Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostaako kukaan noita party lite tuotteita?
Kommentit (4)
Kaksi laatikollista sikakalliita tuikkuja meni roskiin kun eivät edes palaneet. Sammui itsekseen hetken kulutta. Paljon parempia tavalliset pirkka tuikut ym halpikset...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaksi laatikollista sikakalliita tuikkuja meni roskiin kun eivät edes palaneet. Sammui itsekseen hetken kulutta. Paljon parempia tavalliset pirkka tuikut ym halpikset...
Mikset palauttanut niitä myyjälle? Olisit saanut uusia tilalle/rahat takaisin!
sen verran, että jos noita oikeasti ihmiset ostaa, niin voisin ruveta niitä joutessani myymään. Lisä raha ei olisi pahitteeksi ja voisihan noita olla mukava esitellä. Arveluttaa vaan, että meneekö sit tosiaan kaupaksi.
Alue: Aihe vapaa
Kun useammalla kaverillani on ollut fb:ssä ilmoitus että tuotteet on tuleet.
Minua ei jaksa kiinnostaa koko partylitet.