Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä tyttö ja poika 2v ikäerolla

Vierailija
15.02.2011 |

ja ovat aina olleet kuin paita ja peppu. Nyt tyttö 8v ja poika 6v ja edelleen ovat lyhin läheiset. Ihmetyttää kun toiset puhuvat että eri sukupuolta olevat sisarukset eivät voisi olla läheisiä eivätkä keksisi mitään yhteistä tekemistä. Meillä noilla edelleen on hienoja leikkejä keskenään vaikka onkin myös niitä omia kavereita. Hienointa on katsella sitä miten esim lomilla on aina leikkikaveri mukana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat jo yläaste ikäisiä mutta edelleen hyvät kaverukset. Eivät muuten ole koskaan riidelleet keskenään mutta kilpailleet kyllä kaikesta. Esim.kumpi ehtii eka ovesta, huoh.

Vierailija
2/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monta samaa sukupuolta olevaa sisarusta jotka eivät koskaan leiki keskenään mitään. Mulla on kaksosveli jonka kanssa leikittiin aina lapsena yhdessä ja ollaan aina oltu läheiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveät tappelupukarit (nyt 9ja 10v), mutta nuoremmilla 1v8kk (tyttö ja poika 7ja5) ja leikit sujuu todella hyvin!

vanhempi poika on vaan niin "villi" että johtuneeko siitä?

Vierailija
4/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoon on suurempi ikäero, veljeen tuo kaksi vuotta kuten teidänkin lapsilla.

Kyllä me lapsena leikittiin "aina" yhdessä. Toki veljellä oli jotain leikkejä, jotka ei minua jaksaneet kiinnostaa. Enkä muista veljeäni nähneeni mun nukkeleikeissä. Mutta nuo olivat vain pieni osa siitä mitä me tehtiin. Ulkona touhuttiin paljon yhdessä. Sisällä myös tehtiin yhdessä kaikki tekemisleikit: askarteleminen, muovailuvahat, maalaaminen, majojen rakentaminen, jne.

Vieläkin ollaan sen verran läheisiä, että vieraillaan toisillamme ihan muuten vain. Muilla sisaruksilla käyn vain lasten synttäreillä. Asiaa auttaa toki sekin, että mun mies ja veljeni ovat kavereita ja lapset samaa ikäluokkaa.

Vierailija
5/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat jo yläaste ikäisiä mutta edelleen hyvät kaverukset. Eivät muuten ole koskaan riidelleet keskenään mutta kilpailleet kyllä kaikesta. Esim.kumpi ehtii eka ovesta, huoh.

Vierailija
6/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täyttää 11 vuotta ja tyttö on 1 v 5 kk. nuorempi.

Ovat aika lailla kuin peppu ja paita. Tyttö on jo kasvanut pituudeltaan ohi ja ovat ihan kaksoset. Vielä kun ovat perättäisin kouluvuosina, niin on paljon yhteisiä kavereitakin.

Leikkivä tkivasti, joskin kyllä nahistelevatkin. Ovat luonteiltaan aika erilaisiakin, mutta onneksi leikkivät myös hyvin kahdestaan ja yhteisten kavereiden kanssa.