Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisko joku selkokielellä mitä eroa on internetillä ja intersportilla?

Vierailija
13.02.2011 |

Nimimerkillä "epätietoinen vantaalta"

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vantaa?

Vierailija
2/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D =D =D



Repesin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetistä saa kaiken minkä intersportistakin.

Vierailija
4/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ei ap

Vierailija
5/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sellaista yltiöpositiivista himoliikkujaa, joka on Intersportin kanta-asiakas.

Vierailija
6/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten interpol liittyy edellä mainittuihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inter Milan?

Vierailija
8/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihme on

Inter Milan?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Irina_Milan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
10/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Interflora..oisko joku salaliitto näillä intereillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sellaista yltiöpositiivista himoliikkujaa, joka on Intersportin kanta-asiakas.


niitä kanta-asiakkaan tarjouksia interaktiivisille. Mulla on myös intesportin bonuskortti, bonuksia saa esim. internetistä, interrailista jne. Kannattaa keskittää ostokset inter liikkeisiin.

Vierailija
12/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inter Milan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Interflora..oisko joku salaliitto näillä intereillä?

Ja se Inter Milan kyllä on oikeasti in-terminal, eli ei kuulu tähän salaliittoon.

Vierailija
14/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja interiööri on sitten vissiinkin Intersportin vessan vesiputki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersportin mainoksissa ei koskaan soi Internationale? Eikö liikuta tarpeeksi kansainvälisillä vesillä, vai mikä mättää?



T. Eräs Internetin käyttäjä saaristosta

Vierailija
16/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersport-sanan sisältähän löytyy monta yksittäistä sanaa.



Port:han on lyhenne sanasta portatiivi. In eli inside ts. sisään. Ters voi tarkoittaa sekä maata että terssiä eli musikaalista intervallia. On myös hyvin yleisesti käytettyä sairaalaslangia...



Vierailija
17/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"selkokielellä"?



ei oikein aukene.

Vierailija
18/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersport-sanan sisältähän löytyy monta yksittäistä sanaa.

Port:han on lyhenne sanasta portatiivi. In eli inside ts. sisään. Ters voi tarkoittaa sekä maata että terssiä eli musikaalista intervallia. On myös hyvin yleisesti käytettyä sairaalaslangia...