Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa-a, mitähän sitä tilaisi koneeseen valmiiksi lomamatkalle lähtiessä...

Vierailija
13.02.2011 |

periaatteessa mitään ei tartteis mutta onhan se kiva kun koneeseen mennessä istumapaikoilla odottaa jotain tuotteita :-)

Jotain suklaata tai karkkia hotelliin, Aqua di Goya-hajuvesi kiinnostais mutta en tiedä raaskinko 49,50e siitä maksaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan tajunnut tuota. Aika junttimeininkiä...

Vierailija
2/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps, sinulla ei ilm älyllinen kapasiteetti riitä siihen, että on kiva kun ei ihan kaikkea välttis tarvitse raahata matkalaukussa mukana jo kotoa lähtiessä+että tuotteet saa tuolla tavoin edullisemminkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä paikanpäältä lomakohteesta saat samoja tuotteita edullisemmin. Kannattaa kuitenkin valita luotettavat liikkeet ettei tule piraatteja.

Itse olen mahd. hajuvedet ja muut tilannut vasta paluumatkalle. Mua taas inhottaa kun tavaraa ja ihmisiä paljon tunkee koneeseen, niin alkaa siinä vielä setvimään penkillä olevan pussin kanssa.

Koneessahan myydään lennon aikanakin monia tuotteita esitteestä.

Vierailija
4/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps, sinulla ei ilm älyllinen kapasiteetti riitä siihen, että on kiva kun ei ihan kaikkea välttis tarvitse raahata matkalaukussa mukana jo kotoa lähtiessä+että tuotteet saa tuolla tavoin edullisemminkin.

ap

sillä ainakin perinteisistä suomalaisten lomakohteista saa noita tuoksujakin todella halvalla ihan merkkiputiikeistakin kun vaan älyää tinkiä. Mutta jokainen tekee kuten tykkää ja jos sulle tuo hyvänolontunnetta tavarat koneen istuimella, niin se on sitten ok.

Vierailija
5/5 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinäkään et ilmeisesti mitään varsinaisesti tarvitse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi