Kuka hullu äänestäisi kokoomusta, joka vie Suomen väkisin Natoon ja vaatii ikuista pakkoruotsia
ja kannattaa tuloerojen kasvua? Vaikka kansan suuri enemmistö vastustaa näitä kaikkia.
Kommentit (12)
Näin olen ymmärtänyt osan mielipiteisiin tutustuttuani.
Kokoomus lahjoittaa Suomen rahat muiden valtioiden tueksi, jotka ovat kuitenkin itse raha-asiansa sotkeneet.
Kokoomus lahjoittaa Suomen rahat muiden valtioiden tueksi, jotka ovat kuitenkin itse raha-asiansa sotkeneet.
muutkin puolueet persuja lukuunottamatta.
muutkin puolueet persuja lukuunottamatta.
Katainenhan se on työnsä puolesta asioista eniten ollut päättämässä.
Oikeasti, kannattaa ottaa selville, mitä asiat oikeasti tarkoittavat ja mihin niillä on vaikutusta ja mitä mieltä joku oikeasti jostain asiasta on. Puolueohjelmatkin on jokaisen luettavissa.
Vai oletko oikeasti niin yksinkertainen, että sinuun uppoaa itseesikin tuollaiset sloganit mitä itse latelet? Yrittäkää nyt siellä demarien puoluetoimistossa vähän enemmän.
Oikeasti, kannattaa ottaa selville, mitä asiat oikeasti tarkoittavat ja mihin niillä on vaikutusta ja mitä mieltä joku oikeasti jostain asiasta on. Puolueohjelmatkin on jokaisen luettavissa.
Vai oletko oikeasti niin yksinkertainen, että sinuun uppoaa itseesikin tuollaiset sloganit mitä itse latelet? Yrittäkää nyt siellä demarien puoluetoimistossa vähän enemmän.
Kyllä Kokoomus on ihan avoimesti siirtämässä verotusta palkoista kulutukseen ja tämähän käytännössä tarkoittaa sitä, että siirrytään kohti tasaveroa ja pienituloisten kulut suhteessa tuloihin suurenevat.
taas riittää.
Joku on onnistuneesti esittänyt ajatuksen ja nyt toiset hokevat tätä "ilosanomaa" kuin jotakin ihmeen mantraa.
Kait elämässä on tärkeämpiäkin asioita, vai onko tämä jonkun onnistunut veto kääntää ajatukset pois todella tärkeistä asioista?
kannatan valtaosaa Kokoomuksen ajatuksista. Ja myös sitä tasaverotusta.
En kannata tuloerojen kasvua vaan sitä, että jokaisen olisi tehtävä jotain elantonsa eteen.
taas riittää.
Joku on onnistuneesti esittänyt ajatuksen ja nyt toiset hokevat tätä "ilosanomaa" kuin jotakin ihmeen mantraa.
Kait elämässä on tärkeämpiäkin asioita, vai onko tämä jonkun onnistunut veto kääntää ajatukset pois todella tärkeistä asioista?
Kyllähän Natoon liittyminen/liittymättömyys ja tuloerojen kasvu/pieneneminen ovat tärkeitä asioita Suomen tulevaisuuden kannalta.
Ja pakkoruotsi, vaikka ei asiana olisi kovin tärkeä, on demokratian uskottavuuden kannalta tärkeä. Jos kokoomus antaa yhdessä asiassa päätäntävallan pienelle etujärjestölle (RKP), niin varmaankin se tällöin helposti antaa jossain toisessa asiassa päätäntävallan jollekin toiselle etujärjestölle. Eikös puolueen kuitenkin pitäisi olla kansaa ja äänestäjiensä puolelle eikä jonkin pienen etujärjestön puolella?
paljastui se kokoomuksen asenneongelma. Kokoomuseliitti totesi, että kansa kyllä vastustaa natoa, mutta he vievät Suomen silti natoon.
Ja sama asenneongelma pakkoruotsin kanssa: kansa vastustaa (viimeksi taisi olla jossain gallupissa 70% vastaan), mutta kokoomusta ei kansan mielipide voisi vähempää kiinnostaa.
Miksi joku haluaisi äänestää puoluetta, joka toteuttaa vain puolueliitin tahtoa? Kokoomuksen puoluekokoushan äänesti pakkoruotsia vastaan, mutta puoluejohto kieltäytyi hyväksymästä päätöstä. Siis puolueen jäsenet äänestivät "väärin", koska olivat Kataisen ym. kanssa eri mieltä.
Ihan siksi, että kannatan itsekin kaikkia noita asioita.