Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle "näkijä"!!!

Vierailija
14.02.2011 |

Reilu vuosi sitten (ehkä joulukuussa 2009) kysyin sinulta, saanko enää koskaan toista lasta? Takanani oli puolenkymmentä keskenmenoa. Olimme jo luopuneet haaveesta saada lapselle sisarus. Näit että saan toisen lapsen, tytön, ja kuulema yllätyn kuinka pian hän syntyy. No, nyt minulla on sylissäni muutaman kuukauden ikäinen tyttö vauva!! Olit oikeassa!!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten (ehkä joulukuussa 2009) kysyin sinulta, saanko enää koskaan toista lasta? Takanani oli puolenkymmentä keskenmenoa. Olimme jo luopuneet haaveesta saada lapselle sisarus. Näit että saan toisen lapsen, tytön, ja kuulema yllätyn kuinka pian hän syntyy. No, nyt minulla on sylissäni muutaman kuukauden ikäinen tyttö vauva!! Olit oikeassa!!

Ole hyvä, ilo oli kokonaan minun puolellani. Voi kunpa muutkin uskaltaisivat kääntyä puoleeni. Onnea sinulle ja pienokaisellesi!

Vierailija
2/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin samaa, näetkö minulle toista lasta?

Minulle olisi toinen, miehelle ensimmäinen ja monta vuotta mekin olemme toivoneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin viime elokuussa näkijällä. Hän sanoi että seuraava lapseni on tyttö, huomenna saadaan tietää oliko hän oikeassa.

Vierailija
4/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin samaa, näetkö minulle toista lasta?

Minulle olisi toinen, miehelle ensimmäinen ja monta vuotta mekin olemme toivoneet!

Älä pidättele hengitystäsi odottaessasi, sillä asiat eivät tule tapahtumaan nopeasti. Paljon riippuu itsestäsi.

Vierailija
5/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tytöstä!

Näkijä ihana, voitko kertoa minulle mitään samaa...? Toista yritetty useamman vuoden. :(

Vierailija
6/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän meidän suuren projektin käy? Alkaako jo helpottaa? Entä rahatilanteemme perheessä?

Kiitos jos ehdit vastata!

Vierailija
7/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä näkeeko näkijä minulle raskautta lähiaikoina?

Vierailija
8/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tytöstä!

Näkijä ihana, voitko kertoa minulle mitään samaa...? Toista yritetty useamman vuoden. :(

Kauheaa sanoa, mutta en näe syytä suureen optimismiin. Mutta joskus yllätykset ovat myönteisiä.

Vierailija
9/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa sanoa, mutta en näe syytä suureen optimismiin. Mutta joskus yllätykset ovat myönteisiä.

Tähänhän se on omakin mieli jo kallistunut. :'(

Vierailija
10/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän meidän suuren projektin käy? Alkaako jo helpottaa? Entä rahatilanteemme perheessä?

Projekti saattaa muuttaa muotoaan, mutta olette lopulta silti tyytyväisiä. Rahatilanne pysyy melko tiukkana jonkin aikaa.

Vierailija
11/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko suuntautumassa oikealle alalle. Minulla on vahva tunne, että se olisi!

Mitä näet perheellemme? Tulemmeko muuttamaan? Keskustaan, toiseen kaupunkiin?

Vierailija
12/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä näkeeko näkijä minulle raskautta lähiaikoina?

Riippuu tietysti siitä, mikä on "lähiaikoina", mutta uskaltaisin sinuna olla toiveikas.

Vierailija
13/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meidän tilanteeseemme? Miten meidän raskaassa ja odottavassa tilanteessamme tulee käymään? Milloin saamme tietää tuloksen?

Monta lasta näet meidän perheeseemme vielä?

Kiitos kovasti

Vierailija
14/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanvaihto kannattaa, ja kuten jo sanoit, tunnet sen itsekin.

Keskustaan muuttoa en näe, mutta todennäköisesti muutto on tulevaisuudessa edessä kuitenkin.

Vierailija
15/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ihan hirmuisesti vastauksesta! tilanne on ollut hiukan stressaava. Näetkö missä kadonnut vain on? Siunausta sinulle ja hyvää ystävänpäivää!

Vierailija
16/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projekti saattaa muuttaa muotoaan, mutta olette lopulta silti tyytyväisiä. Rahatilanne pysyy melko tiukkana jonkin aikaa.

[

Kysyisin vielä, millaisen muutoksen näet projektille? Nyt näyttää siltä, että olisimme melkein 'maalissa', mutta eikö näin olekkaan?

Vierailija
17/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö muutosta työtilanteessani? Kannattaisiko alkaa etsiä uusia haasteita vai odottaa mahdollista muutosta nykyisessä?

Vierailija
18/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meidän tilanteeseemme? Miten meidän raskaassa ja odottavassa tilanteessamme tulee käymään? Milloin saamme tietää tuloksen?

Monta lasta näet meidän perheeseemme vielä?

Kiitos kovasti

Odotus tulee jatkumaan, varmaa tulosta ette tule saamaan vielä vähään aikaan.

Raskauksia näen yhden.

Vierailija
19/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä jatkaa sen verran, että näetkö onnistuuko tämä alan vaihtaminen keväällä? Lähteekö pyörät pyörimään silloin?

Kyse on siis siitä, että pääsenkö aloittamaan opintoja uudelta alalta?

T: Kiitollinen

Alanvaihto kannattaa, ja kuten jo sanoit, tunnet sen itsekin.

Keskustaan muuttoa en näe, mutta todennäköisesti muutto on tulevaisuudessa edessä kuitenkin.

Vierailija
20/44 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 takertuu sanoihisi... Optimismi on jo aika lailla heitetty tämän asian tiimoilta, mutta voitko avata vielä, mitä tarkoitat tuolla viimeisellä lauseellasi?