Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeiletkö lapsesi

Vierailija
13.02.2011 |

urheilusaavutuksilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on löytänyt liikunnan osaksi elämäänsä, vaikka äiti on tällainen laiskimus.

Onnistumisistaan olen iloinen, mutta en koskaan tietenkään salaile huonojakaan tuloksia. Ja, kun joukkuelaji on kyseessä, eipä sitä koskaan voi voittoja tai tappioita yhden pelaajan kontolle laittaa.

Vierailija
2/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aina liikunnaalisesti huono ja lapseni kilpailee omassa lajissaan, toki olen ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta onnistumisista. Esimerkiksi kivoista tarinoista, oma-aloitteisesta siivouksesta, siitä että osaa olla joskus hiljaa jne. ;) Suorittaminen ei ole itseisarvo kuitenkaan elämässä.

Vierailija
4/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeilemistä kun toitotan Facebookissa jne aina kun mitaleita tulee. Olen oikeasti ylpeä siitä että eriparijalat omistavan äidin lapset on niin innostuneita urheilusta ja vielä pärjäävätkin!

(Miten muuten tuon ekana vastanneen vastaus liittyi kysymykseen?)

Vierailija
5/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti vastata kyllä? ;)

Vierailija
6/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat ihan innokkaita harrastajia, mutta mitään huippuja eivät ole millään alalla. Mutta iloitsen kyllä siitä, että löytyy liikuntalajeja, joista tykkäävät.

Vierailija
7/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylpeily tarkoittaa, että kerron urheilusaavutuksista ja iloitsen niistä. Siis kerron lähinnä mummoille ynnä muille, joiden tíedän olevan kiinnostuneita ja jakavan ilon. Ei tulisi mieleenikään ylpeillä siihen tyyliin, että kuule mun lapsi on urheilullisempi kuin sun lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme