Tuo idolsin Lassi tms. itketti mua... oli niin herkkä
nyyh... voittaja ainaesta... muistakaa tää, että se lassi tms. voittaa idolsin. tämän ketjun voi sitten nostaa ;)
Kommentit (32)
ettei siinä ainakaan lauleta että "minä tulen, sinä lähdet" vaan tietty "minä tulen, minä lähden".
Sellainen vanhanajan työmies-tyyli. Tiesi, että osaa laulaa vaikka jännittikin.
Mutta kilpaillun aikana voi kehittyä aivon jotain muuta, toivottavasti sisäisesti pysyy samana. Ja todellakin äänen perusteella on voittaja ainesta!
[iUoea laulu-ääni, mutta ulkokuori vain sanoo täysin muuta. ]Mutta kilpaillun aikana voi kehittyä aivon jotain muuta, toivottavasti sisäisesti pysyy samana. Ja todellakin äänen perusteella on voittaja ainesta!
[/quote]
edel.
kyyneleet vain valuivat ihan itsestään silmistä kun lauloi Täällä Pohjantähden alla jne.
Voitosta en lähde lyömään vetoa mutta pitkälle menee.
Mielestäni tuomarit ovat kovin ristiriitaisia. Joillekin kaipaavat lisää itsevarmuutta ja toisille on plussaa jos sitä ei ole. Nina Tapio on aika epävakaa valinnoissaan ja on päätuomari. Tänään meni kaksi jatkoon muiden äänillä.
pikkukiva ääni ja persoona muttei siitä idoliksi ole.
silloin kun se aloitti Täällä pohjantähden alla...
valitettavasti R-vika tulee kyllä esille suomen kielisessä lauluissa. Tuossahan "täällä pohjantähden alla" ei ehtinyt esiintyä kuin kaksi kertaa R, niin ei niin selkeästi saanut kokonaiskuvaa miehen R-sanan virheellisyydestä.
valitettavasti R-vika tulee kyllä esille suomen kielisessä lauluissa. Tuossahan "täällä pohjantähden alla" ei ehtinyt esiintyä kuin kaksi kertaa R, niin ei niin selkeästi saanut kokonaiskuvaa miehen R-sanan virheellisyydestä.
Onhan esim. Lolallakin persoonallinen R ja hän on hyvin pärjännyt juontajana ja tv-ohjelmissa.
, kun se vihdoin alkoi vääntelehtimensä jälkeen laulaa sitä Yesterdayta.
saisi paremmat mahdollisuudet sellaiseen uraan jonka muottia ei muut määrää. Mutta selvähän se että hänestä vielä kuullaan.
Ja itku tuli kyllä täälläkin. Toivon todella, että hän voittaa koko kisan!