Onko miehet nykyisin yleensä posliineja??
Täälläkin keskustellaan aiheesta... Tuntuu että naisen on lähes välttämätöntä olla nykyään posliini. Tai ainakin minimaalisella karvatupsulla varustettu. Mutta mites miehet? Saako he edelleen pitää puskansa vapaasti vai onko sielläkin trendinä posliini? Ei ole itsellä vuosiin ollut kuin tuo yksi äijä niin ei ole kokemusta... Mietin vaan että onko tää "posliini-pakko" taas yksi naisten alistamisen muoto...
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Muistan vuosikymmeniä sitten ihailleeni eräässä uimahallissa alasti uivia poikakoululaisia parvekkeelta,jonne pääsi kumma kyllä livahtamaan. Oli tyttökoululaisilla mukava kokemus, tosi hauskaa ja myös opettavaista katsella poikien paljaita kaluja.
Tämäntyyppisiä mahdollisuuksia saisi olla nykyäänkin ja kaikille sukupuolille kaikista sukupuolista. Virkistäviä kokemuksia,joiden jälkeen opiskelu maittaa.
Kylpypaljuun karvoissa ; EI kiitos . Kaikki ajeltunaan . Kiitos !
Olen 50-vuotias mies ja ajelen säännöllisesti kellarin sileäksi.
Mukavampi pitää puhtaana.
Varmaan riippuu missä päin liikkuu. Mutta jos puhutaan aktiivisesti liikuntaa harrastavista alle 45-v miehistä, niin kyllä sitten suurin osa on posliineja. Aika paljon tulee uimahallissakin posliineja vastaan, mikä on mukavaa, koska olen itsekin posliini.
Yllätyin kaverin mökillä kun oltiin saunomassa. Tästä on jo pari vuotta. Hän oli silloin posliini. Kun pesun aika koitti, tämä tyynesti otti höylän ja ajeli sängen pois, ihan kuin se kuului hänen saunarutiiniin. Ei kumpikaan kommentoinut asiaa, myöhemminkään. Asia jäi mulle silloin hautumaan ja jossain vaiheessa ajelin minäkin kaikki pois. Se kieltämättä oli ihan hyvä päätös, tykkään tästä enemmän. Kun oltiin seuraavaksi meillä saunomassa, kaveri kommentoi sen verran että oot myöskin ajellut. Vastasin että otin mallia. Myös muutamilla tutuilla on näkynyt posliini tai reilusti lyhennetty. Luulis kyllä että semmonen sänki raapis ja hankais, mieluummin sit kaikki pois?
Oltii ehkä 15 kun silloisen muijakaverin kans ajeltiin karvat hetken mielijohteesta. Muija on vaihtunut monta kertaa mut oma tyyli on pysynyt. Kaverit mulle aluks nauro mut sittemmin ovat myös ajelleet pois. Nyt kolmekymppisenä oon käyny monesti sokeroinnissa, pari kertaa myös parin kaverin kans jotka aluks mulle posliinista nauroivat. Eivät ole enää nauraneet kun totesivat että ilman karvoja onkin ihan mukavaa. Ainoa haittapuoli on toi ylläpito että karvat pysyy poissa. Välillä höylällä, koneella tai sokeroinnissa.
Kaunis lävistys saa hyvää huomiota .
Eipä ole koskaan tullut sheivattua alakertaa. Ei ole ollut tarvetta.
m49
Kyllä olen lähes posliini, pieni tupsu kalun yläpuolella, muuten brassattu.
Vaimo vaatii ja minä tottelen, karvat pois!
Minusta jos nainen on jo hyvissä ikävuosissa, niin minkä takia pitäisi olla muli alapää?. Naisilla karvoitus suojana, miehillä ei tätä ole, joten miehet voi vedellä muliksi huoletta. Mutta kun naisilla ei niin ole? Miksi ei voisi kaunis pikku tuhero olla?. Saahan siihen vaikka sydämmen ajeltua jos haulaa karvoistaan, tai kolmion minkä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo vaatii ja minä tottelen, karvat pois!
