Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kiva tulla siistiin kotiin

Vierailija
15.02.2011 |

mutta ei sen kustannuksella että kaivan likaisia astioita puhtaiden seasta kaapista! ***kele että ärsyttää. Siinä on tiskikone vieressä, johon ne voi tunkea, tai jätä sitte lavuaariin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä näytä ärsytystäsi vaan neuvo kauniisti, niin ne yrittää siivota vielä toistekin. Jos nyt vaan kiukuttelet ja ärräilet niin parin vuoden päästä kiukkuat sitä kun sun koululaiset ei koskaan osallistu kotitöihin...

Vierailija
2/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse aikuisesta ihmisestä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ap:n kokemuksiin verrattuna. Vai kuka siellä teillä oli huushollerskoinut?

Kieltämättä joskus naurattaa oman mieheni siivousyllätykset.. aina jostain huomaa, että täällä on yritetty siivota ja yllättää vaimo.. mutta kuitenkin jälki on ihan erilaista! :)

Itse kuitenkin pyrin olemaan iloisen yllättynyt, kiittelen ja siivoilen sitten vaikka seuraavan viikon viikkosiivouksen aiemmin. :P

Vierailija
4/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ap:n kokemuksiin verrattuna. Vai kuka siellä teillä oli huushollerskoinut?

Kieltämättä joskus naurattaa oman mieheni siivousyllätykset.. aina jostain huomaa, että täällä on yritetty siivota ja yllättää vaimo.. mutta kuitenkin jälki on ihan erilaista! :)

Itse kuitenkin pyrin olemaan iloisen yllättynyt, kiittelen ja siivoilen sitten vaikka seuraavan viikon viikkosiivouksen aiemmin. :P

on kiva tulla siistiin kotiin. En halua pahoittaa tämän henkilön mieltä ja olen kiitollinen lastenhoitoavusta. Tänään taas ärsytti kun kananmunia vatkattu vispilä puhtaiden lautasten päällä astiakaapissa ja kattilan kansien reunat kuivaa ruokaa täynnä samassa kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän