Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en varmasti ota lasta viikoksi kotiin

Vierailija
16.02.2011 |

päiväkodista hiihtolomaviikoksi ilman että saan siitä korvausta vaan sen takia että hoitajat saavat lomaa!!Kyllä siitä pitää saada alennusta hoitomaksuun ja heillä on tuuraajia kyllä käytettävissä.Ei munkaan asiakkaita kiinnosta saadaanko meillä hommat hoidettua kun osa lomailee!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä lapsellakin oikeus lomaan.

Vierailija
2/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala äiti olet :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja pitävät lomansa jokatapauksessa, joten se ei ole sun lapsesta kiinni.

Mutta jos vanhemmat hoitavat lapsensa itse lomansa ajan, saattaa säästyä niitä VEROVAROJA kun tuuraajia ei tarvita niin paljon.

Vierailija
4/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvilomaa yhdessä jopa 2 vk mutta emme hiihtolomalla!!

Vierailija
5/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi saa hoitajaksi jonkun tuuraajan lomaviikolle!

Jos sulla on mahdollisuus ottaa lapsi kotiin niin miksi sää sen hoitoon laittaisit?

Vierailija
6/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on vaan periaatteesta, että jos tällaista lähes vaativat, kyllä se pitää maksuissa huomioida.Maksaahan tuuraajakin!

Vierailija
7/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et haluaisi lasta viikoksi kotiin? Jos olet virikeäiti, niin etkö edes viikoksi keksi tekemistä? Eiköhän aloiteta uusi sota.

Vierailija
8/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti kyselee niitä lomien pitäjiä koulujen talviloman aikaan, että tietää järjestää tarpeeksi hoitajia ja antaa myös lomaa osalle koska kaikkia tuskin siellä paikalla tarvitsee. Isoissa päiväkodeissa ryhmiä yhdistetään tai jos näyttää tosi vähäiseltä lapsien määrä, on muutama päiväkoti jotka ovat loman ajan auki. Sinne siirtyvät lapset muista päiväkodeista ja työntekijät myös.

Moni kuitenkin pitää lomia jos vain mahdollista silloin talvilomaviikolla, monella kun on niitä koululaisiakin kotona.

Vierailija
9/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaa lapsistaan, ei.

Vierailija
10/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä töissä eikä hoitajia löydy noin vaan omasta takaa.Täällä on kyllä niin täydellistä ja tietäväistä sakkia, että ihan ihmetyttää miten teillä on aikaa notkua netissä..missäs teidän pienokaiset mahtaa itseään nyt viihdyttää?

Vierailija
11/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs teidän pienokaiset mahtaa itseään nyt viihdyttää?

unten mailla. Päiväunilla, nääs.

Vierailija
12/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaa lapsistaan, ei.

Vierailija
13/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään pakollinen loma ole, voit hyvin viedä lapsen hoitoon. Mutta tietysti sitä kysellään etukäteen, jotta osataan varautua oikealla hoitajamäärällä.

Vierailija
14/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä töissä eikä hoitajia löydy noin vaan omasta takaa.Täällä on kyllä niin täydellistä ja tietäväistä sakkia, että ihan ihmetyttää miten teillä on aikaa notkua netissä..missäs teidän pienokaiset mahtaa itseään nyt viihdyttää?

Vierailija
15/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun oli vielä päiväkodissa, niin mä ilmoitin sinne loma-ajat, jotka oli aina jotain muuta kuin ne koulujen loma-ajat. Toki kysyivät aina, että onko lapsi silloin hoidossa vai ei, mutta sehän on ihan ymmärrettävää, joka tapauksessa silloin on vähemmän lapsia hoidossa, joten heidän on järkevääkin pitää lomansa silloin, eikä silloin kun kaikki lapset on paikalla. Se, että kysyivät, ei tarkoittanut, että vaativat lastani olemaan pois. En ymmärrä miten tuostakin joku voi loukkaantua.

Vierailija
16/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa lapsistaan? Okke :D

Vierailija
17/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyse siitä että olisin tuosta loukkaantunut, vaan siitä, ettei vapaata viikkoa huomioida maksuissa.eikä kyse ole RAHASTA mitä ei olisi laittaa lapsen hoitoon vaan periaatteesta SI ?

Vierailija
18/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on yksityisessä päiväkodissa ja minusta on aivan selvää, ettei yhtä viikkoa tarvitse hyvittää päivähoitomaksuissa. Jollakin yrittäjän on työntekijöilleen palkat maksettava, vaikka ne lomailevatkin. Kyllä päiväkotien työntekijätkin loman ansaitsevat.

Minulle on itsestäänselvää, että kun olen lomalla, ovat lapseni myös. Ovat hekin loman ansainneet.

Toinen juttu on se, jos itse ei koululaisten hiihtolomaviikolle saa lomaa. Silloin lapset menevät tietysti päiväkotiin tai mikäli päiväkoti ei ole auki heidän järjestämäänsä varahoitoon. Kaikilla ei ole mahdollisuutta lomailla tietyillä viikoilla.

Vierailija
19/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on hoidossa, koska ei ole muita hoitajia. Mummo (äitini käy töissä) ja miehen vanhemmat eri paikkakunnalla ja molemmat käy työssä.

Hoidossa KAIKILTA kysellään, koska jollain saattaa löytyä joku vaihtoehtojuttu. Ei se tee kenestäkään täydellistä. Moni vanhempi on itse lomalla ja lapsi tarhassa..

Kyllä siinä on lapselle totuttelemista jos saa uuden hoitajan.

Sääli JOS jonkun lapsella olisi paikka muualla ja voisi välttää hoidossa lomaviikon.

Jos joku on töissä hiihtolomalla niin lapsi on tarhassa, mitä sitten?

PS: nro 11. Omat lapset leikkii keskenään tuossa 5 metrin päässä. Niitä varmaan tarttee leikittää kaiket valveellaoloajat?

Vierailija
20/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailen kyllä lapseni kanssa joten älkää nyt tukehtuko aamukahviinne sen takia, kiitos ja aurinkoista päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi