Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan olla ihastunut ystäväni uuteen miesystävään..

Vierailija
14.02.2011 |

Huh, onpas ollut outoa huomata taas, miten tunteet eivät vaan tottele järjen ääntä. Ystäväni on tuntenut uuden miesystävänsä nyt muutaman kuukauden ja on aivan huumassa tähän mieheen. Ollaan tavattu porukalla useampaan otteeseen ja aina olen jotenkin "sykähtynyt" tämän miehen katsekontaktista. Mies on myös ystäväni kuullen ihaillut tyyliäni ja ystäväni näyttäessä valokuvia mies kehui juuri minun kauneuttani kuvissa. Ystävättärestäni samoissa kuvissa mies ei sanonut mitään. Hän tuntuu myös vilkuilevan minua aika paljon, yleensä kyllä varovasti. Joskus jäädessämme kahden mies on ollut yhtä hymyä ja kemiamme ovat kohdanneet loistavasti keskustellessamme. Meillä on samantapainen poliittinen ajatusmaailma ja huumorimme sopii loistavasti yksiin, olemme myös samoilla linjoilla seksin suhteen, mikä on käynyt ilmi kaveriporukkamme keskusteluissa.

Ystäväni on aivan eri tyyppiä kuin minä ulkoisesti, hän on pikkuinen tyttömäinen punapää ja itse olen pitkä, naisellinen ja tumma ns. aikuinen nainen (tosin nuorempi kuin ystäväni). Ystäväni on myös todella ujo eikä todellakaan puhu seksistä julkisesti. En tajua, miten mies voi olla kiinnostunut yhtäaikaa minusta ja ystävästäni ja että kuinka hän pystyy esittämään ystävälleni rakastunutta, jos kuitenkin minua kohtaan osoittaa selkeää kiinnostusta. Kaiken kukkuraksi olen siis itsekin ihastumassa mieheen. Argh, mitä teen...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti ainakin liioittelet tapausta päässäsi suuresti! :D Kyllä vaan toivoisin, että omat ystäväni olisivat hieman lojaalimpia minua kohtaan... Kyllähän ihastua voi, ei siinä mitään, mutta että oikeasti joutuisi pohtimaan, että mitä asialle TEKEE...

"Ystäväni on pieni ja tyttömäinen, itse olen naisellinen aikuinen nainen"... No, ehkäpä ystäväsi miesystävä todellakin pitää enemmän pienistä tyttömäisistä ja ujoista punapäistä kuin kaltaisistasi riettaista amatsooneista, onko tämmöinen seikka tullut mieleen? Vai mitä, kuvitteletko sinä, että hän on ystäväsi kanssa vain saadakseen olla yhteydessä sinuun?! :D

Get a clue.

Vierailija
2/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta "ystävä", ja vielä hemmetin hyvällä mielikuvituksella varustettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt vähän välimatkaa "ystävääsi" ja hänen miesystävään. Jos heidän orastava suhteensa ei ole kovin vakavaa miehen puolelta se loppuu.

Jos tuo mies on oikeasti kiinnostunutkin sinusta hän löytää sinut, mutta älä mene rikkomaan toisten välejä tai menetät ystäväsi.

Tuli mieleen sellainenkin ettei kovin luotettavalta kuulosta mies joka toisen kanssa seukatessaan vilkuileekin toista. Mieti sitäkin.

Vierailija
4/4 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hyvä vai paha ihminen.