SYRJÄYTYNEET LÄSKIT SAAVAT VAIN MAMUN MIEHEKSEEN
On silmiinpistävää, miten rumia ovat mamujen vaimot Suomessa - olette varmaan huomanneet saman?
Mm. huivia pitävät suomalaisnaiset ovat 99% syrjittyjä ja koulukiusattuja naisia, joiden ainoa vaihtoehto saadakseen perheen, on hankkia lapsi mamun kanssa.
Mitäpä väliä, jos mies vähän hakkaa ja tukistelee - nämä naiset ovat joutuneet elämässään kokemaan jo niin paljon paskaa sitä ennenkin, että on parempi antaa yhden hakata, kuin olla irvailtuna ja kaikkien halveksimana jakorasiana tai hyljeksittynä vailla minkäänlaista statusta.
Tunnen hatarasti erään naisen, joka ylpeänä kertoi nauttivansa siitä, että hän miehensä ( myös hän itse nykyään ) on muslimi, koska Suomessa ns. normiväestö pelkää/kavahtaa ko. uskonnon edustajia ja kertoi saavansa siitä voimaa ja kokee ensi kertaa elämässään olevansa jollain tavalla kunnioitettu ja "koskematon".
Huivista hän sanoi, että pitää sitä siksi, että tuntee olevansa "joku" - lman sitä hän ei olisi mitään.
Huivi on siis syrjäytyneen suomalaisnaisen statussymbooli, jolla hän - ulkonäöstään ja läskeistään huolimatta - voi osoittaa valtaväestölle, että hänetkin on joku huolinut, että hän ei ole yksin.
Suomessa lapselleen huivin laittaa vain äiti, jonka maailmassa huivissa on taikavoimaa, joka suojelee lasta historiaa toistamasta itseään; että se suojelisi lasta kiusaamiselta.
Kommentit (38)
Vaan suomalaisia naisia, jotka valitsevat elämän pakolaisislamilaisen mamun kanssa. Täytyyhän olla jotain vialla, että haluaa pariutua ihmisen kanssa, jonka kulttuuri ja arvot ovat kivikaudelta.
En ole syrjäytynyt tai läski. Miehenikin on valmistunut eurooppalaisesta huippuyliopistosta vaikka taitaakin olla av-mammoista väärän värinen. Meillä nyt sattuu olemaan lisäksi perheessä enemmän kuin yksi uskonto. On sulla kans ongelmat, oikeasti.
eli siis mulla on toivoa sittenkin...
ei mulla kyllä oo huivia ollut ikinä päässä mut mamu mies kylläkin... eli jos eroon ni vois vaikka laihtua...
toisaalta vois kyllä lähtee salille.. mut saakeli taidan ottaa eron ni lähtis läskit samalla.
Eikä mulla oo huippututkintoo, ihan tavan duunari olen, mut tuleeko se huippututkinto myös eron myötä??
yh enkä mamun vaimo. olen normaalipainoinen kaunis yh.
sama, ei yhtään ns. hyvännäköistä ole mamujen vaimokkeena, suurin osa urpoja jotka ottaa esim. lainoja näille "prinsseille"
Asioilla on korrelaatio, ei kausaliteettia.
eli siis mulla on toivoa sittenkin...
ei mulla kyllä oo huivia ollut ikinä päässä mut mamu mies kylläkin... eli jos eroon ni vois vaikka laihtua...
toisaalta vois kyllä lähtee salille.. mut saakeli taidan ottaa eron ni lähtis läskit samalla.Eikä mulla oo huippututkintoo, ihan tavan duunari olen, mut tuleeko se huippututkinto myös eron myötä??
Kannattaisi ennemmin kirjoittaa pakolaisten vaimoista tms, koska termi mamu koskee kyllä kaikkea (työperäistäkin) maahanmuuttoa ja kaikkia sosiaaliluokkia. Ei vain niitä tärähtäneitä extremetapauksia tai lomatuliaisia. Muslimeissakin on sivistynyttä ja koulutettua sakkia. Eivät hekään kaikki ole samanlaisia tai stereotypian mukaisia vaikka suomessa taitaa enemmistönä olla pakolaistaustaiset, joissa on sitten kaikenlaista.
