Kipeitä supistuksia rv 18 - mitä tehdä?
Eilen alkoi supistella kipeästi rv 17+3. Loppuivat kun makoilin puolisen tuntia sohvalla. Nyt tuntuu polte alkavan taas vatsassa. Mitä pitäisi tehdä? Voiko näillä viikoilla vielä tehdä mitään?
Kommentit (8)
estää synnytystä lääkkeillä. Voit itsekin ottaa ison annoksen magnesiumia ja kokeilla helpottaako.
Sulla voi olla tulehdus, joka aiheuttaa supistuksia. Heti testeihin! Se on hoidettavissa lääkkeillä ja tilanne paranee.
Otinkin eilen illalla magnesiumia (350mg), kun jostain muistui mieleeni että voisi vaikuttaa kohdun supistusherkkyyteen. Pitäisköhän sitä ottaa isompia annoksia?
Mulla on huomenna aamulla neuvola klo 8, uskaltaako odottaa sinne saakka? Otetaanko noita tulehduskokeita neuvolassa?
mulla supisteli voimakkaasti joltain viikolta 20, makasinkin pakkolevossa sitten loppuraskauden, ei ollut kivaa ei.
Meillä kolme isompaa lasta... :-( Apua.
Minulla on ollut kipeitä supistuksia molemmissa raskauksissa viikolta 20 lähtien, ja ne ovat olleet täysin vaarattomia. Nyt neuvolaan yhteyttä ja he tarkistavat kohdun tilanteen.
Mulla on huomenna aamulla neuvola klo 8, uskaltaako odottaa sinne saakka? Otetaanko noita tulehduskokeita neuvolassa?
Mulla jo pelkästään hiiva aiheutti kipeitä supistuksia, ja kun se tuli hoidettua, supistelut loppui. Soita tänään neuvolaan ja kysy asiasta. Voi olla että pääset jo huomenna aamulla labraan, jos tänään toimit.
Lepo voi joskus auttaa. Ota yhteyttä neuvolaan tai äitipolille tai gynekologillesi.