Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allerin TOP-model lehti ei kuulu Suomeen

Vierailija
14.02.2011 |

http://www.adressit.com/allerin_top-model_lehti_ei_kuulu_suomeen

Otteita:

Ensiapua rakkauteen & ihmissuhteisiin (57)

Kaikilla on joskus hieman ongelmia poikaystävänsä kanssa - ja vinkkejä niiden ratkaisemiseen... Eikö?

Siis 6 vuotiailla???

6-12-vuotiaita opastetaan SELLULIITTITAISTOSSA ja LITTEÄN VATSAN hankkimisessa.

http://fi.top-model.biz/index_fi.html

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kantaa huolta ja vastuuta nuoren tytön kasvusta ja henkisestä kehityksestä? Veikkaan ettei se kiinnosta äijää pätkän vertaa!

Vierailija
22/26 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäisille tytöille esitellä esikuvaa missä tytöt ovat aivottman näköisia ja pikkumineihin pukeutuneita täydessä tällingissä olevia tikkujalkoja!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie-lehdet, Hello Kittyt yms. ihan samaa soopaa. Missä adressit näitä vastaan?

Vierailija
24/26 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että työt kasvatetaan ulkonäkökeskeisiksi ihan pienestä saakka.

Eilen tuli muuten Teemalta dokumentti syömishäiriöistä, ja siinä oli tyttö, joka sairastui anoreksiaan 7- VUOTIAANA, kun alkoi laihduttaa olemattomia liikakilojaan.

Pitäisi perustaa kansanliike "Pelastakaa lapsuus".

Vierailija
25/26 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko siinä lehderssä Kisulaiset kenties vähissä vaatteissa keikistelemässä vai? REPS :D ja mitä tulee barbeihin niin aivan eri tasolla ollaan!

Vierailija
26/26 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liikkeessä töissä jossa valikoimissamme ovat nämä kyseiset top-model tuotteet.

en ikinä ehdota näitä tuotteita asiakkaille jotka tulevat ostamaan jotain n.6vuotiaalle lapselle, päinvastoin, yritän painottaa ettei se sovellu tämän ikäisille.

suosittelen top modeleita vain ja ainoastaan 9+ vuotiaille, aivan kuten meille on annettu informaatiota.

itse en voi sietää ko. tuotesarjaa - ovat täysiä kopioita bratz-moxie-winx -hirvityksistä, jotka pitäisi kieltää lailla. yök!

No voi sentään, ja mä kun en ole nähnyt mitään pahaa siinä, että oma 6v on ihan hulluna Top Modeleihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi