Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huutopaketti apua!

Vierailija
14.02.2011 |

Jos ostan huutopaketin, onko se pakko tulostaa itse se pakettikortti vai saako postista niitä? Kun tulostin ei toimi tietenkään nyt kun pitäisi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan huutopaketin, onko se pakko tulostaa itse se pakettikortti vai saako postista niitä? Kun tulostin ei toimi tietenkään nyt kun pitäisi!

Sinä siis OSTAT paketin, joka postitetaan sinulle huutopakettina? Niinkö?

Maksat paketin hinnan + postikulut (Paitsi jos postikulut kuuluu hintaan, joskus on niinkin).

Ja se MYYJÄ TULOSTAA SEN HUUTOPAKETTILAPUN, teippaa paketin päälle ja postittaa sinulle.

tarkista osoitteesi, että on oikein. SINUN Puhelinnumero pitää olla, muuten ei onnistu koska huutopaketista tulee tieto tekstarilla ja sillä myös noudat paketin.

Mutta jos niin päin, että SINÄ myyt ja paketti lähtee ostajalle huutopakettina, sinä myös tulostat sen huutopaketin. Vastaanottajan eli paketin saajan tiedot tulee olla oikein, ja se puh.nro.

Vierailija
2/4 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin missä pääsee tietokoneelle ja voi tulostaa. Kaverille, kirjastoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pointti on se että mulla ei tulostin toimi. Eli olen myynyt tuotteet jotka pitäisi postittaa huutopakettina. Mietin vaan että onnistuuko se ilman kotitulostinta. Jos ostan huutonetistä huutopaketin ja menen postiin niin näkeekö ne siellä ilman tulostettua lappua jostain omista tiedoistaan mistä on kyse? Sri sekava sepustus.

Vierailija
4/4 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sitä sieltä. Vain omalta tulostimeltasi, tai sitten voit mennä kaverin koneella tekemään. Tai lähetä tavallisena postipakettina ja maksa itse väli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan