Kiitos sinulle "näkijä"!!!
Reilu vuosi sitten (ehkä joulukuussa 2009) kysyin sinulta, saanko enää koskaan toista lasta? Takanani oli puolenkymmentä keskenmenoa. Olimme jo luopuneet haaveesta saada lapselle sisarus. Näit että saan toisen lapsen, tytön, ja kuulema yllätyn kuinka pian hän syntyy. No, nyt minulla on sylissäni muutaman kuukauden ikäinen tyttö vauva!! Olit oikeassa!!
Kommentit (44)
Kysyisin samaa, näetkö minulle toista lasta?
Minulle olisi toinen, miehelle ensimmäinen ja monta vuotta mekin olemme toivoneet!
kävin viime elokuussa näkijällä. Hän sanoi että seuraava lapseni on tyttö, huomenna saadaan tietää oliko hän oikeassa.
Kysyisin samaa, näetkö minulle toista lasta?
Minulle olisi toinen, miehelle ensimmäinen ja monta vuotta mekin olemme toivoneet!
Älä pidättele hengitystäsi odottaessasi, sillä asiat eivät tule tapahtumaan nopeasti. Paljon riippuu itsestäsi.
Onnea tytöstä!
Näkijä ihana, voitko kertoa minulle mitään samaa...? Toista yritetty useamman vuoden. :(
Miten tämän meidän suuren projektin käy? Alkaako jo helpottaa? Entä rahatilanteemme perheessä?
Kiitos jos ehdit vastata!
Onnea tytöstä!
Näkijä ihana, voitko kertoa minulle mitään samaa...? Toista yritetty useamman vuoden. :(
Kauheaa sanoa, mutta en näe syytä suureen optimismiin. Mutta joskus yllätykset ovat myönteisiä.
Kauheaa sanoa, mutta en näe syytä suureen optimismiin. Mutta joskus yllätykset ovat myönteisiä.
Tähänhän se on omakin mieli jo kallistunut. :'(
Miten tämän meidän suuren projektin käy? Alkaako jo helpottaa? Entä rahatilanteemme perheessä?
Projekti saattaa muuttaa muotoaan, mutta olette lopulta silti tyytyväisiä. Rahatilanne pysyy melko tiukkana jonkin aikaa.
Olenko suuntautumassa oikealle alalle. Minulla on vahva tunne, että se olisi!
Mitä näet perheellemme? Tulemmeko muuttamaan? Keskustaan, toiseen kaupunkiin?
Entä näkeeko näkijä minulle raskautta lähiaikoina?
Riippuu tietysti siitä, mikä on "lähiaikoina", mutta uskaltaisin sinuna olla toiveikas.
Näetkö meidän tilanteeseemme? Miten meidän raskaassa ja odottavassa tilanteessamme tulee käymään? Milloin saamme tietää tuloksen?
Monta lasta näet meidän perheeseemme vielä?
Kiitos kovasti
Olenko suuntautumassa oikealle alalle. Minulla on vahva tunne, että se olisi!Mitä näet perheellemme? Tulemmeko muuttamaan? Keskustaan, toiseen kaupunkiin?
Alanvaihto kannattaa, ja kuten jo sanoit, tunnet sen itsekin.
Keskustaan muuttoa en näe, mutta todennäköisesti muutto on tulevaisuudessa edessä kuitenkin.
kiitos ihan hirmuisesti vastauksesta! tilanne on ollut hiukan stressaava. Näetkö missä kadonnut vain on? Siunausta sinulle ja hyvää ystävänpäivää!
Projekti saattaa muuttaa muotoaan, mutta olette lopulta silti tyytyväisiä. Rahatilanne pysyy melko tiukkana jonkin aikaa.
[Kysyisin vielä, millaisen muutoksen näet projektille? Nyt näyttää siltä, että olisimme melkein 'maalissa', mutta eikö näin olekkaan?
Näetkö muutosta työtilanteessani? Kannattaisiko alkaa etsiä uusia haasteita vai odottaa mahdollista muutosta nykyisessä?
Näetkö meidän tilanteeseemme? Miten meidän raskaassa ja odottavassa tilanteessamme tulee käymään? Milloin saamme tietää tuloksen?
Monta lasta näet meidän perheeseemme vielä?
Kiitos kovasti
Odotus tulee jatkumaan, varmaa tulosta ette tule saamaan vielä vähään aikaan.
Raskauksia näen yhden.
Saanko vielä jatkaa sen verran, että näetkö onnistuuko tämä alan vaihtaminen keväällä? Lähteekö pyörät pyörimään silloin?
Kyse on siis siitä, että pääsenkö aloittamaan opintoja uudelta alalta?
T: Kiitollinen
Olenko suuntautumassa oikealle alalle. Minulla on vahva tunne, että se olisi!Mitä näet perheellemme? Tulemmeko muuttamaan? Keskustaan, toiseen kaupunkiin?
Alanvaihto kannattaa, ja kuten jo sanoit, tunnet sen itsekin.
Keskustaan muuttoa en näe, mutta todennäköisesti muutto on tulevaisuudessa edessä kuitenkin.
16 takertuu sanoihisi... Optimismi on jo aika lailla heitetty tämän asian tiimoilta, mutta voitko avata vielä, mitä tarkoitat tuolla viimeisellä lauseellasi?
Ole hyvä, ilo oli kokonaan minun puolellani. Voi kunpa muutkin uskaltaisivat kääntyä puoleeni. Onnea sinulle ja pienokaisellesi!