Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä kannattanut kirpparikeikka.

Vierailija
13.02.2011 |

Olin myymässä, pöytä piti varata jo 1,5 kk etukäteen. Eilisilta meni kamoja lajitellessa, viikatessa ja pakatessa. Hinnat kohdillaan, mutta pakkasen takia hulvattu asiakaskato ja myynti mahtavat 21 euroa. Kyllä ketutti raahata kaikki kassit takaisin kotiin. Eipä mulla muuta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän tai osaston ja vie sinne valmiiksi hinnoitetllut tavarat, käy välillä siivoilemassa ja sitten kun on oma viikko tai kaksi mennyt, niin nettoaa vaan tulot?

eli noita itsepalvelukirppiksiä. En kyllä tiedä, onko tuo yhtään sen vähemmän vaivalloista kuin Huutonetin kanssa puljaaminen. :) Enkä tiedä riittäisikö meillä oikeasti viikoksi myytävää ja pöydän viikkohinta on noin 50 e, eli ihan tosissaan pitäisi myydä, että edes omilleen pääsee. ap

Ei tämä siis mikään ongelma ole, kunhan ketutti se että valmistauduttiin hyvin kirpparipäivään ja herättiin sunnuntaina herätyskellon kanssa. Jos olisi silloin aamulla kysytty, että jäätkö ilmaiseksi kotiin nukkumaan pakkaspäivänä vai lähdetkö ronttaamaan kirppikselle ja saat 20 e, niin ei ois ollut vaikea valinta. :D

Vierailija
2/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jolla oli rekki täynnä reimatec, remu yms. TALVIhaalareita 30 e hintaan? En sitten yhtään ihmettele. Oli kyllä ihme huonoa kamaa tänään MLL kirpparilla. Ja järkkyjä hintoja, kesähatut 15 e yms... (eikä ollut mitään erityistä merkkiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä on tullut yli 200 lyhyessä ajassa, mutta olisin halunnut helpommalla eroon isosta kasasta. Huutiksessa on aina se työläs kuvaamisen ja esittelyn vaiva, kirpparilla ei tarvitse kuin avata suunsa. Ärsyttää, kun lapsilta jää niin hirveällä vauhdilla vaatteita pieneksi, mutta ei ole ketään kenelle niitä myydä/antaa, eikä viitsisi aina johonkin UFFille antaa. ap

on hirveä homma, itse sanot tässä et ei tarvii muutaku suunsa avata. Avauslauseessa taas pitkä rotla mitä kaikkea piti tehdä. Tuo on järjettömän työlästä viedä kamat kirpparille myyntiin verrattuna huutonetiin laittoon. Kuvaat kaikki kerralla, menee pari sekkaa per kuva, kohdekuvauksiin menee minuutti per vaate korkeintaan (ainakin mulla). Ja siellä kauppa käy kun asiakkaina koko suomi, kirpparilla siitä ehkä sadasosan murto-osan tuhannesosa.

Vierailija
4/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jolla oli rekki täynnä reimatec, remu yms. TALVIhaalareita 30 e hintaan? En sitten yhtään ihmettele.

Muutama merkkituote oli ja ne kyllä menivät heti, talvitakkeja oli vain yksi, sekin hyväkuntoinen ja olisi saanut mukaansa vaikka 2 eurolla. Enimmäkseen oli siistiä, ehjää, yhdellä ollutta, uutena ostettua lasten sisävaatetta. Mutta minkäs teet, kun pakkasen takia kirpparilla näkyi lähinnä pakkasenkestäviä aikuisia ja koko meidän kohderyhmämme oli jäänyt kotiin juomaan kuumaa kaakaota. :) ap

Vierailija
5/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirveä homma, itse sanot tässä et ei tarvii muutaku suunsa avata. Avauslauseessa taas pitkä rotla mitä kaikkea piti tehdä. Tuo on järjettömän työlästä viedä kamat kirpparille myyntiin verrattuna huutonetiin laittoon.

Noista olisi saanut kasattua varmaan parikymmentä huutonettipakettia, mutta ei tosiaan jaksaisi. Yksittäisen paketin jaksaa silloin tällöin sinne kuvata ja naputella, mutta näin suurta määrää en just nyt jaksa sinne viritellä. Plus huutonetissä joutuu usein postittamaan ja sekin on oma vaivansa. Tässä olisi mennyt vain tuo yksi ilta, siinä missä huutonetissä menisi 1-2 iltaa kuvatessa ja ilmoituksia laatiessa, pitäisi kytätä kyselyjä, miettiä postimaksuja, paketoida ja kuljettaa postiin, tai odotella kotona noutajaa. Kyllä se suun avaaminen kuulostaa tässä tapauksessa helpommalta, kun tavaraa oli paljon. Ja ei, ne eivät olleet yhdessä isossa läjässä keskellä pöytää. :D ap

Vierailija
6/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jokunen aika sitten itsepalvelukirpparilla pöytä. Yli 100 tuoteaa, ja hinnat edulliset, mutta kun pelkkää lasten vaatetta..

Siistin pöytää elikkä mitään röykkiötä ei ollut.

Silti nettosin vain vähän yli 30 e.

No, sentään nettosin. Ettei mennyt miinukselle.

Huutiksessa olen aika nihkeesti saanut mitään menemään viime aikoina. Ehkä vain myyjä ja ostaja ei kohtaa.. vaatteet eivät ole mitään merkkiä, ihan tavallista marketti-tunsakamaa, mutta hyväkuntoisia, ehjiä, ei tahroja, minusta nättejä ja ihan näissä vaatteissa kuljetettua lasta on nätisti puetuksi kehuttu...

Minkä kokoisia myyt ap?

Itse etsin ihan vaatefriikkinä 110 -> luultavasti parempi koko käytetyssä on 116 cm . Huutiksessa hinnat nousee taivisiin. Aivan kamalan hintasia vaatepaketteja. Just tuossa koossa.

Vierailija
7/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pöytä itsepalvelukirppiksellä ja eilen saldo oli 201 euroa neljän päivän jälkeen. Ja pakkasesta huolimatta porukkaa näytti lappaavan koko ajan lisää...

Vierailija
8/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä on tullut yli 200 lyhyessä ajassa, mutta olisin halunnut helpommalla eroon isosta kasasta. Huutiksessa on aina se työläs kuvaamisen ja esittelyn vaiva, kirpparilla ei tarvitse kuin avata suunsa. Ärsyttää, kun lapsilta jää niin hirveällä vauhdilla vaatteita pieneksi, mutta ei ole ketään kenelle niitä myydä/antaa, eikä viitsisi aina johonkin UFFille antaa. ap

Vierailija
9/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun vanhempainyhdistyksen kevätkirppis.

Paikka maksoi vain huikeat 2e, mutta sain myytyä vain yhden 2e vaatteen. Hinnoissa ei ollut vikaa, asiakkaita ei vain yksinkertaisesti tullut.

Vierailija
10/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän tai osaston ja vie sinne valmiiksi hinnoitetllut tavarat, käy välillä siivoilemassa ja sitten kun on oma viikko tai kaksi mennyt, niin nettoaa vaan tulot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi