Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, verta peräaukosta, mikä mulla on?

Vierailija
14.02.2011 |

Siis ihan kirkasta verta tulee kun vähänkin paperilla pyyhkäisee. Ei mitään kipuja tai outoja tuntemuksia. Mitä tämä voi olla? Peililläkin jo katsoin, joku tumma pullistuma näkyy. Minkälaiset ovat peräpukamat? Olen kuvitellut että ne olisivat kivuliaat. Mistä ne voisivat tulla (edes vatsa ei ole kovalla että olisin ponnistelemaan joutunut).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamilta kuulostaa, jos semmoinen ulkoneva "patti" on. Ja tuo kirkas veri on parempi kuin kuivanut, kuivanut ja tumma olisi peräisin pidemmältä suolistosta.

Ei ole välttämättä aina kipeät tai kutisevat nuo pukamat (itellä ollut lapsesta asti).

Mutta jos paljon tulee verta tai häiritsee, niin kävisin lääkärissä. Saa ne pukamat poiskin hoidettua. :)

Vierailija
2/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan peräaukon suulla sellainen herneen kokoinen tumma patti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans ollu lapsesta asti enkä oo viittiny niitä hoitaa.. lapsena/varhaisteininä kakkaaminen kyllä sattu joskus pirusti mutta nykyään siihen on tottunu. Verta tulee melkeen joka vessassa käynnin yhteydessä. Pieni pallukka siellä on mullaki.. jotenki siihen on niin kiintyny ettei se niin paljoo haittaa että antaisin lääkärin hirttää mun oman pukaman

Vierailija
4/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista, taitaa pukamat olla..

ap

Vierailija
5/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli raskausaikoina, ja jäi. :(

Vierailija
6/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään hävetä kysellä tuollaista

Vierailija
7/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se on.

Vierailija
8/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheriproct peräpukamavoidetta, saa ilman reseptiä.

Vierailija
9/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloksenne voinkin todeta etteivät ne pukamat sieltä mihinkään katoa, se peräsuolen seinämä on siitä nyt iäksi rikki. välillä ei pullota ja sitten ärtyy esim kovasta ulosteesta ja vot taas pullottaa pllukka, voi olla myös sisäisiä peräpukamia jolloin mitään ei siellä tunnu mutta sisällä vihloo ulostaessa ja verta pönttöön.

scheriproct yhdistelmäpaketti puikko+salva auttaa kipuun, ei paranna eikä poista sytä, hillitsee limakalvoturvotusta

ulkoisenpallukan voi todellakin "hirttää" kuminauhalla (lääkäri) sitten putoaa pois kun kuolee kun veri ei kiellä, voi tulehtua ja aika arkapaikka kun bakteereja ihan väärällään tuo anus..tseppiä joka äidin lempivaivaasi

Vierailija
10/13 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.eikö sua hävetä kirjoittaa noin????.

Vierailija
11/13 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin jälkeen laitettu peppuun niin sieltä on tullut joku hepatiitti.

Vierailija
12/13 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamilta kuulostaa. Hae apteekista itsehoitovoiteet, ja ellei niistä apua, varaa lääkärille aika peräpukamatoimenpiteeseen. Se on ikävää, mut ei satu, ja on pidemmän päälle parempi vaihtoehto kuin veren paskominen. 

(Ja koska olemme av:lla pitänee muistuttaa, että anaaliseksi ei oo nyt järkevää ;) )

Vierailija
13/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamat tai syöpä