Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehet nykyisin yleensä posliineja??

Vierailija
15.02.2011 |

Täälläkin keskustellaan aiheesta... Tuntuu että naisen on lähes välttämätöntä olla nykyään posliini. Tai ainakin minimaalisella karvatupsulla varustettu. Mutta mites miehet? Saako he edelleen pitää puskansa vapaasti vai onko sielläkin trendinä posliini? Ei ole itsellä vuosiin ollut kuin tuo yksi äijä niin ei ole kokemusta... Mietin vaan että onko tää "posliini-pakko" taas yksi naisten alistamisen muoto...

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuvako ainakin posliiniksi, jos sinne haluaa kielihoitoa.

Vierailija
142/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo takaisin kasvatus hyvässä menossa ja sit ajoin kumminkin kaikki pois. On vaan mukavampi ilman. Tosin ajaa saa aamuin illoin ettei tule sänkeä.l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kaikki ja pidän paljaana. Vaimo tykkää antaa suuseksiä ja hyvällä kaikin tavoin kun ei karvat häiritse. Samoin hänkin on posliini. Käy sokeroinnissa säännöllisesti joten hän aina ihanan sileä iholtaan.

Vierailija
144/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on hyvin yleistä miehilläkin.

Itse en koe karva-asiaa kenenkään alistamisena. Jokainen päättää poistaa karvat tai ei. Itse pidän kiitoradan, mutta muuten pois. En ole sitä muuttanut kenenkään mieliksi ja aina on kelvannut vaikka posliini olisi ollut jonkun suosikki. Jotkut todennut, että oikeastaan seksikkäämpi.

Vierailija
145/227 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään aiheesta keskustelua. Olin eilen pitkästä aikaa kylpylässä, edellisestä kerrasta ehkä 15 vuotta. Huomasin että siellä oli yllättävän monta karvatonta miestä, siis alapäästä. Itse myös hieman kyllä siistin mutta en sentään aja kaikkia pois. Kiinnitin huomiota kun ensimmäisen näin saunassa. Olenkohan ihan ulkona tästä nykysuuntauksesta😁. Kehtaisinkohan itsekkin?

Vierailija
146/227 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään aiheesta keskustelua. Olin eilen pitkästä aikaa kylpylässä, edellisestä kerrasta ehkä 15 vuotta. Huomasin että siellä oli yllättävän monta karvatonta miestä, siis alapäästä. Itse myös hieman kyllä siistin mutta en sentään aja kaikkia pois. Kiinnitin huomiota kun ensimmäisen näin saunassa. Olenkohan ihan ulkona tästä nykysuuntauksesta😁. Kehtaisinkohan itsekkin?

Vastaan itselleni. Kehtasin ja ajoin pois. Vaimo ei eka sanonut mitään mutta nykyään heti pyytää ajamaan jos meinaan kasvattaa karvoja. Tykkään tuntumasta enemmän, on jotenkin vapautuneempi ja tuntoherkempi. Aika näyttää onko tämä pysyvää vai kasvatanko talveksi turkin :-) Uimahallissa tai muuten julkisella paikalla en ole nyt käynyt, kaveri pyysi mökille saunoon mut en oo vielä valmis näyttäytyy tällain, keksin syyn etten päässyt. Sitten kun huomais että tuttavilla olis kans ajeltu, jos olis, niin sitten. En haluu olla silmätikku ja puheenaihe ainakaan tästä syystä.

Vierailija
147/227 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yleensä joko siistittyä (tupsu) tai posliinia. Olen ollut ainakin vuosikymmenen näin. Vaimo on viimeisen vuoden sisään innostunut kokeilemaan posliinia. Muuten ollut tupsu.

Vierailija
148/227 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin hiusten leikkuu tahi pukeutuminen. Se, mikä on toisella hyvännäköistä, ei välttämättä oo toiselle

Vierailija
149/227 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinkarvat voin ajaa,mutta perskarvoista en luovu. Joku raja karvojenajollakin.

