Ex vihastuttaa edelleen
Ei se minua kiihdyttänytkään pikemmin olin helpottunut pitkään. Nyt vaan iski jostain syystä hirvittävä viha ja katkeruus. Tai on se jossain ollut syvällä piilossa koko ajan, nyt vaan tihenevään tahtiin tupsahtaa pihalle yllättävästi.
En rakastanut sitä sikaa enää pitkään aikaan. Olisin jopa jatkanut yhessä mutta se ei ollut mahdollista. Hyvä niin, kun jälkikäteen listasin asioita, millaista perhehelvettimme oli.
Mulla on myös oma uusi ihana miesystäväni, ja olen iloinen että tapasin hänet ja koskaan ennen en ole rakastanut toista näin oikeasti.
Exällä oli jo lähes vuosi ennen eroa naisystävänsä.
Miksi mua kiihdyttää ja kiukuttaa exän touhut? En haluaisi välittää. Edelleen ollaan yhteydessä yhteisten lasten takia. Ja äijä on niin rasittava, että viimeksikin kun pyysin pikaisesti sisälle odottamaan, kun vielä lasten vaihdon takia olin pukemassa heitä, niin äijä rupesi kommentoimaan että täällä haisee, onpa sulla rumat verhot tai jotain vastaavia röyhkeitä kommentteja.
Olin vaan ekaan kommenttiin vielä ystävällinen, mutta se toinen kommentti jo meni niin pitkälle että kiehahdin että se ei kuulu sulle, tämä on minun asuntoni ei sinun. Ei sun tarvi tulla tänne arvostelemaan.
Myös autoani, vaatteitani, ihan mitä vaan sen pitää aina arvostella, siis koskaan ei kehu, vaan aina vaan negatiivista sanottavaa. Ostin myös jotain uusia laitteita, ja äijä heti kateellisena, tuijotti vaan suu mutrussa ja näin että oli aivan suunnattoman kateellinen.
Miesystäväni on ostamassa uutta autoa (maksaa 70 000 euroa) ja ajattelin vittuillessani karauttaa ens kerralla sen kanssa lapsia viemään vaiks ei se minunkaan auto mikään huono ole, mutta muutama sata lisähevosvoimaa pistää kyl exän naaman niin mutrulle että siitä ilosta...
Huh, helpotti purkaus! Onko muilla yhtä ärsyttäviä exiä? Ja meillä sentäs kommunikointi lasten asioissa vielä toimii, pitäisi kai olla iloinen.