Vituttaa oikeesti, ettei keskitulosella ole varaa omakotitaloon tai edes rivariin
pk-seudulla, ellei ole omaisuutta ennestään! En mä halua asua missään typerässä kerrostalossa tai muuttaa kauas!!!!!
Kommentit (28)
sen saman 26000? Kun itse vaan ajattelen, että jos nyt esim 900 maksaa vastiketta (verraten, että se omistusasunnossa vaikka ois 300, erotusta 600) niin vuodessa menee 600x12= 7200 ihan ilmaan kun sillä samalla 600:lla jo lyhentää lainaakin kivasti ja myydessä kumminkin tulee jäämään enemmän käteen.
No, jokaisella saa olla oma mielipide, ei mikään vaihtoehdoista ole abslouuttisen huono tai hyvä. Asumisoikeuteen pääsee käsiksi toki helpommalla, kun lainaosuus on niin pieni. Mutta itse kannustaisin omistusasuntoon jos vaan saa realistisen takaisinmaksuohjelman.
Ei silti tulisi mieleen huudella, miten typeriä rivarit ovat.
jos loukkasin sun tunteita :DDDD
vaan rauhassa, kyllä ne hinnatkin alkavat kohta tasaantua alaspäin kunhan Nokialta lähtee työvoimaa ja tulee tavaraa markkinoille.
Meillä muuten on talolainassa takaajat. Varsinaista omaisuutta ei ollut.
pk-seudulla, ellei ole omaisuutta ennestään! En mä halua asua missään typerässä kerrostalossa tai muuttaa kauas!!!!!
Meillä on kokonaan maksettu ok-talo lähellä keskustaa eräässä Suomen suurimista kaupungeista. Pari uudehkoa autoa jne.
Elämä on valintoja...
Meillä on 200 neliön okt ja muutaman hehtaarin tontti. Alle keskituloisia ollaan.
Aika monella alalla löytyy töitä muualtakin Suomesta, jos vaan löytyy kanttia muuttaa.
olen ajatellut laittaa omakotitalon Eiraan.
Pirun kalliit tontit ja kaupunki ei suostu kaavoittamaan lisää vaikka tilaakin olisi, vaikka siihen laivurinkadun ja merikadun kulmaan.
Jos suhteuttaa asuntojen tasoon, ei minusta kallista.