Onko jotakin nettikauppaa josta pitkäjalkainen löytäisi farkkuja/muita housuja?
Olen 170cm pitkä ja välillä tuntuu että 34 lahkeet olisi aavistuksen liian lyhyet.
Täi löytyy Helsingistä/pk-seudulta jotakin liikettä?
Kommentit (6)
Kunhan vain saisin oikeanpituisia farkkuja.
Mä luulen että en ole koskaan edes ostanut merkkifarkkuja.
Toki leviksiä silloin kun olivat muotia:)
niin Zarasta löytyy pitkälahkeisia housuja. Juttu on nimittäin niin, että Espanjassa Zarassa kauppaan kuuluu housujen lyhennyspalvelu (tai näin olen käsittänyt) ja sen takia lahkeet ovat kys. liikkeessä hirmuiset pitkiä.
on farkkuja kahdella lahjepituudella.
Kunhan vain saisin oikeanpituisia farkkuja.
Mä luulen että en ole koskaan edes ostanut merkkifarkkuja.
Toki leviksiä silloin kun olivat muotia:)niin Zarasta löytyy pitkälahkeisia housuja. Juttu on nimittäin niin, että Espanjassa Zarassa kauppaan kuuluu housujen lyhennyspalvelu (tai näin olen käsittänyt) ja sen takia lahkeet ovat kys. liikkeessä hirmuiset pitkiä.
tuli mieleen, että niitä saa ainakin hyvin erilaisilla lahjepituuksilla. Tietenkin harvinaisempia kokoja on vähemmän. Kannattaa käydä myös jossain "oikeassa" farkkuliikkeessä, Helsingissä esim. JC ja sitten yks kauppa, jonka nimeä mä en muista, mutta niillä on liike City-käytävässä, siinä kiinalaisen ravintolan vieressä. Osaako kukaan sanoa sen liikkeen nimeä?
Lisääkin saa laittaa. Pitää kirjottaa ylös nämä jo tulleet.
Joskus näin vero modassa 36 pituisilla lahkeilla mutta enpä ole enää löytänyt. Minne lie kadonneet.
ap
espritin nettikaupasta olisi löytynyt housuja mutta tarvis luottokorttia.
Eli ne jäi sinne :(
Oon joistakin nettikaupoista pystynyt ostamaan silleen että maksaa suoraan pankin kautta.
Elloksella ei tarvi luottokorttia mutta siellä ei ollut mun kokoa tai siis puuttui juuri se koko.
Ei muuta kuin muualta metsästämään.
ap
niin Zarasta löytyy pitkälahkeisia housuja. Juttu on nimittäin niin, että Espanjassa Zarassa kauppaan kuuluu housujen lyhennyspalvelu (tai näin olen käsittänyt) ja sen takia lahkeet ovat kys. liikkeessä hirmuiset pitkiä.