Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huuto.netistä

Vierailija
14.02.2011 |

jos huutaja ei ole maksanut huutoaan ja kohteen sulkeutumisesta on mennyt jo yli viikko niin voinko laittaa tuotteen uudestaan myyntiin? vai pitkääkö minun vielä odottaa? mitä mieltä olette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin yhteyttä huutajaan, jollei vastaa yhteydenottoon niin sitten reippaasti myyntiin vaan

Vierailija
2/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee just kohteissa että odotan yhteydenottoa viikon jonka jälkeen katson kaupat peruuntuneiksi jne. Niin ei tartte sitten odotella ku se joku aika ja jos ei kuulu niin myyntiin uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee just kohteissa että odotan yhteydenottoa viikon jonka jälkeen katson kaupat peruuntuneiksi jne. Niin ei tartte sitten odotella ku se joku aika ja jos ei kuulu niin myyntiin uudelleen.

jos huutajalla on hyvä syy pitkittyneeseen maksuun, ihan mielellään varmasti haluaisit tietää ettei ole vaan kiusantekijä liikkeellä...

Vierailija
4/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksist. olen yrittänyt laittaa jo moneen otteeseen sähköpostia, mutta ei vastausta edes kuulu, joten taidampa pistää myyntiin uudestaan :)

Vierailija
5/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksist. olen yrittänyt laittaa jo moneen otteeseen sähköpostia, mutta ei vastausta edes kuulu, joten taidampa pistää myyntiin uudestaan :)

Vierailija
6/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että olisi mun (myyjän) vastuulla muistutella ja hätistellä asiasta mikä ostajan pitäisi itse hoitaa. Negaa vaan ja tavara uudelleen myyntiin, jos ostaja siitä herää ja haluaa vielä maksaa niin voihan sen vaihtaa neutraaliksi. Mulle on kuitenkin vain kerran käynyt näin, ja olen myynyn v:sta 2003. 90% näistä viivyttelijöistä ei koskaan aiokaan lunastaa huutoaan.

Vierailija
7/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole.

Vierailija
8/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän osaa sanoa ettei pysty maksamaan?! Mutta jos ostajasta ei kuulu MITÄÄN viikkoon niin en todellakaan jää arpomaan että haluaakohan se maksuaikaa vai mitä. ja eikö yleensä ennen huutoa kysytä jos halutaan maksaa vaikka kahdenviikon päästä

Vierailija
9/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut moni ei tunnu ymmärtävän et viikko ei ole niin pitkä aika.Jos kauppa sulkeutuu vaik maanantaina.Tiistaina tai keskiviikkona ostaja maksaa vaikka eri pankista kuin myyjällä niin ihan hyvin voi mennä jopa sinne seuraavaan maanantaihin ennen kuin maksu näkyy.Me kaikki tiedetään miten esim.sampo-pankki pelleilee jatkuvasti ja toinen minkä itse olen huutiksessa jo aika kauan olleena huomannut on se et minulta ei mene g.mailiin ollenkaan eikä siihen inet.fi osoitteeseen s.postit ja hotmailikin herjaa jatkuvasti.Laita tekstiviesti tai soita ennen kuin uudelleen myyntiin.

Vierailija
10/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja ottaa yhteyttä, ei se ole myyjän tehtävä kysellä perään

Vierailija
11/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kestänyt rahansiirtyminen pankista toiseen niin kauaa, ja joo ihan sampopankin asiakas olen. Ja aika monta pankkisiirtoa tulee viikon aikana tehtyä, mut hyvä tietää et joku käyttää kenties tuollaistakin selitystä

Vierailija
12/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tollaset myyjät, jotka lähettää "miljoona" viestiä viikon aikana! Kun ne Huutiksen säännöt kehoittavat odottamaan viikon verran..

Ja juu, itselleni on sattunut kolme tollasta myyjää, jotka pommittivat viesteillä. Mitäs menivät sulkemaan kohteensa ennen aikojaan (=en ollut viikkoon koneella).

Ja jos sulla Gmailin osoite ja huutajalle Saunalahti, niin katsoppas ne roskapostit! Aika usein Gmail heittää Saunalahden viestit suoraan sinne. Samoin Hotmail tuppaa tekemään tuota, jos toisella on Saunalahti.. Eli oletko katsonut roskapostit?

Ja laita huutajalle viesti, missä sanot odottavasi X päivää (mielellään esim. kolme-neljä päivää, jos huutajalla sattuu olemaan eri pankki) ja sen jälkeen nega ja uudelleen myyntiin.

Mutta se on mun mielestä törkeää, että annetaan nega, ilman että siitä informoidaan ostajaa. Se ei ole kohteliasta.

Vierailija
13/14 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tollaset myyjät, jotka lähettää "miljoona" viestiä viikon aikana! Kun ne Huutiksen säännöt kehoittavat odottamaan viikon verran..

Ja juu, itselleni on sattunut kolme tollasta myyjää, jotka pommittivat viesteillä. Mitäs menivät sulkemaan kohteensa ennen aikojaan (=en ollut viikkoon koneella).

Ja jos sulla Gmailin osoite ja huutajalle Saunalahti, niin katsoppas ne roskapostit! Aika usein Gmail heittää Saunalahden viestit suoraan sinne. Samoin Hotmail tuppaa tekemään tuota, jos toisella on Saunalahti.. Eli oletko katsonut roskapostit?

Ja laita huutajalle viesti, missä sanot odottavasi X päivää (mielellään esim. kolme-neljä päivää, jos huutajalla sattuu olemaan eri pankki) ja sen jälkeen nega ja uudelleen myyntiin.

Mutta se on mun mielestä törkeää, että annetaan nega, ilman että siitä informoidaan ostajaa. Se ei ole kohteliasta.

Mistä tiedät, että olisin muka pommittanut viesteillä? Pari sähköpostia olen laittanut eikä mitään vastausta, että esim. pystyn maksamaan sillon ja silloin ym. Jos olisin tällaisen viestin saanut niin olisin voinutkin odottaa.

Aina katson roskaposti kansion, koska sinne menee tosiaan joskus tärkeitäkin sähköposteja. Eipä ole näkynyt viestiä silläkään!

Ei ole oikein kovin kiva ravata verkkopankissa joka päivä katsomassa, että joko ne rahat on tullut tilille. En hallua olla huono myyjä ja antaa ostajan odottaa pakettiaan, kun en ole huomannut rahojen tuloa tilille.

Vierailija
14/14 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että laitoin tuotteen myyntiin uudestaan. Tämän ostajan tunnus on nyt nimittäin suljettu. Joku ihmeen hupihuutelija taas liikkeellä :( Inhottavaa tollanen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi