Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mieheni tulee kohta kotiin ja ilmoittaa ehkä jättävänsä minut.

Vierailija
05.02.2011 |

Pelottaa ihan kauheasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota auton avaimet ja pakkaa kassi valmiiksi.

Sanot sitten heippa ja jätät miehesi kotiin lasten kanssa kun on ilomoittanut lähtevänsä.

Minun mieheni rukoili jäämään tossa vaiheessa

Vierailija
2/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut myötätuntoa. Mies inhoaa minua, kun itken. Hän on halunnut jättää minut jo kaksi kertaa aikaisemmin tässä kuussa. Viimeksi siksi, että haluan, että tunteista ja ajatuksista puhutaan. Hänestä ei kuulemma tule sellaista miestä. Sanoo joka kerta olevansa väärä mies minulle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut myötätuntoa. Mies inhoaa minua, kun itken. Hän on halunnut jättää minut jo kaksi kertaa aikaisemmin tässä kuussa. Viimeksi siksi, että haluan, että tunteista ja ajatuksista puhutaan. Hänestä ei kuulemma tule sellaista miestä. Sanoo joka kerta olevansa väärä mies minulle.

ap

siltä, että miehesi on oikeassa. Hän on väärä mies sinulle.

Vierailija
4/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota auton avaimet ja pakkaa kassi valmiiksi. Sanot sitten heippa ja jätät miehesi kotiin lasten kanssa kun on ilomoittanut lähtevänsä. Minun mieheni rukoili jäämään tossa vaiheessa

Hän tekeytyy marttyyriksi ja sanoo, että olen aina vihannut häntä.

ap

Vierailija
5/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uusi ilmiö. ap

saanut myötätuntoa. Mies inhoaa minua, kun itken. Hän on halunnut jättää minut jo kaksi kertaa aikaisemmin tässä kuussa. Viimeksi siksi, että haluan, että tunteista ja ajatuksista puhutaan. Hänestä ei kuulemma tule sellaista miestä. Sanoo joka kerta olevansa väärä mies minulle. ap

siltä, että miehesi on oikeassa. Hän on väärä mies sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi