Miksi haluatte syödä "kevyesti"?
Ruokaa syödään siksi, että saataisiin tarvittava energia ja kehon rakennusaineita. Miksi joku haluaa ehdoin tahdoin syödä niin, että saa mahdollisimman vähän polttoainetta?
Loogisempaa olisi syödä esim. lounaalla pikemminkin mahdollisimman raskaaksi, jotta saa maksimaalisesti energiaa - ettei käsi käy koko iltapäivää keksipaketilla.
Kommentit (5)
mutta ravitsevasti!! En minä ainakaan tahdo kesken työpävänn vetää mitään rasvapommia ja olla loppupäivää sen takia kanveesissa.
koska kulutankin tosi vähän. En halua lihoa, en siis tarvitse niin paljoa ruokaa. Raskaan lounaan jälkeen olen loppupäivän ihan väsynyt, kevyesti syömällä olokin pysyy kevyenä ja virkeänä.
Käsi ei käy kevyistä aterioista huolimatta keksipaketilla, ensinnäkään meille ei ostella keksejä (tai muuta vastavaa) eikä mun tee aterioiden välillä mielikään mitään syötävää, nälkä kun tulee, onkin jo seuraavan (kevyen) aterian vuoro.
Jos jonain päivänä kulutus on suurempi, niin silloin syön enemmän, mutta en mä silti mitään raskaita aterioita vetele kuin harvoin.
ettei syödä itseään ähkyyn ja röyhtäillä ja puhkuta rasvat naamalla vaatien ruokalepoa samantien. Eli siis siksi syön kevyesti ettei tule turvonnut possuolo.
Raskaan aterian jälkeen se on hirveä koko loppupäivän. Keksipaketilla en käy, syön ihan ruokaa uudestaan, kun tarvitsen. Kerralla en vedä paljon.