut nyt 3-kymppisenä takaisin. Itse olen tullut siihen tulokseen että on hormonaalista.
plastiikkakirurgialla ole joku apukeino tuohon? Onko se niin, että kainaloihin laitetaan botoksia?