Palaan kk kuluttua töihin, mies lupas kustantaa jokaviikkoisen siivoojan meille kotiin
ja perusteluna että meillä olis enemmän aikaa olla perheenä ja etten mä olis sitten väsynyt.
Ja meillä ei edes enää ihan pieniä lapsia.
Se oli asia josta tuli oikeesti tippa linssiin. Ei oo ehkä koko 15v yhdessäolommeaikana ajtellut noin ihanasti! Rakastan sitä!
Kommentit (25)
Kyllä, 15v suhdetta takana ja pääsääntöisesti siivous on ollut mun hommani. Meillä mies yrittäjänä on niin paljon vähemmän kotona kuin minä, niin se on vaan jäänyt mun osalle. Tämän lisäksi meillä on erilaiset siisteyskäsitykset-muutoin niin ihanan mieheni- kanssa. Eli ei häntä häiritse epäjärjestys jota mä taas en voi sietää:)
Ja itse olen sellainen että mun on pakko ns. puuhastella jotain koko ajan, en osaa vain olla. Mutta en mäkään kyllä mitään viikkosiivouksia rakasta. Kyllä mieskin sitten tekee, jos pyydän.
Mutta tähän kaikkeen oon jo niin tottunut pitkän suhteemme aikana, emmekä siitä koskaan mitään riitaa pahemmin ole aikaiseksi saaneet. Eli jatkossakin kun meille siivooja tulee niin se päivittäinen puuhastelu on minun vastuullani. Mutta siihenkin siis molemmat osallistuu, jos mä pyydän.
Emmä koskaan tässä ole mitään ongelmaa ole nähnyt ja nyt kun mies ehdotti tän siivoojan tilaamisen, otan sen päinvastoin ihanana asiana, enkä siitäkään mitään ongelmaa tee!
-ap
että koko suhteemme aikana meillä on yhteiset rahat ja vaikka aina mieheni on aina tienannutkin enemmän niin oon saanut rahojamme käyttää miten olen parhaimmaksi nähnyt.
Siivoojaankin olisin voinut varmasti halutessani palkata jo aiemminkin, mutta rehellisesti sanottuna se ei ole käynyt edes mielessäni.
Nyt kun se tuli mieheni aloitteesta niin ilmaisin asian että "hän sen kustantaa".
Vaikka yhteisistä rahoista onkin kyse.
-ap
kannatan siivoojaa kotiin, olen yksi sellaisista jotka käy siivoamassa kodeissa ja voin sanoa että suurinosa niistä todella tarvitsee sitä, nykyään on niin paljon kaikkea muuta työn lisäksi, pitää kuskata lapsia harrastuksiin ja auttaa kouluasioissa yms.. kyllä päivät käy lyhyeksi ja pitäisi perheen yhdessäolollekin jostain aikaa saada, eikä se loppupeleissä niin kalliiksi tule kun saatte kotitalousvähennykset. Kyllä siivoojaan voi luottaa, ja kaiken mitä siivooja siivoaa voi sopia ja esim. minä teen kaiken kotityön minkä sovimme asiakkaan kanssa, pesen vaikka samalla pyykin kun siivoan jne..mutta kaikilla ei ole kaikkea palvelua, kannattaa vertailla ja tehdä alkuun vaikka lyhempi sopimus (muutama kerta) ja ainahan siivoojan voi vaihtaa jos jälki ei tyydyt jne. -m-l
kannatan siivoojaa kotiin, olen yksi sellaisista jotka käy siivoamassa kodeissa ja voin sanoa että suurinosa niistä todella tarvitsee sitä, nykyään on niin paljon kaikkea muuta työn lisäksi, pitää kuskata lapsia harrastuksiin ja auttaa kouluasioissa yms.. kyllä päivät käy lyhyeksi ja pitäisi perheen yhdessäolollekin jostain aikaa saada, eikä se loppupeleissä niin kalliiksi tule kun saatte kotitalousvähennykset. Kyllä siivoojaan voi luottaa, ja kaiken mitä siivooja siivoaa voi sopia ja esim. minä teen kaiken kotityön minkä sovimme asiakkaan kanssa, pesen vaikka samalla pyykin kun siivoan jne..mutta kaikilla ei ole kaikkea palvelua, kannattaa vertailla ja tehdä alkuun vaikka lyhempi sopimus (muutama kerta) ja ainahan siivoojan voi vaihtaa jos jälki ei tyydyt jne. -m-l
astioista olkkarissa jne. miehen ratkaisu asiaan on, että palkataan siivooja.
Tuleeko se siivooja sitten joka päivä keräämään nuo miehen sotkut, tai varmaan tulee joo jos maksetaan, mutta joku viikkosiivooja ei asiaa ratkaise.