Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kova kipu alavatsalla seksin jälkeen.

Vierailija
14.02.2011 |

Paheni pikkuhiljaa, kesti noin tunnin ajan. Kieriskelin tuskissani kun kipu niin kovaa. Otin särkylääkkeen. Kipualue painottu oikealle puolelle, umppari ei voi olla kyseessä, se kun on poistettu. Nytkin tekee kipeää ponnistaessa tai yskiessä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi aivan samoin tänään. Just toi tajuton kipu alavatsassa, äkillinen paha olo ja kylmä hiki. Mies soitti lopultata hätänumeroon, kun olin niin heikkona. Selviskö sulle, mistä johtui?

Vierailija
22/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi voi tehdä tällaista. Tutkikaa ihmeessä, sopiiko muut oireet. Valitettavan alidiagnosoitu sairaus naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän tauon jälkeen pantiin ja voi jessus tätä kipua. Hirveä viiltävä kipu kaikkialla alavatsalla, aloin itkemään ja en kyllä muista koska oisin viimeksi itkenyt kivusta. Mietin jo että ambulanssi pitää soittaa. Pelkään tota endometrioosia..

Vierailija
24/29 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi???

Vierailija
25/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi heti seksin jälkeen todella voimakas alavatsakipu ihan äkillisesti. Ihan kippurassa tarvi olla, panadol auttoi ihan vähän ja kauratyyny vatsalle.

Sitä kipua kestikin lopulta monta päivää (koko vatsa kipeä ja varsinkin kun liikkuu, vaihtaa kylkeä tai menee istumaan) ja todettiinkin että se oli puhjennut munasarjakysta ja se oli valuttanut verta mun vatsan sisälle. Hartiapistostakin tuli ja sehän kertoo siitä että pallea on ärtynyt kun sen lähellä on jotakin ylimääräistä eli tässä tapauksessa verta.

Jos tollasta tulee niin kannattaa soittaa heti päivystysapuun 116 117. Joiltakin voi lähteä tajukin sillä hetkellä kun kipu alkaa. Mulle tehtiin gynepäivystyksessä ultraääni jossa noi todettiin ja seurattiin verikokeilla ettei hemoglobiini laske hirveesti. Vuoto lakkasi ja onneksi sitä verta ei tarvi sieltä leikata pois vaan paranee pois noin viikon sisällä. Kivut hellitti aikalailla neljän päivän jälkeen ja Panacodia söin.

Etsin silloin kivun alettua tietoa netistä kans että mitä tapahtuu ja luin mm tätä keskustelua. Ajattelin kirjoittaa oman kokemukseni esille

Vierailija
26/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 1234 kirjoitti:

Mulla alkoi heti seksin jälkeen todella voimakas alavatsakipu ihan äkillisesti. Ihan kippurassa tarvi olla, panadol auttoi ihan vähän ja kauratyyny vatsalle.

Sitä kipua kestikin lopulta monta päivää (koko vatsa kipeä ja varsinkin kun liikkuu, vaihtaa kylkeä tai menee istumaan) ja todettiinkin että se oli puhjennut munasarjakysta ja se oli valuttanut verta mun vatsan sisälle. Hartiapistostakin tuli ja sehän kertoo siitä että pallea on ärtynyt kun sen lähellä on jotakin ylimääräistä eli tässä tapauksessa verta.

Jos tollasta tulee niin kannattaa soittaa heti päivystysapuun 116 117. Joiltakin voi lähteä tajukin sillä hetkellä kun kipu alkaa. Mulle tehtiin gynepäivystyksessä ultraääni jossa noi todettiin ja seurattiin verikokeilla ettei hemoglobiini laske hirveesti. Vuoto lakkasi ja onneksi sitä verta ei tarvi sieltä leikata pois vaan paranee pois noin viikon sisällä. Kivut hellitti aikalailla neljän päivän jälkeen ja Panacodia söin.

Etsin silloin kivun alettua tietoa netistä kans että mitä tapahtuu ja luin mm tätä keskustelua. Ajattelin kirjoittaa oman kokemukseni esille

12 vuotta vanha aloitus.

Vierailija
27/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi tai kuppa``

Vierailija
28/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa kotimaiseen.

Vierailija
29/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellekään teistä tule mieleen jättää panemista siksi aikaa että kivun syy selviää? Aivan älytöntä vaan lykkiä menemään vaikkei tiedä yhtään mitä siellä on!