Vaan suomalaisia naisia, jotka valitsevat elämän pakolaisislamilaisen mamun kanssa. Täytyyhän olla jotain vialla, että haluaa pariutua ihmisen kanssa, jonka kulttuuri ja arvot ovat kivikaudelta.
että sinä teet näitä tieteellisiä tilastoja ja jos joku poikkeaa tilastotutkimuksesi "tuloksesta" hän ei kuulukaan tutkittavaan joukkoon, vaan rajaat hänet sen ulkopuolelle, jotta vääristyneet tulokset olisivat sinulle mieleisiä?
Siis jos yksikään suomalainen mies ei huoli ulkonäön takia...
Minä olen koulukiusattu läski, se on totta ettei ympärillä juuri miehiä pyöri. Oman (suomalaisen) mieheni lisäksi minusta ovat olleet kiinnostuneita ainoastaan turkkilaiset, intialaiset sekä afrikkalaiset. Näistä jokainen etsi sänkyseuraa. Ehdotukset tulivat keskellä päivää, viimeisin lapsen kanssa liikkuessani. Joo, olen ruma- mutten niin epätoivoinen!
Mietin tässä että miksi miesten pitää olla niin hiton ulkonäkökeskeisiä? Eivät hekään mitään alfa-uroksia ole, monella on järkyt kaljamahat ja typerät jutut, on koulut jätetty kesken jne. Silti olettavat että naisen tulee meikata, olla timmi jne.
On niissä suomalaistenkin miesten naisissa kaikenlaisia suohirviöitä ja kuuppavikaisia, joten eiköhän tästä maasta löydy jokaiselle partneri jos vain tosissaan etsii ja käy neljän seinän ulkopuolella joskus tutustumassa ihmisiin.
Kai ymmärrät oikeasti, että tämä keskustelu ei tarkoita sinua. Vaan suomalaisia naisia, jotka valitsevat elämän pakolaisislamilaisen mamun kanssa. Täytyyhän olla jotain vialla, että haluaa pariutua ihmisen kanssa, jonka kulttuuri ja arvot ovat kivikaudelta.
tuota mamu-käsitetttä! Olen minäkin maahanmuuttajan vaimo, mies on tummaihoinen afrikkalainen ja koulutettu muslimi, mutta ei pakolainen. Enkä minä ole läski, ruma,epätoivoinen ja hyvä työpaikkakin löytyy. Joten emme nähtävästi kuulu ap:n tarkoittamaan ryhmään.
Olen joskus pohtinut, miksi nykyajan kakarat ovat niin saakelin kahjoja. Täällä kyllä huomaa mistä elämänasenteensa ovat perinneet.
ja oon ollu oman mamuni kanssa reilun 14-vuotta!!
Ollaan erityisen kaunis pari yhdessä liikkuessamme ja lapsemme ovat kauniita.
Revi siitä ja tukehdu kateuteesi!!
joka Itiksessä kävelee ohi.
että sinä teet näitä tieteellisiä tilastoja ja jos joku poikkeaa tilastotutkimuksesi "tuloksesta" hän ei kuulukaan tutkittavaan joukkoon, vaan rajaat hänet sen ulkopuolelle, jotta vääristyneet tulokset olisivat sinulle mieleisiä?
se itsetuntovajaa teologi vai se kiroileva ja ISOILLA KIRJAIMILLA vetelevä kirjoitustaidoton loser of a lifetime?
No mäpä oonki kuvankaunis malli. ja oon ollu oman mamuni kanssa reilun 14-vuotta!!
Ollaan erityisen kaunis pari yhdessä liikkuessamme ja lapsemme ovat kauniita.Revi siitä ja tukehdu kateuteesi!!
mutta saisinko kysyä, että mille mallitoimistolle olet tehnyt töitä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun sanoit, että olet malli ja koska tunnen suomalaiset mallitoimistot sattuneista syistä.
Huivin tilalle voi vaihtaa vaikka leijonariipuksen. Vai onko tämä nyt liian ilkeää.
mutta kun kauneuskin on katoavaista..
Itselläni myös mamu miehenä,enkä ole läski,ruma tai syrjäytynyt. Oon nuori ja nätti ja mua luullaan saman maalaiseksi kun mieheni on,koska oon niin tum
En ole syrjäytynyt tai läski. Miehenikin on valmistunut eurooppalaisesta huippuyliopistosta vaikka taitaakin olla av-mammoista väärän värinen. Meillä nyt sattuu olemaan lisäksi perheessä enemmän kuin yksi uskonto. On sulla kans ongelmat, oikeasti.