Eivätkö kaikki miehet pidäkään suihinotosta?
Mulla on oikeasti aina ollut luulo, että se on lähes kaikista miehistä lähes taivaallista, mutta nykyinen mieheni ei siitä välitä.
Olen aiemmin saanut kehuja taidoistani, joten joko minulle on aina valehdeltu, tai sitten mieheni todellakin pitää panemista parempana. Voiko olla näin?
Mites muiden miehet? :)
Kommentit (23)
tavannut joka ei itse haluaisi suuseksiä saada, mutta niitä kyllä riittää, jotka ei halua nuolla naista. Yleensä jälkimmäiset on just niitä, joilla on pitkäikainen parisuhde.
kädelläkin naiset vemputtavat yleisesti virheellisesti alaspäin kun oikea ote olisi ylöspäin...yksi kymmenestä osaa.
kädelläkin naiset vemputtavat yleisesti virheellisesti alaspäin kun oikea ote olisi ylöspäin...yksi kymmenestä osaa.
mikä tuntuisi sinusta hyvältä? Silti eivät osaa?
Miehet on miehiä, ei yksilöitä:) Onneksi naisissa löytyy niitä, jotka tietää mitä haluu.
Jos on joskus kuulunut sellaiseen uskonyhteisöön jossa se on kielletty kestää aikansa muuttua.
Koska nää mammat on kaikkien kanssa kokeilleet ja osaavat niin helvetin hyvin suihinoton, että ei siihen peruspertti uskalla sanoa, että ei PIDÄ, se on vaan pakko ulista ja kehua...
mies siitä pahemmin piittaa. Tykkää kyllä antaa suuseksiä. Olin myös aika ihmeissäni siitä, mutta kaikki miehethän ovat erilaisia =)
tuntee myötähäpeää kun havaitsee brutaalit huoran maneerisi.
kirjoitustyylisi ei välttämttä anna ymmärtää, että nutturasi on TODELLA kireällä. Mutta kiristä vähän vielä...
Kuulemma ihan ok, mutta mä tunnun niin hyvältä, että kokee sen paremmaksi. Siis näin hän on sanonut.
Oma mieheni heikkolibidoisempi kuin minä. Suihinotto on ok, mutta ei mikään must. Ei tykkää antaa mulle suuseksiä (mikä on kyllä ihan v...n väärin), eikä muutenkaan ole peniksensä kuljetettavissa (kuten miehistä valtaosa).
mies ei pidä suuseksin saamisesta, mutta antaa sitä kyllä mulle (pyytämättäkin) :)