Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalan jutun kuulin taas! Yksinäiseltä vanhukselta sosiaalitoimen kautta

Vierailija
14.02.2011 |

viety rahaa tililtä ja koruja.Nainen huomannut vasta viikkoja myöhemmin kodinhoitajan käyntien loputtua tavaroiden kadonneen ja pankista soitettu tililtä otetuista/siirretyistä rahoista.

Muista lukeeni jutun kunnan sosiaalitoimen johtajasta joka varasti vanhukselta lähes kaiken tililtä.Kun ei ollut sukulaisia tai näin jotenkin oleti.

Muistakaa pitää sukulaisiin yhteyttä näin yhstävänpäivänä,en haluaisi itsekään joutua sossutätien ryöväämäksi vanhana!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiseltä myös lahjojen vastaanottaminen on vähintäänkin kyseenalaista.

Vierailija
22/26 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti seuraavaa:en minä heitä tappanut, he halusivat itse kuolla.

Tämä samainen psykopaatti oli VARASTANUT VANHUKSILTA KORUT RAHAA YM.

Löytyi naisen hallusta.

Väitä että monen kodinhoitajan/hoitsun kotoa löytyy potilaiden kadonneita tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kameravalvonta-) Jo saadaan varkaudet mimimiin kiinnijäämisen pelon vuoksi.

Ja kyllä kleptomaaneja ihan oikeasti on.

mm.LIndsay Lohan lesbo ja varas.

Vierailija
24/26 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista hoitsua mahtuu peliin. Mutta kyllä tuo sarjamurhajuttu oli aivan kamala, että voi ihan pienessä suomessakin tapahtua tämmöstä. Niistä omaisista sen verran että jotkin vain odottaa että se mummeli ja tai pappa kuolisi äkkiä niin sais ne rahat ja muut helyt. Kyllä pitäisi paremmin valvoa hoitajien toimia. Ihminen kun hakeutuu opiskelemaan vaikka just lähihoitajaksi tai muuta niin pitäis siinä vaiheessa jo paremmin selvittää hakijan taustoja ja ynnä muuta että ei näitä tämmöisiä murha ja varastamis tapauksia tulisi enempää.

Vierailija
25/26 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan kamalaa.

Vierailija
26/26 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10vuotta kotihoidon esimiehenä ja tuona aikana sain useampia ilmoituksia varastelevista hoitajista. Milloin oli kadonnut rahaa, milloin koruja. Kaikki tapaukset tutkittiin ja kertaakaan syyllinen ei ollut hoitaja. Useimmiten vanhus oli itse hukannut omaisuuttaan, joskus oli sukulainen tai naapuri asialla. Olen iloinen  etten koskaan lähtenyt näihin syytöksiin mukaan, vaan yritin lohduttaa syyttömia hoitajia, joilla usein jo itselläänkin oli ikää, ja olivat vuosikymmenet ajatelleet asiakkaiden parasta. Näin myös, miten he ajoivat pois kauppiaita, palauttelivat puhelinmyyntiostoksia, etsivät rahoja tai esineitä, jotka vanhukset olivat muistamattomuuttaan tai epäluuloisuuttaan piilottaneet.  Kun luin ylläolevia kommentteja, ajattelin että ompa kotihoito kauhea työpaikka, ja onneksi olen päässyt pois sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi