Miksi isäni haluaa hylätä/unohtaa minut? Eikä suostu asiasta puhumaan edes
Minulla on 3 pienempää(aikuisia kuitenkin kaikki) sisarusta joiden kanssa on kyllä tekemisissä,mutta jostain syystä ei halua minuun pitää yhteyttä.
Tämä satuttaa aika paljon,varsinkaan kun en tiedä syytä..Olen todella yrittänyt keskustella asiasta mutta isäni sivuuttaa koko aiheen eikä sano mitään,nykyään en jaksa edes yrittää enää.Olin tahtomattani vastuussa sisaruksistani kun vanhemmat erosivat,ehkä isä koki että olin liikaa äidin "puolella" tms?
Olen yrittänyt unohtaa koko asian mutta tänään taas hieman kirpaisi: Isäni oli facebookissa ryhmitellyt sukulaisensa ja kaikki sisarukseni olivat nimettynä hänen lapsikseen PAITSI minä! Sisaruksilleni on myös jaellut paljon valokuvia vuosien varrelta,minulle ei yhtäkään.
Kommentit (8)
Isäni lapsi olen,sen näkee jo naamasta. Ilmeisesti olen sitten loukannut juu,olisi vaan kiva tietää että milloin ja miksi..ap
Isänsä pyysi yllättäen DNA-testiin, joka paljast karun totuuden.
Äitinsä ei suostu kertomaan kuka on oikea isä.
Äitisi on pettänyt isääsi ja sopivat isäsi sinut kasvattavan, mutta ei enää kykene sinua hyväksymään.
on vainoharhainen. Paljon voimia! Muista, että oikea isäsi eli Jumala ei sinua hylkää.
ei ole biologinen isäsi, tai ei usko olevansa.
Meillä on suvussa perinnöllinen sairaus jonka vuoksi olemme käyneet geenitesteissä varmistamassa onko meillä lapsilla se,minulla ja yhdellä veljistäni on suurempi alttius sairastua,se selvisi silloin. ap
Meillä on suvussa perinnöllinen sairaus jonka vuoksi olemme käyneet geenitesteissä varmistamassa onko meillä lapsilla se,minulla ja yhdellä veljistäni on suurempi alttius sairastua,se selvisi silloin. ap
Kaikille vanhemmuus ei sovi. Voihan asiaan liittyä jotakin mitä et tiedä. Oletko varma, että olet isäsi lapsi? Tai jospa olet jossain vaiheessa onnistunut loukkaamaan syvästi isääsi? Joka tapauksessa aikuisen ihmisen pitäisi pystyä puhumaan asiasta!!!!