Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle "näkijä"!!!

Vierailija
14.02.2011 |

Reilu vuosi sitten (ehkä joulukuussa 2009) kysyin sinulta, saanko enää koskaan toista lasta? Takanani oli puolenkymmentä keskenmenoa. Olimme jo luopuneet haaveesta saada lapselle sisarus. Näit että saan toisen lapsen, tytön, ja kuulema yllätyn kuinka pian hän syntyy. No, nyt minulla on sylissäni muutaman kuukauden ikäinen tyttö vauva!! Olit oikeassa!!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 takertuu sanoihisi... Optimismi on jo aika lailla heitetty tämän asian tiimoilta, mutta voitko avata vielä, mitä tarkoitat tuolla viimeisellä lauseellasi?

Vierailija
22/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoittelee läpiä päähänsä ja te lähettelette tosissanne kysymyksiä ja vielä uskotte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoittelee läpiä päähänsä ja te lähettelette tosissanne kysymyksiä ja vielä uskotte!

Vierailija
24/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pahoitti mieleni. "Näkeminen" vaatii oikean mielentilan, ja nyt minua harmittaa niin paljon, etten uskalla kirjoittaa vastauksia, koska kiihtynyt mielentila voi muuttaa niitä ilman omaa aikomustani. :(

Vierailija
25/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviän ahdingostani jossa olen ollut jo vuoden?

Selviänkö tästä? Ja miten?

Vierailija
26/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa tähän, ole kiltti:

Löydänkö koskaan sopivaa miestä itselleni? Olenko ikuisesti yh?

Vierailija
27/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palaan töihin? Vai palaanko sinne? Menenkö kouluun? Mitä tulevaisuuteni kuuluu? Saanko suuren projektin onnistumaan? Ja kuinka perheeni pärjää?

Kiitos!!

Vierailija
28/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLE VAITI SAASTAINEN HENKI!!

Pelottavaa huutelua. Mitä ap on tässä muuta ollut kuin myönteinen, ystävällinen ja positiivinen?!

Vierailija
30/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhteeni miesysävääni etenee? Kykeneekö hän lähiaikoina tai milloinkaan ottamaan ratkaisevia askelia? Näetkö meille yhteisiä lapsia? Onnellisuutta?

Vierailija
31/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan taloutemme pysyy tälläisenä? Kuinka monta lasta meillä tulee olemaan?

Vierailija
32/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poikani tutustua isäänsä ja viettää hänen kanssaa yhteistä aikaa? Tulenko saamaan vielä lapsia? Entä parisuhteen?

Vierailija
33/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuden rakkauteni kanssa? itse olen eronnut ja hän eroamassa. Meillä molemmilla on jo lapsia emmekä haluaisi kun yhdistää toisemme niin meillä olisi täydellinen perhe. Tapahtuuko näin?!

Vierailija
34/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oikeasti halusin vain kertoa näkijälle että hänen näkynsä oli tismalleen oikea! en tarkoittanut saada tästä nyt mitään haukkumaketjua näkijää kohtaan.

tämä on tavallaan tyytyväistä asiakaspalautetta!!

Vierailija
35/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen minäkin onneani, ihana jos voisit minulle vastata.

Osaatko sanoa miten käy edessä olevassa oikeuskäsittelyssäni? Asia painaa mieltäni todella paljon. Pitääkö minun varautua suuriin muutoksiin "lopputuloksessa"?

Kiitos.

Vierailija
36/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostin välityksellä?

Vierailija
37/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita haukkumisviestejä tähän ketjuun. Todella ikävää käytöstä toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
38/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen minäkin onneani, ihana jos voisit minulle vastata.

Osaatko sanoa miten käy edessä olevassa oikeuskäsittelyssäni? Asia painaa mieltäni todella paljon. Pitääkö minun varautua suuriin muutoksiin "lopputuloksessa"?

Kiitos.

Mahtaakohan mieheni ikinä kosia minua?

Vierailija
39/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toista aletaan yrittää nyt ku kuukautiset vihdoin edellisen raskauden jäljiltä alkaneet (synnytys kesällä 2010).. haluisin niin paljon tietää, et raskaudunko ennen kesää? tai tänä vuonna?

Vierailija
40/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Pystytkö vielä tarkentamaan? Onko kaikki kunnossa tämän stressaavan asian kohdalta? Näetkö tähän stressaavaan tilanteeseen helpotusta? Millaista elämä on n.kuukauden kuluttua`?

Kiitos kovasti