Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen fyysisellä kunnolla ja seksitaidoilla mitään yhteyttä?

Vierailija
30.01.2011 |

Voiko kaljamahainen sohvaperuna olla taitavampi kuin fitnessheppu? Minkälaisia kokemuksia teillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seurustelin joskus maajoukkueurheilijan kanssa, jonka libido oli todella iso =) Paljon ja pitkään, you know...

Vierailija
2/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää kuntoa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono yleiskunto, se ei tosin auta petipuuhissa.

Vierailija
4/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus kehonrakentajan kanssa ja hän oli todella huono sängyssä, opastamisestakin huolimatta. EI kyennyt tyydyttämään minua millään tavalla ja kaiken kukkaraksi hänellä oli todella huono itsetunto.

Nykyinen mieheni on ns perusjätkä(ei mikään erityisen huono- eikä hyvä kuntoinen) ja parhaimmat seksikokemukset minulla on hänen kanssaan.

Sohvaperuna kaljan lipittäjä hän kylläkin on, vaikkei se näy vatsassa :D

Eli siis "Voiko kaljamahainen sohvaperuna olla taitavampi kuin fitnessheppu?"

Kyllä voi

Vierailija
5/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polta, käyttää vähän alkoholia ja syö terveellisesti. Ei ole mikään punttipaavo, mutta kohta 5 -kymppiseksi mieheksi kyllä helvetin hyvässä kunnossa!

Muna seisoo aina, nai vaikka maailman tappiin! Osaa pidätelläkin, koska kokemusta ja ikää on jo siihen malliin, ettei laukea housuille.

Eli näistä fyysisistä naintiominaisuuksista.

Mutta suihinottoon vaaditaankin ihan toisia avuja :D

Eihän silikonitissinen tiukkapersenainenkaan ole välttämättä parhain suihinottaja!

Vierailija
6/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyse on enemmän siitä onko sitä vai eikö sitä ole. Toisilla ei ole eikä tule olemaan. Toisilla on ongelmiin asti.

Vierailija
7/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on ongelmiin asti.

Vierailija
8/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni ei ole yhtä taitava kuin ensimmäinen mieheni, vaikka nykyinen onkin kovakuntoisempi. Tosin ensimmäinenkin oli ylipainosta huolimatta melko hyväkuntoinen. Eron tekee se, että ensimmäinen mies oli luonteeltaan hellempi, miellyttämishaluisempi jne. Nykyinen luottaa lähinnä hyvään seisokkiin ja kehonsa kiihottavuuteen eikä näe juurikaan vaivaa, ainakaan nyt suhteen jo kestettyä kauan. Osasyy lienee se, että minun on helppo saada orgasmi ja olen ns. antavainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän