Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehet nykyisin yleensä posliineja??

Vierailija
15.02.2011 |

Täälläkin keskustellaan aiheesta... Tuntuu että naisen on lähes välttämätöntä olla nykyään posliini. Tai ainakin minimaalisella karvatupsulla varustettu. Mutta mites miehet? Saako he edelleen pitää puskansa vapaasti vai onko sielläkin trendinä posliini? Ei ole itsellä vuosiin ollut kuin tuo yksi äijä niin ei ole kokemusta... Mietin vaan että onko tää "posliini-pakko" taas yksi naisten alistamisen muoto...

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 2 v sinkkuna avioeron jälkeen, ja tutkimusaineistoni perusteella todella moni mies on nykyään posliini. Nuorin sängyssäni käynyt oli syntynyt -94 ja vanhin -66. Eikä haittaa kyllä yhtään. Itse olen -74 ja ollut posliini viimeiset 20 vuotta ainakin.

Vierailija
202/227 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä nykyään. Uimahallissakin näkee posliineja säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kävin vakipaikassa, tekijä jo tervehti tuttavallisesti joten tunnistikin jo. Kuulemma suurin osa miehistä haluaa jättää osan karvoista mutta osa haluaa brassin eli kaikki pois kuten minä. Enää ei ole kivuliasta kun karva on harvaa ja hentoa, irtoaa aika helposti usean käynnin jälkeen. Kyllähän siinä säästäisi jos opettelis tekeen itse mut on luonnon vastaista kiskoa itseltä munakarvat😁

Vierailija
204/227 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä säästäisi jos opettelis tekeen itse mut on luonnon vastaista kiskoa itseltä munakarvat😁

Ja onhan se nyt kiva olla vaan ja antaa kosmetologin hoitaa käsittelyn.

Eihän sekään oo yhtään mukavaa hieroa omia kipeitä lihaksiaan taikka leikata omaa tukkaansa.

Vierailija
205/227 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kipeää se nyt sitten käytännössä tekee, jos käy elämänsä ensimmäisen kerran vahauksessa tai sokeroinnissa? Käsittääkseni noihin ei kuitenkaan liity mitään kipua lievittävää tai karvan irtoamista helpottavaa vaikutusta, eli homma tosiaan tuntuu siltä kuin karvoja revittäisiin irti?

Vierailija
206/227 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen posliini ja hoidan karvojen poistot laserilla. Kivutonta ja pysyvää. 

Vierailija
207/227 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kipeää se nyt sitten käytännössä tekee, jos käy elämänsä ensimmäisen kerran vahauksessa tai sokeroinnissa? Käsittääkseni noihin ei kuitenkaan liity mitään kipua lievittävää tai karvan irtoamista helpottavaa vaikutusta, eli homma tosiaan tuntuu siltä kuin karvoja revittäisiin irti?

Kyllähän se alussa kirpaisee jokaisella nykäisyllä mutta ammattitaitonen sokeroija pystyy lievittämään tunnetta. Kyllä siihen tottuu ja on se sileyden tunne sen arvoista.

M54

Vierailija
208/227 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa mainita että on ensikertalainen, itsellä ekalla kerralla oli kans huolena sekä tuo kipu että mahdollinen hetkittäinen liian hyvältä tuntuva kosketus. Kosmetologi tuntui olevan innoissaan koska menin juuri hänen käsittelyyn ensimmäisen kerran. Ja mitä tulee tuohon toiseen huolen aiheeseen, pyysin anteeksi kun näin kävi mutta ei kuulemma kannata välittää, niin käy kuulemma todella usein. Kosmetologi jatkoi hommaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja kyllä, turvotus ei kestä kauaa ;) Kivun kyllä kestää, voit pyytää ottamaan vaikka vähän kerrallaan niin ei tunnu niin paljoa. Itse käynyt nyt neljä kertaa samassa paikassa, karva on jo aika löysästi kiinni eikä pistelevää sänkeä enää näytä tulevan. Sänki tulee näköjään kolmen viikon jälkeen mutta se ei enää pistele. Sheivausta sai tehdä joka päivä, yleensä aamuin illoin jotta ei pistele. Brassia kyllä vahvasti suosittelen jos yhtään asia kiinnostaa. Ja kasvaahan karva sitten takaisin jos ei ole sun juttusi.

Vierailija
209/227 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassissa parilla ekalla kerralla tuli heppi kovaksi, mutta ammatillisesti suhtauva nainen otti ilmekkään värähtämättä veijarin tukevaan nyrkkiotteseen ja rupesi riipimään varren karvoja. Katosi erektio sitä kautta rivakasti ja sileetä tuli.

Vierailija
210/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brassissa parilla ekalla kerralla tuli heppi kovaksi, mutta ammatillisesti suhtauva nainen otti ilmekkään värähtämättä veijarin tukevaan nyrkkiotteseen ja rupesi riipimään varren karvoja. Katosi erektio sitä kautta rivakasti ja sileetä tuli.

Viimeksi kävin itselle uudessa paikassa ja meinas myös seistä. Tuijotin kattolamppua ja mietin edellistä viikkoa töissä niin helpotti. Reilun kuukauden päästä uudestaan, vielä ei ole mitään kasvanut.

Vierailija
211/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on karvainen; hänellä on todella paksut mustat hiukset, sänkiparta, joka kasvaa vauhdilla, paksu rintakarvoitus jne. Karvoitus on myöskin vahvaa muualla, joten koko ajan saisi sheivata. Kyllä hän silti siistii karvoitustaan. Itse olen tottunut karvaiseen, miehekkääseen mieheeni ja rakastan häntä juuri sellaisena. Täälläpäin miehet ovat ylipäätään karvaisempia kuin esim. Suomessa.

Vierailija
212/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se on alistamista? Eikö naiset itse päätä olla poslareita? Itse ainakin sheivaan aivan omasta tahdostani, koska tulee siistimpi ja parempi fiilis. Kertokaas muuta naiset, että sheivaatteko/sokeroitteko koska olette alistettuja?

Vierailija
213/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa seksuaalisesti aktiiveista ja kaikki sportit.

Vierailija
214/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin nais näkökulmasta miehen pitää siistiä paikkojaan.Kivekset sileiksi ja varresta karvat pois.Viime kesänä käytiin mieheni kanssa kk saunamaailmassa niin yllättävan moni mies siistii paikkansa.Muutama n.20v nuori mies oli täysin posliini(ilo silmälle):)

Olen 60 ja lähes 10 vuotta ajanut pallit ja varren siistiksi ja parin vuoden ajan koko genitaalialueen muutamaa taukoa lukuun ottamatta. Koko alapään parturoinnin kimmokkeena oli reisien sisäpinnan yläosan ihottuma, jonka leviämistä karvoitusalueelle pelkäsin. Ihottuma lähti voidehoidolla. Karvattomuuteen ihastuneena ajelen ne edelleen pois pari krt viikossa. Harvoin käyn yleisissä miesten saunoissa tai uimahalleissa, mutta en ole muita posliinimiehiä nähnyt tai hienotunteisuussyistä katsettani siinä mielessä suuntaillut.

Kun ehdotin vaimolleni, että ajaisin hänenkin alapäänsä, niin torjunta oli ehdoton. Vuosikymmenten ajan olen suu

Ajellut karvathan ne yleensä tuntuu hiekkapaperilta, siis se sänki. Normaali karvoitus, jota ei edes saksilla leikellä lyhemmäksi, on kyllä pehmeää ainakin itselläni ja puolisollani. Varmaan myös tuntuu iho herkemmältä, jos olet omat karvasi ajanut pois. Suuseksissä voi häpyhuulia vähän raottaa sormilla, ettei karvat mene suuhun. Suuseksiä ei ole myöskään mikään pakko harrastaa, jos se ei tunnu itsestä mukavalta. Kuten ei ole pakko karvojakaan poistaa kenenkään toisen mieliksi.

Vierailija
215/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä  enemmän karvatuppeja, sitä enemmän hermosäikeitä. Karvaiset ihmiset tuntevan mm. kosketuksen tms helpommin/ nopeammin. Ovat seksuaalisesti innostuneempia (tutkimus)

Vierailija
216/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen ajaminen on homojen touhuja. Jokaisen terveen miehen kannattaa lukea tutkimusartikkeli "Kuinka voi heteroseksuaalinen mies poistaa vartalon karvat ja säilyttää maskuliinisuutensa? Kartoitustarinoita miesten vartalon karvojen depilaatiosta", siitä huolimatta että tutkimus on maksullinen, 45e.

'How can a heterosexual man remove his body hair and retain his masculinity Mapping stories of male body hair depilation', by Victoria Clarke & Virginia Braun, Nov. 2018.

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14780887.2018.1536388

Miehellä karvojen ajelu on selvä indikaatio homoudesta ja/tai viittaa heikkoon testosteronitasoon (naisellisuuteen sekä heikkoon suorituskykyyn).

Vierailija
217/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi brassi + pakarat, sokeroinnilla tottakai kosmetologilla. Never going back!

Vierailija
218/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään posliinia miestä en ole vielä nähnyt tähän 58 vuoden ikään. Missä ne posliinipojat piilottelee?

Ps. Ei sillä, että kiinnostaisi

Vierailija
219/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen ajaminen on homojen touhuja. Jokaisen terveen miehen kannattaa lukea tutkimusartikkeli "Kuinka voi heteroseksuaalinen mies poistaa vartalon karvat ja säilyttää maskuliinisuutensa? Kartoitustarinoita miesten vartalon karvojen depilaatiosta", siitä huolimatta että tutkimus on maksullinen, 45e.

'How can a heterosexual man remove his body hair and retain his masculinity Mapping stories of male body hair depilation', by Victoria Clarke & Virginia Braun, Nov. 2018.

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14780887.2018.1536388

Miehellä karvojen ajelu on selvä indikaatio homoudesta ja/tai viittaa heikkoon testosteronitasoon (naisellisuuteen sekä heikkoon suorituskykyyn).

Sellanen aivopieru sitte sieltä. Todennäkösesti sä olet kuitenkin kaikessa karvakiimaisuudessasi sellanen, jonka mielestä naisen täytyy olla posliini?

Vierailija
220/227 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään posliinia miestä en ole vielä nähnyt tähän 58 vuoden ikään. Missä ne posliinipojat piilottelee?

Ps. Ei sillä, että kiinnostaisi

Käyn kerran viikossa uimahallissa saunassa, todella harvoin siellä on karvattomia miehiä..