Alkaisitko seurustella reilusti ylipainoisen ihmisen kanssa?
Kommentit (28)
ikäväkseni on sanottava, että olen todella ulkonäkökeskeinen ihminen, enkä voisi edes kuvitella alkavani suhteeseen ylipainoisen kanssa.
en silti eroaisi miehestäni, joka on viimeisten vuosien aikana lihonut parikymmentä kiloa. hänen kohdallaan minun on lähes mahdotonta huomata tuota ylipainoa, koska hän on minulle niin rakas ihminen.
Käytännössä en oikein tunne vetoa reilusti ylipainoisia kohtaan. En voi sille mitään. Voivat olla tosi mukavia ystävinä, mutta tuntuvat jotenkin sukupuolettomilta.
Harrastan paljon liikuntaa ja ulkoilua, ja jos toinen on niin ylipainoinen, ettei jaksa kilometriä kävellä, niin ei löytyisi oikein yhteisiä juttuja, ehkä...?
Riippuu ihmisestä. Ehkä ihan äärimmäisissä tapauksissa voisi tulla joku raja vastaan.
Toisaalta minä ilmeisesti tunnen outoja ylipainoisia ihmisiä, koska käyn heidän kanssaan ulkoilemassa ja mielestäni oma fyysinen kuntoni ei ole heitä huomattavasti parempi. Ehkä hengästymisen huomaa aiemmin heiltä kuin minulta, mutta noin muuten ihan sama vauhti ja samat kilometrimäärät onnistuvat.
Ja kävin ja käyn ihan kuumana siihen =)
Ulkonäkö ei niinkään ole ongelma vaan elintavat. Liikun paljon enkä usko, että jaksaisin ihmistä joka on liian erilainen.
Nimittäin ne reilusti ylipainoiset jotka minä tunnen ovat yleensä kovia liikkumaan. Syövät vain sitten sen edestä ja vähän enemmänkin.
ihmisestä eikä ole ulkonäkökysymys, vaan ihan käytännön kysymys.
En usko että reilusto ylipainoinen (tarkoittaen sellaista joilla ylipaino aiheuttaa liikkumis- ja terveysongelmia) voisi olla samalla aalkopituudella ja olla kiinnostunut samoista asioista. Olen seurustellut pullean ihmisen kanssa, joka oli kuitenin hyvin liikunnallinen ja reipas ja jaksoi harrastaa, ongelma oli että tykkäsi liikaa hyvästä ruoasta ja karkista. Se ei haitannut.
koska reilusti ylipainoinen ei viehättäisi minua ulkonäöllisesti.
Fyysinen viehättävyys on osa suhdetta ja nythän puhuttiin reilusti ylipainoisesta. Pieni vatsamakkara tuskin haittaisi, en itsekään ole mikään miss fitness.
Exä oli 160kg, ja edelleen minusta pirun seksikäs. Nykyinen on 110kg, mutta pelkkää lihasta, ja täytyy sanoa, että jos pelkkää ulkonäköä ajattelee, niin ei vastaa miesihannettani.
Eli voisin, ja haluaisin seurustella läskin kanssa, mutta en kuitenkaan nykyistäni vaihda, koska on luonteeltaan niin ihana.
Nimittäin ne reilusti ylipainoiset jotka minä tunnen ovat yleensä kovia liikkumaan. Syövät vain sitten sen edestä ja vähän enemmänkin.
Tunnen monta vähän ylipainoista, jotka pitävät liikunnasta. Sitten tunnen monta enemmän ylipainoista, jotka eivät oikeasti jaksa kävellä puolta kilometriä. Yhdelle tuottaa jopa vaikeuksia nousta muutama porras meidän ovella.
Reilusti ylipainoisesta ei tule minulle kovin sporttista mielikuvaa.
Ylipaino kertoo jotain ihmisestä. Lähinnä laiskuudesta, siitä että ei kunnioita itseänsä tai välitä omasta terveydestään. Tai sitten MT-ongelmista.
fyysinen läheisyys tuntuisi mahdottomalta.
Mutta pieni ylipaino ei haittaa, mieluummin miehellä hiukan mahaa kuin aivan riuku.
En vain usko, että tuntisin seksuaalisesti minkäänlaista mielenkiintoa "löysään" mieheen. Pehmeys naisella on enemmän ok.
Läski ei viehätä millään tasolla. Kertoo ihmisestä ja luonteesta, jos ei osaa pitää itseään normaalipainoisena. Iso vatsapussi navan alapuolella ei ole seksikäs.
Olen itse hoikahko ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Meillä olisi ylipainoisen kanssa myös ihan erilaist kiinnostuksen kohteet.
ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos oikeasti rakastaa
ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos oikeasti rakastaa
Tosin juuri nyt ei ole sellaista tilannetta, että voisi alkaa "seurustella".
Toisaalta en tiedä tulisiko yhteiselosta huomattavasti ylipainoisen henkiön kanssa mitään, ainakaan jos ihminen on sohvalla makoilevaa tyyppiä, joka ei jaksa nousta yhtä kerrosväliä rappusissa. Jos ylipaino ei normaalia elämää haittaa tai estä, niin eipä tuo minulle mikään ylitsepääsemätön este olisi. Edellyttäen, että henkilö muuten olisi sellainen, kuin seurustelukumppanin edellytän olevan.
No ap, alkaisitko itse?