Sama. Nykyisen naisen kanssa oltiin oltu ehkä kuukausi yhdessä, kun tuli sellaista vihjettä, että olisi kiva jos ajelisin enemmän. Kun kysyin kuinka paljon, niin vastaus oli "kaikki". Sillä tiellä menty nyt vuoden verran.
Karvattomana on kiva olla, kulli ja pallitkin näyttää isommilta.
Muista en tiedä, mutta itse en ole. Täysin luomuna mennään.
m49
Olen käynyt muutamaan kertaan Helsingissä uimahallissa pitkän tauon jälkeen. Viimeeksi varmaan olen käynyt joskus 2010-luvun alussa. Täytyy sanoa, että posliineja on näkynyt miesten puolella ihan ihmeen paljon. Välillä tuntuu suihkussa ja saunassa, että enemmistö on posliineja. Esim. yhdellä kertaa saunassa melkein joka äijällä oli ajeltu alapää, mikä oli jo vähän hassua. Ja posliineja näkee ihan 40-50-vuotiaillakin, ei ole todellakaan mikään nuorten miesten juttu pelkästään. Käytännössä kaikki ovat sheivanneet, luonnollisia pehkoja näkee tosi vähän.
Olen käsittänyt ettei posliini ole naisilla enää niin yleistä, mutta miehillä se on tosi suosittua, ainakin Helsingissä.
Tiedän, lienee (ns.nuorten aikuisten) 'ongelma?joku'.
Joku ns.'Ympäristö vaan asettaa Paineita'tms, muuten olen ylpeästi ja K A R V A I S E S T I "vain" normi:
Mies.
Löysin tämmösen palstan... Oon nyt käynyt kaksi kertaa brassissa. Toisen kerran jälkeen sokeroija sanoi että viikon tai kahden päästä kasvaa harvakseltaan takaisin. Ja oikeassa oli, nyt on alkanut kasvamaan ainoastaan muutama hento karva sinne tänne. En tiedä kasvaako semmosta entistä tuuhea puskaa enää? No, tämähän on se tilanne mitä halusin kun sokerointiin menin, halusin karvoista eroon. On mukavampi olla ilman kun siihen tottui. Pari vuotta höylällä ajaneena tämä pitkäaikainen sileys on vaan niin vaivatonta.
M49
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämmösen palstan... Oon nyt käynyt kaksi kertaa brassissa. Toisen kerran jälkeen sokeroija sanoi että viikon tai kahden päästä kasvaa harvakseltaan takaisin. Ja oikeassa oli, nyt on alkanut kasvamaan ainoastaan muutama hento karva sinne tänne. En tiedä kasvaako semmosta entistä tuuhea puskaa enää? No, tämähän on se tilanne mitä halusin kun sokerointiin menin, halusin karvoista eroon. On mukavampi olla ilman kun siihen tottui. Pari vuotta höylällä ajaneena tämä pitkäaikainen sileys on vaan niin vaivatonta.
M49
Taitaa olla melko yksilökohtaista mitä tapahtuu. Itse en ole sokeroinnissa käynyt, mutta silloin tällöin on kausia että pidän pienempää aluetta kullin varresta ja juuresta sileänä nyppimällä karva kerrallaan juurineen, mikä lienee karvan näkökulmasta sama asia. Ei ole kasvuun vaikuttanut, vaikka vuodenkin verran olisin tuota tehnyt. Parin viikon sisällä alkaa uusi karva puskea esiin ja kolmessa viikossa on sänkeä sen verran että taas on nypittävä. Ja kun antaa kasvaa taas pidemmäksi, niin eroa entiseen ei ole.
Olen kyllä muutenkin melko vahvasti karvainen vähän joka paikasta, paitsi jalkapohjista, kämmenistä ja päälaelta, joten ehkäpä se on vain yleisesti ottaen karvoituksen laadusta kiinni?
Muistan vuosikymmeniä sitten ihailleeni eräässä uimahallissa alasti uivia poikakoululaisia parvekkeelta,jonne pääsi kumma kyllä livahtamaan. Oli tyttökoululaisilla mukava kokemus, tosi hauskaa ja myös opettavaista katsella poikien paljaita kaluja.