Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymyskierre...

Vierailija
15.02.2011 |

Mikähän tähän auttaisi?

Olen koko ajan väsynyt. Kaikki tekemiset laahaa jäljessä, jaksan tehdä vain oleellisen eli hoitaa lapset kouluun, läksyt, lasten ruoat ja vaatteet.

Omat työni saan tehtyä nippa nappa, mutta koti tahtoo levitä jo käsiin.

Enkä jaksa liikkua tarpeeksi, vaikka tiedän että se auttaisi. Nukun kaiken liikenevän ajan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita syödä vitamiinia, esim. minulla Berocca auttanut. Sitten ulkoilu auttaa, puolen tunninkin kävely tekee terää... Tuolla on nyt vaan niin sairaan kylmä ettei sinne mee kuin pakolliset koirien lenkitykset ja kaupassakäynnit.

Ruokavaliotakin on syytä tarkistaa ettei tule torhia kaloreita...

Unirytmi kandee myös säännöllistää. Illalla ajoissa nukkumaan ja kunnolla nukutun yön jälkeen on paljon pirteempi olo.

Reippasti vaan itseä niskasta kiinni ja liikkeelle, positiivista asennetta peliin, kyllä sen pitäisi tehota!

T. Yks tallaaja

Vierailija
2/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira, joka pitää käyttää lenkillä säännöllisesti.

Ja vitamiineja yms. olen popsinut, karsinut kaikkea haitallista pois yms. mutta olen vaan edelleen väsynyt. Voisin nukkua ja nukkua.

Olen yleensä hyvin tehokas ja aikaansaava ihminen. Nyt olen muuttunut laahustajaksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira, joka pitää käyttää lenkillä säännöllisesti. Ja vitamiineja yms. olen popsinut, karsinut kaikkea haitallista pois yms. mutta olen vaan edelleen väsynyt. Voisin nukkua ja nukkua. Olen yleensä hyvin tehokas ja aikaansaava ihminen. Nyt olen muuttunut laahustajaksi. Ap

Ole itsellesi armollinen. Laiskottele vaan.

Vierailija
4/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistuttanut veriarvosi?

Vierailija
5/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki asiat hyvin, joten en tiedä miksi olisin masentunutkaan. Olen vain vä-sy-nyt. Välillä niin väsynyt, että hampaat kalisee ja pää on ihan sumuinen.

ap

Vierailija
6/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko pyytää ravitsemusterapeutin tai lääkärin apua ongelman ratkaisemisessa?

Vierailija
7/7 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemusterapeutilla en ole kyllä käynyt...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi