Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten leikkautaisin lainelevat/luonnokiharat, kun en jaksa/ehdi/osaa niitä juuri laittaa?

Vierailija
13.02.2011 |

Tällä hetkellä ovat pitkät, yli olkapäiden. Ei otsatukkaa. Pidän niitä AINA kiinni tavallisella pampulalla vain. Hiukset ovat paksut ja sellaiset "sotkuiset", taipuilevat sinne sun tänne laineineen, eivät siis mitkään kauniit luonnonkiharat. Suoristaa jaksan ne noin 2 kertaa vuodessa...

Nyt todella kaipaisin neuvoja, hiukseni ovat näyttäneet tältä "koko elämäni", ja haluaisin jotain muutosta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasaripermiksen näköinen tukka:-D ei siis mikään silmänilo. En jaksa suoristaa, mutta kerroksittain leikattuna menee näyttää ihan ok. Yli olan takaa ja kasvoja hapsuin reunustava malli. Otsis on toiselle sivulle pitenevä. Sen kanssa aina ongelmia kun vetää niin kiharaan. Mikään suoraan leikattu malli ei käy, näytän ihan mummo ankan sonnilta.

Hyvä kampaaja kyllä osaa katsoa, miten ja millainen otsis sinulle kävisi, rohkeasti vaan kokeilemaan:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelottaa, että näyttäisivät sitten aivan järkyttäviltä, kun en osaa niille mitään tehdä!

Siksi olen pitänyt pitkänä, että saa ponnarille, eikä tarvitse tehdä mitään.

Tuo ensimmäinen linkittämäsi kuva näytti tosi kivalta :)

ap

Vierailija
4/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös mittinyt, jos leikkauttaisi jonkinlaisen otsatukan. Näyttäisikö se paremmalta? "otsatukkahiukseni" ovat nimittäin melko suoria, eivät aiankaan laineile mitenkään.

ap

Vierailija
5/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittsellä on aika samanlainen hius, leikkautin juuri vuosia pitkinä olleet tuollaiseksi polkkamittaiseksi ja tykkään aivan hitosti! Olen nyt ihmetellyt miksen aiemmin leikannut. Itse kyllä jaksan laittaa hiuskia, suoristella jne. Mutta nopeasti tuon polkkapituisen oppii laittamaan, saa käytettyä pantoja ja huiveja jne jotenkin helpommin kuin sellaisen pitkän kanssa. Otsatukkakin antaa ihan uutta ilmettä. Eli itse voin suositella ja tiedän kyllä miten paljon se eikkaaminen kauhistuttaa... :)