Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaas tästä mitä mies tarkoitti huutaessaan kälylleen:"leikit tulella"

Vierailija
15.02.2011 |

siis oikeasta takasta ei ollut kyse eikä mistään muustakaan vaan miehen ja naisen suhteesta.

Jälkikäteen aloin miettiä mahtoiko hän vihjata veljensä olevan gay?

Esti veljen häät tällä verukkeella.

Tää kihlattu,avovaimo millä nyt häntä kutsut on itse asiassa aika korkeeta sukua Suomessa ja näemmä anoppi ties sitten,mutta tää veli ei.

No miten vaan suojellakseen omaa selustaa avovaimo purki kihlauksen eikä aio enää naimisiin tän gay?veljen kanssa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitähän lääkkeet ottamatta jättänyt AP tarkoitti.Ei,kyllä mä nyt luen jutun uusiks jos vaik avautus..............

Joo.Häät ja kaksi veljestä.Naimisiin on menossa "korkeasta" suvusta oleva nainen. Nainen peruu häät koska paljastu et sulhanen on homo anteeksi gay.Tämän paljasti sulhasen veli huudahtamalla lauseen "leikit tulella".Tuleva anoppi ei tiennyt poikansa seksuaalista suuntausta.Vai tiesikö?

Vierailija
22/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pois jättämättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tosta lauseesta selvis homous,sosiaalinen status ja salasuhde ja sit vielä anoppikin sekaan.?? =)[/i

Vierailija
24/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tiesi naisen eli morsiamen olevan "korkeasta" suvusta mut sulhanen ei tiennyt? Vaiko häät estänyt veli?? Miksi häät peruuntui? Homouden vuoksi vai koska morsiamen "korkeaa" sukua pitää suojella?

Hmmmm...

Vierailija
25/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet piste i:n päälle meidän sukuun."

Hän kohteli mua kuin kuniinkaallista samoin appiukko tykkää minusta yli kaiken.

Vierailija
26/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitähän lääkkeet ottamatta jättänyt AP tarkoitti.Ei,kyllä mä nyt luen jutun uusiks jos vaik avautus..............

Joo.Häät ja kaksi veljestä.Naimisiin on menossa "korkeasta" suvusta oleva nainen. Nainen peruu häät koska paljastu et sulhanen on homo anteeksi gay.Tämän paljasti sulhasen veli huudahtamalla lauseen "leikit tulella".Tuleva anoppi ei tiennyt poikansa seksuaalista suuntausta.Vai tiesikö?

Mua vaan naurattaa :D toi oli kyllä hyvä ku se homous paljastu ku veli huusi leikit tulella.

Vierailija
27/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet piste i:n päälle meidän sukuun." Hän kohteli mua kuin kuniinkaallista samoin appiukko tykkää minusta yli kaiken.

Vierailija
28/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä.

Ei kannata puhaltaa ja sammuttaa ja tuhota kaikkia juttuja takanaan.Et voi koskaan tietää kenestä puhut.

Tiedoksesi:on Suomessa ihan hienoja sukuja.

Vierailija
29/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun pidit mua kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
30/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, Brooke, ootko vielä siellä?

Ridge täällä...

Vierailija
31/32 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelit, että miehesi haluaa vihjata veljensä olevan gay? Ap?

Onko sinulla joitakin ajatuksia itselläsi asiasta?

Mitä muuta kuulit puhuttavan?

Vierailija
32/32 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaas tästä mitä mies tarkoitti huutaessaan kälylleen:"leikit tulella"

siis oikeasta takasta ei ollut kyse eikä mistään muustakaan vaan miehen ja naisen suhteesta. Jälkikäteen aloin miettiä mahtoiko hän vihjata veljensä olevan gay? Esti veljen häät tällä verukkeella. Tää kihlattu,avovaimo millä nyt häntä kutsut on itse asiassa aika korkeeta sukua Suomessa ja näemmä anoppi ties sitten,mutta tää veli ei. No miten vaan suojellakseen omaa selustaa avovaimo purki kihlauksen eikä aio enää naimisiin tän gay?veljen kanssa.

Ja kuka esti veljen häät? Ko. mies vaiko käly?

JA kumman anoppi tiesi? Naisen (kälyn) vaiko miehen (eli veljen)? Vaiko ap:n?

Ja miksi avovaimon selustaa piti suojella? (Siksikö, että oli korkeeta sukua, siis avovaimo?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi