Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Värit vaatteissa, joita rakastat ja värit, joita vihaat

Vierailija
14.02.2011 |

Itse pidän ruskeasta, valkoisesta ja vaaleanpunaisesta. Sähkönsinisiä ja oransseja vaatteita en päälleni pukisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja smaragdin vihreä lempivärejä.

oranssi,ruskea ja sinapin keltainen inhokkeja.

Vierailija
2/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta inhoan eniten likaisia sävyjä, esim. marjapuuronpunaista tai likaisia/harmahtavia lilan sävyjä. Inhokkeja ovat myös viininpunainen ja kirkkaansininen, mintun vihreä tai persikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä punaista, ruskeaa, monia vihreitä suosin. Hyväksyn myös oranssin. Valkoistakin löytyy.

Sinisistä en niin perusta ja superinhokkini on tietty violetti. Siitä tulen pahoinvoivaksi. Sitä en siedä itselläni enkä muilla. Lilaa en voisi kuvitella itse käyttäväni, mutta muilla ihan OK.

Vierailija
4/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän:

Turkoosi

Sinisen kaikki sävyt

Ruskea (varsinkin suklaanruskea)

Beige

Lime

Omenanvihreä

"Murrettuvihreä"

Oranssi

Poltettu okra

Musta

Valkoinen

Vadelmanpunainen

Inhoan:

Keltainen

Vaaleanpunainen (ei edes sovi mulle)

Punainen (eipä sovi tämäkään)

Vierailija
5/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lähes kaikista väreistä. Sinapinkeltaista en laittaisi päälleni, vaikka väri mulle sopiikin. Myöskään aniliininpunaista en pitäisi eikä se mulle sovikaan.

Vierailija
6/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa väreistä on vain kamalia. EI ruskeaa, keltaista, vihreää, oranssia, violettia, vaaleanpunaista tai muitakaan pastellisävyjä. Kylmässä sinisessä näytän kalmolta, käyttäisin sitä mielelläni, jos vain pystyisin. Vaatekaapissani on harmaata, luonnonvalkoista, tummanpunaista ja mustaa (jonka kanssa on pidettävä huoli siitä, että silmänaluset on hyvin peitetty ja naamassa väriä poskipunasta jne.).

Vierailija
7/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustaa ja pidän myös ruskeasta ja keltaisesta. Riippuu ihan fiiliksestä. Muutoinkin on hankalaa sanoa, pelkkää väriä, mistä pitää. Esim. jotkin sinisen sävyt eivät iske yhtään vaika esim petroolin sävystä pidänkin, ei myöskään "vauvavaaleanpunainen" vaikka tykkään pinkistä.

En pidä oranssista vaatteesta itselläni.

Vierailija
8/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkaan punaisesta, tietyistä heleistä vihreistä, luunvalkoisesta, ruskeasta ja mustasta (vaikka ei periaatteessa sovi mulle ollenkaan)

inhoan keltaista kaikissa sävyissä, sinistä, myrkynvihreää

harmaata siedän, samoin oranssia

minut on tyypitelty kevääksi, liekö sillä tekemistä asian kanssa

Vierailija
9/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhokit: Pastellivärit (ihan mikä tahansa), violetti ja luumunpunainen.

Sininen ei minulle sovi, mutta en inhoa sitä. Vaatekaapista löytyy lähinnä valkoista, mustaa, punaista, keltaista ja vihreää. (Ei murrettuja värejä.)

Vierailija
10/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikki: pastellivärit :) tai siis yleensäkin VÄRIT!!

inhokki: musta ja harmaa

Vierailija
11/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansinisestä, tummanpunaisesta, vaaleanpunaisesta, syvänvihreästä.

En pidä lämpimistä sävyistä missään värissä, enkä etenkään keltaisesta, oranssista, persikasta, roosasta tai beigestä.

Vierailija
12/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikesta muista väreistä paitsi keltaisesta, vihreästä ja beigestä. Tuo viimeksimainittu on helvetin tylsä väri. Ilmentää lähinnä persoonattomuutta.

Vierailija
13/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisiin enkä keltaisiin. Valkoistakaan vain täysin poikkeustapauksissa: mulla on yksi ihana luonnonvalkoinen neule, mutta se onkin vuosiin ainoa valkoinen vaatteeni.

Vaatekaapissani on eniten violettia, sitten pinkkiä, vihreänturkoosia (ei pastelliturkoosia), oranssia. Suurin osa on monivärisiä. Esimerkiksi Kappahlin Vintage-tyyppisiä vaatteita paljon.