Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten olette jakaneet remontin kustannukset?

Vierailija
13.02.2011 |

Olemme tekemässä keittiö remontin ja lisäksi muut huoneet uusitaan(lattiat,seinät ja katot). Isäntä aikoo tehdä sen itse,minä toki autan minkä osaan ja ehdin. Onko kohtuullista,että minä maksan suuremman summan remontista,kun isäntä panostaa työllään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on omat rahat? Eri elintaso? Oma juusto jääkaapissa?

Vierailija
2/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka maksaa ja mitä...meillä on yhteinen tili eikä vielä koskaan ole ollut tuollaisia ongelmia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tyhjentänyt tilin ja ottanut velkaa, jonka ansiosta näyttää varattomalta!

Vierailija
4/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jos tollasta tarttis oikeasti alkaa laskemaan, olis ero jo oikeasti ovella..

Vierailija
5/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Meillä kaikki perheen asiat ovat yhteisiä. Myös rahat ja remontit. Jokainen tekee sitä mitä osaa, rahat meillä tulee suurimmaksi osaksi miehen palkan kautta. Voi olla että jonkun osan rempasta mies tekis kokonaan yksin mutta minä teen sitten jotain muuta silla aikaa mitä osaan.

Ehkä jos teillä kerran kaikesta maksetaan itse oma osuus ja lasketaan sun ja mun, teidän kannattaa noin tehdä.

Vierailija
6/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isäntä on opiskelija. Omat rahat on tiukasti,ruokakulut tasataan säännöllisesti.On toiminut hyvin,nämä isot investoinnit on vain hankalia. Eikö kenelläkään muulla ole ollut samanlaista tilannetta?

-ap

Vierailija
7/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emäntä on laittanut safkaa ja pessyt pyykit sillä välin, kun ISÄNTÄ on rempannut?

Entäs maksaako ISÄNTÄ EMÄNNÄLLE palkkaa siitä, jos EMÄNTÄ sattuu hoitamaan mahdollisia yhteisiä lapsia ja menettää siksi ajaksi omat ansiotulonsa?

Vierailija
8/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kämppis sulla, onnea

onneksi itse olen tavallisessa, onnellisessa avioliitossa, jossa myös rahat on yhteisellä tilillä, mitään ei ole korvamerkitty tms

Vierailija
9/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on enemmän kodinhoitoa,isäntä hoitaa auton(omistamme vanhan auton,jota saa aika ajoin korjailla). Ja kuulemma hän remontin aikana hoitaa osuutensa kotona samalla tavalla kuin ennenkin.Ja eiköhän yhteisiä lapsia kotona hoitavaa työssäkäyvä avusta(ei olla sitä vielä pähkäilty).

-ap