olen 34 ja löysin muutaman harmaan hiuksen!WHAT?!
siis apua, miten voi olla täysin harmaita hiuksia muutama? Tässä iässä. eli olen harmaapää nelikymppisenä?
Kommentit (8)
ja nyt 31-vuotiaana niitä on jo paljon
Mä löysin ensimmäiset reilu 20v ja liki 40v niitä on jo paljon. Isällä vielä tummat hiukset, mutta valitettavasti olen hiusgeenini saanut äidiltä. = (
et hiukset voivat harmaantua vasta jostain yli 5kymppisestä alkaen...
ap
Meidän suvussa monet miehet on valkoisia(!) jo ennen neljääkymppiä. Itselläni ekat harmaat löytyi 27-vuotiaana ja nyt 34-v. joudun värjäämään juurikasvun kolmen viikon välein. Ei kiva. Mutta onhan tämä pieni paha verrattuna "syöpägeeniin", "lihavuusgeeniin" tai "sepelvaltimotautigeeniin"..
löysin jo ekan harmaani jo 29 vuotiaana! nyt olen 33 ja eipä niitä ole 2 enempää..
Ystäväni löysi ekat harmaat 27-vuotiaana, mutta no hätä niiden määrä ei ole juurikaan lisääntynyt vaikka ikää lähemmäs 40. Eli määrä lisääntyy kai sitten vasta myöhemmin vaikka onhan niitä harmauta kolemkymppsiäkin.
nyt 41 v. tukka täysin harmaa! On sukuvika, suvun kaikki naiset harmaantuneet alle 40 v.
mun mies on 27 ja sillä on jo PALJON harmaita hiuksia. Ja sen äitikin oli jo kolmekymppisenä ihan harmaa. Riippuu hiuslaadusta. :)