G:Värit vaatteissa, joita rakastat ja värit, joita vihaat
Itse pidän ruskeasta, valkoisesta ja vaaleanpunaisesta. Sähkönsinisiä ja oransseja vaatteita en päälleni pukisi.
Kommentit (13)
muuta inhoan eniten likaisia sävyjä, esim. marjapuuronpunaista tai likaisia/harmahtavia lilan sävyjä. Inhokkeja ovat myös viininpunainen ja kirkkaansininen, mintun vihreä tai persikka!
sekä punaista, ruskeaa, monia vihreitä suosin. Hyväksyn myös oranssin. Valkoistakin löytyy.
Sinisistä en niin perusta ja superinhokkini on tietty violetti. Siitä tulen pahoinvoivaksi. Sitä en siedä itselläni enkä muilla. Lilaa en voisi kuvitella itse käyttäväni, mutta muilla ihan OK.
Itse pidän:
Turkoosi
Sinisen kaikki sävyt
Ruskea (varsinkin suklaanruskea)
Beige
Lime
Omenanvihreä
"Murrettuvihreä"
Oranssi
Poltettu okra
Musta
Valkoinen
Vadelmanpunainen
Inhoan:
Keltainen
Vaaleanpunainen (ei edes sovi mulle)
Punainen (eipä sovi tämäkään)
Pidän lähes kaikista väreistä. Sinapinkeltaista en laittaisi päälleni, vaikka väri mulle sopiikin. Myöskään aniliininpunaista en pitäisi eikä se mulle sovikaan.
Suurin osa väreistä on vain kamalia. EI ruskeaa, keltaista, vihreää, oranssia, violettia, vaaleanpunaista tai muitakaan pastellisävyjä. Kylmässä sinisessä näytän kalmolta, käyttäisin sitä mielelläni, jos vain pystyisin. Vaatekaapissani on harmaata, luonnonvalkoista, tummanpunaista ja mustaa (jonka kanssa on pidettävä huoli siitä, että silmänaluset on hyvin peitetty ja naamassa väriä poskipunasta jne.).
mustaa ja pidän myös ruskeasta ja keltaisesta. Riippuu ihan fiiliksestä. Muutoinkin on hankalaa sanoa, pelkkää väriä, mistä pitää. Esim. jotkin sinisen sävyt eivät iske yhtään vaika esim petroolin sävystä pidänkin, ei myöskään "vauvavaaleanpunainen" vaikka tykkään pinkistä.
En pidä oranssista vaatteesta itselläni.
kirkkaan punaisesta, tietyistä heleistä vihreistä, luunvalkoisesta, ruskeasta ja mustasta (vaikka ei periaatteessa sovi mulle ollenkaan)
inhoan keltaista kaikissa sävyissä, sinistä, myrkynvihreää
harmaata siedän, samoin oranssia
minut on tyypitelty kevääksi, liekö sillä tekemistä asian kanssa
inhokit: Pastellivärit (ihan mikä tahansa), violetti ja luumunpunainen.
Sininen ei minulle sovi, mutta en inhoa sitä. Vaatekaapista löytyy lähinnä valkoista, mustaa, punaista, keltaista ja vihreää. (Ei murrettuja värejä.)
suosikki: pastellivärit :) tai siis yleensäkin VÄRIT!!
inhokki: musta ja harmaa
tummansinisestä, tummanpunaisesta, vaaleanpunaisesta, syvänvihreästä.
En pidä lämpimistä sävyistä missään värissä, enkä etenkään keltaisesta, oranssista, persikasta, roosasta tai beigestä.
...kaikesta muista väreistä paitsi keltaisesta, vihreästä ja beigestä. Tuo viimeksimainittu on helvetin tylsä väri. Ilmentää lähinnä persoonattomuutta.
sinisiin enkä keltaisiin. Valkoistakaan vain täysin poikkeustapauksissa: mulla on yksi ihana luonnonvalkoinen neule, mutta se onkin vuosiin ainoa valkoinen vaatteeni.
Vaatekaapissani on eniten violettia, sitten pinkkiä, vihreänturkoosia (ei pastelliturkoosia), oranssia. Suurin osa on monivärisiä. Esimerkiksi Kappahlin Vintage-tyyppisiä vaatteita paljon.
ja smaragdin vihreä lempivärejä.
oranssi,ruskea ja sinapin keltainen inhokkeja.