Kokemuksia yöksi puuro hautumaan ruokatermariin
Olen ajatellut että keittäisin vettä ja laittaisin veden ja puurohiutaleet ruokatermariin yöksi. Poika 1v 2kk saisi haudutettua puuroa aamulla(me muut ei haluta) kokemuksia...
Kommentit (18)
En ole pöpökammoinen,mutta kyllä ne mikrobit kaurahiutaleissakin kasvaa aivan hyvin.Mikset tee mikrossa?
Ja nuo bakteerihöpinät voit oikeasti unohtaa. Keitetty vesi ja kaurahiutaleet... maalaisjärkeä peliin!
En kyllä pienelle syöttäisi!
Keität aamulla tuoreen puuron, vai onko liikaa työtä??
lisääntyvät nopeimmin on 6-60 astetta.
Eli juuri passeli sun termaripuurolle :D
mutta kaurapuuro tulee niin nopeasti, etten sitä vaivautuisi hauduttelemaan. Keitä puuro niin, että laitat hiutaleet kylmään veteen, niin on valmiina siten ihan tarpeeksi hautunutta.
Laita illalla hiutaleet veteen jääkaappiin turpoamaan ja kiehauta seos aamulla niin saat pehmeän puuron
Jonkun riisipuuron vielä ymmärtäisin, ja olen itsekin hauduttanut mutta kaurapuuro tulee niin nopeasti, etten sitä vaivautuisi hauduttelemaan. Keitä puuro niin, että laitat hiutaleet kylmään veteen, niin on valmiina siten ihan tarpeeksi hautunutta.
ei se pointti olekaan siinä nopeudessa
sitten otti tämän viestin omaksi otsikokseen toisesta ketjusta, joka käsitteli puuron keittoa.
sitten otti tämän viestin omaksi otsikokseen toisesta ketjusta, joka käsitteli puuron keittoa.
Idari-kysymys! Veikkaan tekijää teinimammaksi. Aamupuuroa ei viitsisi keittää :D
Idari-kysymys! Veikkaan tekijää teinimammaksi. Aamupuuroa ei viitsisi keittää :D
ja sitten pätee täällä fiksuilla ideoillaan tyyliin järjen valo voimissaan.
Onks sulla siellä joku aromipesä??? :"DD
Voi luoja mä kuolen nauruun täällä :D
Tulee tosi hyvää, syödään sitä sitten lounaaksi.
Hiutalepuuroja en kyllä tekisi noin, mutta tee vaikka ruispuuroa jauhoista. Nam!
ja sitten pätee täällä fiksuilla ideoillaan tyyliin järjen valo voimissaan.
..julkaistaan Niksi-Pirkassa tai Myllyn paras-kisassa ja saa rahaa tai paistinpannun palkkioksi.
julkaistaan Niksi-Pirkassa tai Myllyn paras-kisassa ja saa rahaa tai paistinpannun palkkioksi.
Aamulla hytkyttelen termosta keittiön tason yläapuolella..ja kas sieltä syntyy pullapitko. Raesokeria hiukan koristeeksi ja perhe kutsutaan pulla-kahville.
Mutta se on ollut vähän turha kun keitän aamulla puurot itse.
Tässä vinkkiä: käytä koira pisulla tai vie roskat kun vesi lämpiää kattilassa.
Tai ota vaan osa vedestä kattilaan lämpiämään ja kiehauta loppuvesi vedenkeittimessä.
Itse puuro keittyy nopsaan.
Ja hauduta osa ajasta. Käännä lämpö pois ja kansi päälle!
Toinen on että teet ohrapuuroa, riisipuuroa illalla ja tarjoa sitä.
Mannapuuro valmistuu hujauksessa, myös helmipuuro. Näissä tarttee tosin sekotella maitoa ettei pala pohjaan. :)
Vispipuuron taas tekee veteen.
Ja nuo bakteerihöpinät voit oikeasti unohtaa. Keitetty vesi ja kaurahiutaleet... maalaisjärkeä peliin!