150/227 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kunnon karvat ps. as suomi/ vanhus

Vierailija
151/227 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M vm1967 kirjoitti:

Mulla on ainakin kunnon karvat ps. as suomi/ vanhus

Mä taas olen posliini.

M53

Vierailija
152/227 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat tykkäävät kun ajan munakarvat kokonaan veks. Eipä nyt muutenkaan kovin karvanen ole. Uimahallissa nuorukaiset joskus kattoo pitkään mutta ei haittaa

Vierailija
153/227 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kaikki pois etten erotu ekaluokkalaisten liikuntatunnin jälkeen liikaa porukasta vaikka olen 17. Terno

Vierailija
154/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä tuli käytyä uimahallissa ja oli kiva huomata toisellakin miehellä posliini. Ehkä yleisempää nykyään.

Vierailija
155/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä tuli käytyä uimahallissa ja oli kiva huomata toisellakin miehellä posliini. Ehkä yleisempää nykyään.

Millä paikkakunnalla? Ei sillä että sinne nyt menisin mut täällä paikallisessa hallissa en ole muita havainnut. Ajelin ekan kerran ehkä 5 v sitten enkä täällä ole muita nähnyt. Harvakseen tosin käyn. Oon 26v ihan urheilullinen nuorimies. Ootko nähny enemmän luomuja vai siistittyjä?

Vierailija
156/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin uimahalliin just jonku lukion liikkatunnin tai vastaavan aikaan ja oli kyllä ilo katsella toistakymmentä puolijäykkää teinikalua posliinina ympärillä kirmailemassa. En tosin enää muista kasvoiko silloin jo karvaa paljonkin mutta näillä oli suurimmalti paljasta pintaa.

Vierailija
157/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin on nykyisin useimmiten posliineja. Ainakin alle 30v.

miehet, jos nyt alta kolmekyppisiä voi miehiksi sanoa, eivät taida käydä julkisissa uimahalleissa tai kylpylöissä.

Se mitä minä olen uimahallissa käynyt niin eipä noissa 20-30v äijiä muutenkaan hirveästi näy. Liekö uinti harrastuksena sitten laskusuunnassa nykyään? en tiedä.

Ei kait yli 30v kurppamunat enään miehiä edes ole, seniilejä ja paskamahoja suurin osa. Kasvatetaan munakarvaa koska päästä alkaa lähtemään.

Hahaha. Ihan kipeää haukkumista. Taitaa olla paha olo.

Vierailija
158/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kaikki pois etten erotu ekaluokkalaisten liikuntatunnin jälkeen liikaa porukasta vaikka olen 17. Terno

Miten sä Terno sait eskarin läpi jo 16-vuotiaana?

Kyösti 19, vieläkin eskarissa

Vierailija
159/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole. Tunnen vain muutaman poliisin.

Vierailija
160/227 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla aika selvää että ap:n muotoilemaan kysymykseen vastaus on ei.

Miehet eivät ole "yleensä" posliineja koska tämä sana tarkoittaa sitä että reilusti yli puolet olisi ajellut posliiniksi eikä karvojen siistiminen tai ainoastaan pienen tupsun jättäminenkään vielä ole sitä.

Sen sijaan nuorehkot, aktiivisesti seksiä harrastavat miehet ovat sitä aika usein ja mitä enemmän mies panostaaa ulkonäköön ja pitää itsensä sporttisessa kunnossa, sitä todennäköisemmin siistitään posliini.

Mikään kerran viikossa kalsarinsa vaihtava Kalevi ei niihin luonnollisiin ala pää karvoihin koske.

Täällä pääkaupunkeudulla huvitti kun kävin esikoisen kanssa vauvauinnissa ja näistä muista miesten puolella vauvansa kanssa olleista isistä yli puolet oli posliineja niin että se yksi luomukarvainen kulki jo nolona käsi tai laudeliina puskansa peittona. Tähän on tultu.