Olen elämäntapahippi, koska laitan lapseni ja perheeni elämässäni etusijalle. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (13)
todellisuudessa töitävieroksuva luuseri, joka on hyvä vain kodin- ja lastenhoidossa?
että laps(i)esi koulutus maksetaan verovaroilla aivan kuin sinunkin koulutuksesi on maksettu?
laita lapsiaan ja perhettään elämässään etusijalle?
todellisuudessa töitävieroksuva luuseri, joka on hyvä vain kodin- ja lastenhoidossa?
Olen kummajainen, luonnonvastainen naarasihminen, joka on synnyttänyt kolme lasta ja kaiken sen päälle haluan vielä viettää aikaani heidän kanssaan!
ap
vai ajattelitko hippeillä vielä viisikymppisenäkin?
Mutta minulla ei olekaan korkeakoulutusta. Onneksi. Sillä jos olisi, joutuisin työttömyyskortistoon hippeilyni päätteeksi.
ap
että laps(i)esi koulutus maksetaan verovaroilla aivan kuin sinunkin koulutuksesi on maksettu?
On ihanaa, että lapseni pääsevät tämän hippiajan jälkeen ilmaiseen peruskouluun!
Mikä on elämäntapahippi
No tietysti yhteiskunnan varoilla kotona lapsiaan kaitseva, eli makaava äiti.
Eli minä.
ap
Ei niitä juuri muita hippejä olekaan
Ei niin. Eikä sotaveteraaneja.
ap
Väitätkö, että äidit eivät yleensä laita lapsiaan ja perhettään elämässään etusijalle?
Luulisi sen olevan hankalampaa sieltä työmaalta käsin. Mutta minä katsos olenkin niin mukavuudenhaluinen ja siksi annan lapsilleni ihan LÄHIHOITOA!
ap
Oletko varma, että miehesi hoitaa sen hänen hautaansa/sinun hautaan saakka? Entä jos mies kuukahtaa reilusti ennen sinua?
Oletko varma, että miehesi hoitaa sen hänen hautaansa/sinun hautaan saakka? Entä jos mies kuukahtaa reilusti ennen sinua?
Olen hippi ja elän tässä ja nyt, en eläkkeellä.
ap
kuin pystyyn kuollut.
Niin luonnonvastaista kuin se onkin, haluan jakaa päiväni ja hetkeni rakkaimpieni kanssa.
Jos mieheni kuukahtaakin reilusti ennen minua, jää minulle yhteiset muistot.
Ai niin, mut voihan hipitkin säästää, you know?
ap
vai ajattelitko hippeillä vielä viisikymppisenäkin?